Die 1580l is de "sedan" versie.Da is al eerder nen break niet?![]()
De break is 1700l

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die 1580l is de "sedan" versie.Da is al eerder nen break niet?![]()

Een wagen van 4j oud met 25.000km verwacht ik nu ook niet direct onverwachtse kosten. En als die kosten er zijn zal dat lager zijn dan een nieuwe wagen kopen. Full omnium enzo..
En waarom zou het precies verstandiger zijn om nu te kopen? In een oververhitte markt waar uw balans vermogen/ loon/ kostprijs helemaal scheef zit.Als het niet nodig is, zou ik inderdaad nu geen nieuwe kopen.
Ik ben zelf wel aan het zien om dit jaar te kopen, want die 15j oude Qashqai mag wel eens vervangen worden. En dan is het WEL beter om nu te kopen imo (zeker als het op uw zaak zou zijn).
Omdat de aftrek laag blijftEn waarom zou het precies verstandiger zijn om nu te kopen? In een oververhitte markt waar uw balans vermogen/ loon/ kostprijs helemaal scheef zit.
Je weet momenteel niet of de markt oververhit is. Er wordt geschat dat de inflatie zal stabiliseren, maar niet zakken.En waarom zou het precies verstandiger zijn om nu te kopen? In een oververhitte markt waar uw balans vermogen/ loon/ kostprijs helemaal scheef zit.
Persoonlijk geloof ik daar geen eene snars van.Je weet momenteel niet of de markt oververhit is. Er wordt geschat dat de inflatie zal stabiliseren, maar niet zakken.
Net zoals er nog geen vooruitzichten zijn naar betere levertermijnen voor nieuwe wagens, eerder het omgekeerde (de recent gelanceerde range rover zat binnen de paar weken na introductie op 2 jaar levertermijn...).
Mogelijks is de huidige situatie het "nieuwe normaal" he.
Goh, bij BMW is de reden van de leverproblemen "grondstoffen voor batterijen" (en ik vermoed bij andere merken net hetzelfde), dat heeft niks met Corona of Oekraine te maken, dus ik zie niet in waarom dat plots opgelost zou worden. Sowieso is de prijs van Li-batterijen omhoog geschoten he.Persoonlijk geloof ik daar geen eene snars van.
We zitten momenteel nog in onzekere tijden en er woedt nog altijd een pandemie. Maar stilaan zal dit terug uitvlakken en keren we terug naar een situatie gelijkaardig als voorheen.
We gaan nooit meer naar de tijden van 2016, maar het zal ook zeker niet op dit niveau blijven.
Dit artikel suggereert toch dat het wel eens stilaan terug zou kunnen beteren:Je weet momenteel niet of de markt oververhit is. Er wordt geschat dat de inflatie zal stabiliseren, maar niet zakken.
Net zoals er nog geen vooruitzichten zijn naar betere levertermijnen voor nieuwe wagens, eerder het omgekeerde (de recent gelanceerde range rover zat binnen de paar weken na introductie op 2 jaar levertermijn...).
Mogelijks is de huidige situatie het "nieuwe normaal" he.
Niet slecht bedoeld, maar dat moet toch gewoon als "extra" kunnen? Of zijn die ondertussen zo duur geworden?Ik zou persoonlijk een Jimny willen kopen, vrouwke wilt het helaas niet![]()
Portemonnee is leeg. Heb trouwens al wat auto's staan he.Niet slecht bedoeld, maar dat moet toch gewoon als "extra" kunnen? Of zijn die ondertussen zo duur geworden?
X5 vervangen door Jimny hePortemonnee is leeg. Heb trouwens al wat auto's staan he.
Zijn toch allebei SUV's 
Die zal binnenkort wel zijn plaats verlaten. Echter door Cayenne of panamerrrrraaaX5 vervangen door Jimny heZijn toch allebei SUV's
![]()
mooie kleur !![]()
Mijn Peugeot 308 SW GT Pack
Het was vroeger al een onderschatte wagen, maar ik vind deze generatie precies helemaal in "het vergeethoekje" terecht zijn gekomen? Ik vind dat nog steeds knappe wagens, ze rijden goed, prijs valt mee, ... Goeie keuze imo!Woensdag onze Focus eindelijk gaan afhalen. Besteld in april 2021, steeds uitgesteld omwille van chiptekort, overzetten naar facelift en vervolgens leveringsproblemen Sync 4 scherm owv oorlog in Oekraïne.
Pas deze generatie hebben ze het spuuglelijke en goedkoop ogende interieur aangepakt terwijl Peugeot enzo je al een tijdje in een mooie cabine zetten.Het was vroeger al een onderschatte wagen, maar ik vind deze generatie precies helemaal in "het vergeethoekje" terecht zijn gekomen? Ik vind dat nog steeds knappe wagens, ze rijden goed, prijs valt mee, ... Goeie keuze imo!
Maar mijn ervaring met een 308 vs Focus is wel dat de 308 in vergelijking als een dwijl rijdt... (wel beide al van tijdje geleden). Ford is nooit echt voor de knappe interieurs geweest, maar ze zijn wel redelijk goed qua bouwkwaliteit en materialen.Pas deze generatie hebben ze het spuuglelijke en goedkoop ogende interieur aangepakt terwijl Peugeot enzo je al een tijdje in een mooie cabine zetten.
Knappe wagen nu wel!