Welke wagen heb jij? Post your pics!

De coiffeur is 100m verder :p. Ik mag ze er ook niet mee op school afzetten van mijn vrouw :p ze werkt bij OCMW, en school is daar vlakbij, en dat ligt nogal gevoelig bij haar "cliënteel" :p
Ik zou met de boxster gaan. Als ze lastig doen zeg je maar van "mevrouw ik heb het ook niet breed... in plaats van nen turbo s of gt2 heb ik speciaal nen boxster tweedehands gekocht!"
Maar denk je dat mensen die bij het OCMW langskomen dat weten? ;)
die komen toch meestal met de familie in een mercedes S klasse af?

Voor hen die het interesseren, een 992 GT2RS is ook onofficieel confirmed
Wat gaan ze daar in godsnaam mee uitsteken? Het lijkt alsof de GT3RS al een pak extremer is dan de voorganger (veel hevigere aero). Dan lijkt een gt2rs compleet geschift te worden?

Nuja, het is niet dat daar in praktijk ook mee gereden wordt zeker? :P

Wat gaan ze daar in godsnaam mee uitsteken? Het lijkt alsof de GT3RS al een pak extremer is dan de voorganger (veel hevigere aero). Dan lijkt een gt2rs compleet geschift te worden?

Nuja, het is niet dat daar in praktijk ook mee gereden wordt zeker? :p
Waarschijnlijk een raket met 800pk ofzo. Geen flauw idee but I like it! Ik neem aan dat dat pas voor de 992.2 zal zijn. Echt iets voor @Sovereign001 denk ik. :P

Ik had hier een kennis met een panamera hybride van ongeveer 6 jaar.
Passagierskant deur voor en achter onderaan dikke "oxidatie" plekken vooraan zelfs 4 cm.
Was ik van verschoten.
Is wel netjes onder garantie gemaakt

De coiffeur is 100m verder :p. Ik mag ze er ook niet mee op school afzetten van mijn vrouw :p ze werkt bij OCMW, en school is daar vlakbij, en dat ligt nogal gevoelig bij haar "cliënteel" :p
Perfecte voorbeeld van hoe bekrompen sommige mensen toch zijn…
En het feit dat uw huis een kot is van 800k daar kan het cliënteel wel mee om?

Nu is er ook niet super veel geld te rapen bij het OCMW. Maar het is ook niet dat de lonen daar heel laag liggen. Veel mensen die daar werken hebben dus een loon waar het cliënteel eens 2x voor moet slikken.

Voor een "gewone"porsche draai ik mijn hoofd ook niet meer om😊
Gt3 en gt4 enzo wel.

Nouja mijn "onbereikbare"droomwagen is in die prijsklasse nog altijd een nissan gtr nismo.

Mijn betaalbare droomwagens heb ik al hehe

Weet haar clienteel dan dat jij bij haar hoort?

En het feit dat uw huis een kot is van 800k daar kan het cliënteel wel mee om?
Ik denk niet dat jij je huis meepakt naar je werk of wel? :p

Voor een "gewone"porsche draai ik mijn hoofd ook niet meer om😊
Gt3 en gt4 enzo wel.

Nouja mijn "onbereikbare"droomwagen is in die prijsklasse nog altijd een nissan gtr nismo.

Mijn betaalbare droomwagens heb ik al hehe
Ik denk dat voor de meeste mensen elke Porsche onder de noemer 'das ne ferme sportwagen' valt dus als er iemand al het verschil ziet tussen Gt3, Gt4 of een Boxter dan mag je die al als kenner aanzien.

Gebeurt trouwens wel hoor, mensen die hun bonnetjes voor vrijetijdskaart (= 80% korting op sportactiviteiten) van de manege komen binnenbrengen met de Porsche...
Maar gelukkig zijn dat ondertussen wel de uitzonderingen.
Een vriendin in de kinderopvang vertelde me overlaatst ook het verhaal van zelfstandigen die owv het uitkeren van een laag loon bijzonder weinig moeten betalen voor de opvang hun kind omdat dit op het loon wordt berekend daar. Maar deze dan wel komen afzetten met de dikste bakken. Ergens toch ook schandalig 😅

Een vriendin in de kinderopvang vertelde me overlaatst ook het verhaal van zelfstandigen die owv het uitkeren van een laag loon bijzonder weinig moeten betalen voor de opvang hun kind omdat dit op het loon wordt berekend daar. Maar deze dan wel komen afzetten met de dikste bakken. Ergens toch ook schandalig 😅
Klopt ook, maar de meeste zelfstandigen gaan zichzelf wel gewoon 45k brutoloon uitkeren, en dan zit je gewoon op het maximum voor de opvang hoor :). Maar je kan u in principe niks uitkeren, en dan is de opvang quasi gratis...
Die met die Porsche zal ook wel gewoon al zijn geld in de vennootschap laten steken, of op buitenlandse rekeningen etc. En het loont niet altijd de moeite om achter zo'n profiteurs achter te gaan...

Terug
Bovenaan