Welke wagen heb jij? Post your pics!

Deze week te weren gekomen van een direct report (ik heb er maar 1) dat hij weet wie ik ben.

Hij zei: er zit op beyondgaming een zekere Poepermans die mij een lijst van de Cronoswagens heeft bezorgd, dus je moet hem niet meer opvragen

😑😑
Exposed!

Daar gaat je (beperkte) anonimiteit :P

Hier dus ook hé zeg, sinds @anders. zijne Porsche hier heeft getoond krijg ik de ene na de andere Porsche te koop naar mijn hoofd gesmeten.

We zullen het Porsche clubke hier dan maar uitbreiden zeker? :unsure:
Just Do It! :P

Neenee, als je dat budget aan een auto moet geven, zoek je echt best naar eentje die alle vinkjes aftikt. Bij mij was dat bvb PTV, Chrono pack, PASM, verwarmde en elektrische zetels sport plus zetels en ofwel GTS interieurpakket ofwel "uitgebreid lederpakket" (Voor een niet-GTS dan). En isofix...

Koop nooit zo'n auto als hij een optie mist die je wel echt wil, je beklaagt u dat elke keer als je er mee rijdt.

Zitten hier per ongeluk nog de personen op die vroeger op 9lives over een civic EK4 vti aan het praten waren??Maar dat is wel al 10 jaar geleden.😊
Quote van ander forum
"Iemand op 9 lives (game forum) had die EK4 ook op het oog en vroeg aan hem waar hij naartoe was.
Die gaf het antwoord dat die hem sinds kort had verkocht voor 5500 euro.
Hij had het over een EK4 met heel weinig kilometers dus het kon geen toeval zijn he
:D

Als je het zelf wil lezen: http://www.9lives.be/forum/mobiliteit/7 ... a-214.html voorlaatste pagina denk ik."

Je kan de link niet meer lezen,maar dat was ik dus .Als die hier nog zit "sorry dat ik je voor was"😁 Heb de EK4 dus gehad tot januari dit jaar

Een forum vind ik leuk om de tijd te verdrijven als ik weinig te doen heb😊
En aangezien het hondaforum en seawaterforum waar ik op zat doodgebloed is....
Op 9lives keek ik vroeger eens mee maar had me nooit ingeschreven

Vanwaar kom jij eigenlijk plots Vteclover? Van new member naar alomtegenwoordig plots, ik vind dat altijd zo vreemd.
Van mij mag hij blijven, hij moet nog werken aan zijn Nederlands (dus veel posten is positief) en 't is nog eens een liefhebber die niet enkel komt lullen over stomme opties op zijn firmawagen. Van het verkeerde merk weliswaar, maar wel een liefhebber.

Op een ander forum ben ik zelfs moderator😱
Daar kan ik u mss eens corrigeren lol
Daar gaat het over euphyllia-zebrasoma flavescens-acanthurus japonicus-chalice-crucifers en kan zo nog doorgaan 😋

Van mij mag hij blijven, hij moet nog werken aan zijn Nederlands (dus veel posten is positief) en 't is nog eens een liefhebber die niet enkel komt lullen over stomme opties op zijn firmawagen. Van het verkeerde merk weliswaar, maar wel een liefhebber.
Ah ma van mij ook hoor ma 't is zo plots extreem actief.

Ale serieus kut moment. Zonet de GT3 RS stream gezien - alles pik en top. Prijsgewijs niks laten ze los but who cares. Blijkbaar is die koffer volledig dicht? Hoe moet ik in godsnaam nu op reis gaan met mijn vrouwke als ik nergens iets kwijt kan geraken :S

Sam Gooris is inderdaad wel de persoon die ik in een Type R zie rondrijden.
Ik heb nog net geen basketsloefkes aan 😅
Ik of mijn vrouw hebben de keuze niet om een firmawagen te kiezen.
Bij het verkeerde merk kies je de opties met 2 of 3 paketten.
Vergis je niet want je zou nog verschieten welke opties het verkeerde merk heeft😋

Laatst bewerkt:
Ale serieus kut moment. Zonet de GT3 RS stream gezien - alles pik en top. Prijsgewijs niks laten ze los but who cares. Blijkbaar is die koffer volledig dicht? Hoe moet ik in godsnaam nu op reis gaan met mijn vrouwke als ik nergens iets kwijt kan geraken :S
Is dat niet altijd zo bij de GT3RS? Er zit een rolkooi achter uw zetels, en radiators in de koffer vooraan?

Is dat niet altijd zo bij de GT3RS? Er zit een rolkooi achter uw zetels, en radiators in de koffer vooraan?
WUT ????? Ben ik mij hier nu zo hard aan het vergissen???? Ik ben dan ook al te weten gekomen dat bij de GT3 je vanachter (indien ook geen rolkooi) dus niet mag zitten.. Die isofix is dus alleen vooraan??

Terug
Bovenaan