Welke wagen heb jij? Post your pics!

Het probleem bij de GT3RS is wel die optielijst weer he...
Dat zijn pakketten van meerdere 10000-en euro's, en dat gaat dan over een seconde extra te winnen op een circuit :p
Moet op zo'n wagen niet veel opties hebben hoor. Hoop dat hem bekke lawaai maakt alleen. Zal wel weer naar den aldi worden dan :(

Moet op zo'n wagen niet veel opties hebben hoor. Hoop dat hem bekke lawaai maakt alleen. Zal wel weer naar den aldi worden dan :(
Maar, eigenlijk wil je wel dat Weissach-package (daardoor krijg je die exposed carbon motorkap bvb), maar dat pakket kost 17000€ op de GT4RS (reken nog maar wat extra voor de GT3RS).
Keramische remmen: 9000€
Liftsysteem vooras: 3000€

En dan hebt ge nog geen enkele comfort-optie he :p

voorbeeldje:
GT3RS zonder Weissach:
Sportwagens-Hermens-Fotoreportage-V1-1.jpg

GT3RS mét weissach:
porsche-991-gt3-rs-mkii-weissach-package-c733309112021153205_1.jpg

Maar, eigenlijk wil je wel dat Weissach-package (daardoor krijg je die exposed carbon motorkap bvb), maar dat pakket kost 17000€ op de GT4RS (reken nog maar wat extra voor de GT3RS).
Keramische remmen: 9000€
Liftsysteem vooras: 3000€

En dan hebt ge nog geen enkele comfort-optie he :p
Op de huidige heb ik die keramische remmen ook maar die maren precies bekke duurder? Lift systeem ook, en voor de rest zo goed als full option gepakt.

Bij de GT3 zou ik wss niet eens de keramische remmen meer pakken, wel het liftsysteem. Die keramische remmen bijten echt zot, maar ze staan te piepen als een oude oldtimer elke keer je remt.

Carbon enzovoort boeit me niet meer, heb heel het huidige interieur in carbon en ergens is dat zelfs over kill nu..

Lekker toch zo een 992 GT3, verdomme seg.

Heb een paar keer keramische remmen gereden en ik vond dat dan voor dagelijks gebruik ook niet zo leuk wegens het geluid.

Lekker toch zo een 992 GT3, verdomme seg.

Heb een paar keer keramische remmen gereden en ik vond dat dan voor dagelijks gebruik ook niet zo leuk wegens het geluid.
Keramische remmen zijn helemaal niet goed voor dagelijks gebruik (werken pas beter dan gewone remmen als ze op temperatuur zijn).
En dat irritant geluid, ga je ook altijd hebben...

Maar op een GT3RS wil je die waarschijnlijk wel, simpelweg omdat dat een track-weapon is...

Keramische remmen zijn helemaal niet goed voor dagelijks gebruik (werken pas beter dan gewone remmen als ze op temperatuur zijn).
En dat irritant geluid, ga je ook altijd hebben...

Maar op een GT3RS wil je die waarschijnlijk wel, simpelweg omdat dat een track-weapon is...
Daar ga ik nooit op track met rijden hoor, dan ga ik met de X5 wel aangezien ik meer in de zandbak zit :laugh:

Ik zou enkel een GT3 kopen voor op het circuit, op de weg ben je daar niet veel mee. Liever een turbo als daily dan.

Ik zou enkel een GT3 kopen voor op het circuit, op de weg ben je daar niet veel mee. Liever een turbo als daily dan.
Heb ik al maar dan kun je even goed zeggen dat een turbo niet voor daily geschikt wegens al die power dat erin zit. GT3 heeft pak minder kracht en kun je veel meer met spelen zonder bang te zijn voor boetes.. (trust me ;) )

Prachtig zo een GT3 RS, alleen die spoiler is spuuglelijk. Maakt er plots een Fast & Furious auto van. Zo beetje agressieve luchthappers enzovoort ok, maar dit ...

2023-porsche-911-gt3-rs-side-view-spy-photo.jpg

2023-Porsche-992-911-GT3-RS-Scoop.jpg

Dat wordt hopelijk toch nog wat in het model geïntegreerd? :unsure:

Die van de gewone GT3 is al redelijk gek, maar dit is gewoon een stelling van Kontrimo.

Voorlopig doet de 981 het heel goed qua restwaarde, maarja, de belastingen er op zijn gewoon een stuk hoger, waardoor hij voor mij wat te duur zou worden.

De 2.7 klinkt beter dan de 3.4. Verschil in taks valt wel mee (op een wagen van 70k).

Je betaald al geen taks voor je ix3 🤪

De nadelen van een tweezitter niet vergeten.

Laatst bewerkt:
Heb ik al maar dan kun je even goed zeggen dat een turbo niet voor daily geschikt wegens al die power dat erin zit. GT3 heeft pak minder kracht en kun je veel meer met spelen zonder bang te zijn voor boetes.. (trust me ;) )

Zo hard kan je daar nu ook niet mee spelen zonder boetes te krijgen hoor :P
Zo een GT3RS is ook gewoon waanzinnig snel en daarbij ook waanzinnig track georiënteerd
Ik zou zelfs durven zeggen echt niet leuk om mee op de openbare weg te rijden. Dan ben je met een gewone of turbo echt wel stukken beter weg.

Maar je moet doen met uw 250k wat je wilt natuurlijk :P

Al met een GT3(RS) gereden? Die schijnt echt wel knijterhard te rijden en totaal niet comfortabel.

De 2.7 klinkt beter dan de 3.4. Verschil in taks valt wel mee (op een wagen van 70k).

Je betaald al geen taks voor je ix3 🤪

De nadelen van een tweezitter niet vergeten.
Maar je moet wel de GTS met de GTS vergelijken natuurlijk. En dan is 800€ extra jaarlijkse belasting best veel imo. En of ik nu 800€ per jaar wil betalen voor een wat leukere uitlaat maar aanzienlijk tragere auto... :P

Denk dat je wel weet ik bedoel. Is hier precies 1 groot stoef-topic geworden, waar alleen nog de dikke bakken gepost worden :p. En neen, ik rijd ook niet met een dikke bak...
Goh, ik vind het evengoed leuk om hier te lezen waar de gemiddelde BG'er mee rondrijdt hoor. Maar er is gewoon wel wat meer te vertellen als dat iets leuk/uitzonderlijk/... Is dan wanneer het de zoveelste Golf he.

En er wordt gewoon ook veel gediscussieerd in de andere topics he :p

Terug
Bovenaan