Welke wagen heb jij? Post your pics!

Wat zouden jullie trouwens doen: wachten op het fysieke inschrijvingsbewijs (dat wss pas op dinsdag aankomt, verlengd weekend) of het er op wagen en aantonen dat de inschrijving werd aangevraagd (wetende dat dat juridisch niet in orde is). Verzekering ed. is uiteraard perfect in orde, nummerplaten ook.
Hangt ervan af of je nog een alternatief hebt he. Als je een alternatief hebt, zou ik het risico niet nemen in elk geval.

Je riskeert een boete + een fiscale boete voor "belastingsontduiking". En ANPR-camera's halen u er zo uit...

Nope geen alternatief, enige wagen en mijn vorige is maandag verkocht.
Ik zou dat gewoon doen, wel wat opletten dat ze je bijvoorbeeld nergens flitsen in die periode of het komt uit.

Mijn broer heeft in 2020 enkele weken zo rondgereden met zijn auto.
Omdat de nummerplaat op naam van mijn vader stond en mijn broer deze wou overzetten op zijn naam moest de inschrijving op papier gebeuren.

‘T was toen net het begin van de coronahistorie waar alles dicht moest en in de garage kon hij nog net zijn andere wagen afhalen de laatste dag dat ze open waren.

Het effectieve inschrijvingsbewijs heeft nog een week of 6 op zich laten wachten door gans die affaire, dus die auto daar zolang laten staan zag mijn broer niet zitten.

Verzekering was in orde, hij had dan de factuur + kopie van de opgestuurde papieren naar DIV bij mocht hij controle tegenkomen.
Hij heeft in die periode wel enkel de strikt noodzakelijke afstanden gereden om de kans op controle laag te houden, maar als je vorige auto verkocht is heb je soms niet veel keuze.

Heb volgens mij nog maar 1 keer in mijn leven een Alpina in het echt gezien, verder alleen wat mensen die de typische alpina velgen steken.
Zijn wel dikke bakken ja

Alpina B5 Touring staat toch wel momenteel het hoogste op de bucketlist. Ben benieuwd wat de toekomst gaat zijn van Alpina, nu ze zijn overgenomen door BMW zelf.
Droomwagen! Zie je ook echt weinig, een B3 spot ik toch sporadisch wel eens. In Overijse weet ik er eentje staan in een wijk waar ik vroeger vaak wandelde met de hond :)

Alpina B5 Touring staat toch wel momenteel het hoogste op de bucketlist. Ben benieuwd wat de toekomst gaat zijn van Alpina, nu ze zijn overgenomen door BMW zelf.
Dat merk je nu al he, bijna gelijktijdig met de facelift komt er een nieuwe versie. In de toekomst gaan die gewoon onmiddelijk mee zijn met hun model en een beetje een luxe-versie worden van BMW.
Heb volgens mij nog maar 1 keer in mijn leven een Alpina in het echt gezien, verder alleen wat mensen die de typische alpina velgen steken.
Zijn wel dikke bakken ja
Je ziet die heel zelden inderdaad, het is ook voor de meeste mensen een raadsel hoe je die nu eigenlijk moet bestellen :p

Dat merk je nu al he, bijna gelijktijdig met de facelift komt er een nieuwe versie. In de toekomst gaan die gewoon onmiddelijk mee zijn met hun model en een beetje een luxe-versie worden van BMW.

Je ziet die heel zelden inderdaad, het is ook voor de meeste mensen een raadsel hoe je die nu eigenlijk moet bestellen :p
Er zijn ook maar 2 dealers in België waar je deze kunt bestellen.
Ik vraag me af of dit zo blijft nu BMW Alpina overgenomen heeft.

Er zijn ook maar 2 dealers in België waar je deze kunt bestellen.
Ik vraag me af of dit zo blijft nu BMW Alpina overgenomen heeft.
Blijkbaar bij drie dealers. Brussel, Kortrijk en Ieper.

Er rijdt hier wat verder iemand rond met een, dus ik zie die ene wel regelmatig, maar anders is dat idd zelden tot nooit.

Als ik ooit centen op overschot heb koop ik mij wel een Alpina zenne. Ik vind dat echt dikke bakken

Terug
Bovenaan