Welke wagen heb jij? Post your pics!

Een S3 heeft niet per sé zilveren spiegels hoor. Kan je in koetswerkkleur nemen, of zwart.
Ook de uitlaten, hangt er wat van af welk bouwjaar, maar die heeft zeker ook niet altijd 4 uitlaten gehad.

Op alle modellen oud en jong (van S en RS) dat ik tegen ben gekomen had ik altijd zilveren spiegelkappen gezien. Zou stom zijn om die in de kleur te laten maken van je carrosserie, dat maakt net een onderscheidt tussen de gewone modellen en de S/RS-modellen.

Het model dat ik had gezien is van vorige gen. (FL model), die hebben altijd 4 uitlaten. Daarmee dat ik er Sedan heb bijgetikt :D

Kan toch ook dat mensen badges net wél mooi vinden? Ik heb mijn wagens nooit gedebadged.

Alsof een M5 zonder badges niet duidelijk een dikke bak is :D

Heb de mijne volledig debadged. De ringen zijn er ook af. Kuist veel makkelijker :D

gewoon een M wil zeggen dat hij een M pakket heeft en is gewoon standaard. Mijn 4 serie heeft ook een M pakket en daar staat er aan de zijkant ook een M op (denk ik toch). Maar is volledig debadged voor de rest, moest dat niet zo zijn stond er op de koffer wss ook een M.

M3/M4/M5,.. badges zijn de badges van de M modellen. Tenzij die ook geen m pakket had, dan is het dwaas.
Maar dat is het net. Ik zie soms (zoals die 1 serie) dat er een M opplakt en zonder M pakket.

Dus die mens moet dat dan toch kopen en er zelf opplakken.

Maar dat is het net. Ik zie soms (zoals die 1 serie) dat er een M opplakt en zonder M pakket.

Dus die mens moet dat dan toch kopen en er zelf opplakken.
Ja daarmee mijn laatste zin. Ik dacht dat je bedoelde dat enkel een echte M een M badge mocht hebben.

Bwa een ///M embleem zonder type aanduiding is ook maar dwaas tbh.
Ik heb al dat wannabe gedoe nooit gesnapt, als ik een M5 had, zou die volledig gedebadged worden. Ziet er veel strakker uit zo.

Bij Audi hebben ze tenminste nog een apart logo voorzien 'S-Line', om het onderscheid te behouden met een echte S of RS model.
Bij bmw zijn de logos van M pakket ook anders dan die van een echte M. Bij de echte staat het model er nog achter. Akkoord dat het bij audi wel duidelijk er is, maar je ziet ook wel het verschil tussen een echte M en een M pakket.

Ja daarmee mijn laatste zin. Ik dacht dat je bedoelde dat enkel een echte M een M badge mocht hebben.
Hazo. Nee ik weet als je een M pakket pakt dat er best wel wat M emblemen op u auto hangt. :)

Bij een M model vind ik dat zelf een stuk minder opzichtig die emblemen. Zitten meer verwerkt in de roosters, buiten de achterkant.

Hopelijk zo snel mogelijk op de oprit:

xxl_image-3685-20220519-103418-3fc26883d40a2c39-preview_720.jpg

Op alle modellen oud en jong (van S en RS) dat ik tegen ben gekomen had ik altijd zilveren spiegelkappen gezien. Zou stom zijn om die in de kleur te laten maken van je carrosserie, dat maakt net een onderscheidt tussen de gewone modellen en de S/RS-modellen.
Op degene die ik gehad heb (2003 1.8T20V 225pk) waren die alvast een optie, wel vol metalen :)

Als huurwagen op vakantie zo een Toyota proace busje. Dat ding heeft minder koppel dan de rollator van m'n bomma :angry:

Mij kan het niet zo veel schelen wat iemand op zijn auto plakt of hoe iemand zijn auto gebruik als verlengde van zijn/haar identiteit. soms zie je zo van de Mercedes SUV's met in verschillende fonts V12 achteraan, of M badges op Toyota's en zo... Lachen... Grappiger vind ik downbadgen, maar dat zie je niet zo veel hier... Er zijn hier in de buurt minstens 2 van die "rat look" auto's. Ik zou daar zelf nooit mee rijden, maar 't is ook wel grappig op zich. Slammed met een bak bier een een oude valies op hun dakrek... Ik vind dat je nog het meeste A4/A6 en 3/5 reeksen ziet die naar "S/RS" en "M" gebadged zijn, inclusief gril en uitlaat met 4 pijpjes / 2 ovalen respectievelijk, maar waar dan piepkleine remmen op zitten... Da's dan het eerste waar ik naar kijk.

Proficiat Polle, welke motor heb je gekozen?

Proficiat Polle, welke motor heb je gekozen?
Het is een B3, dus een 2 liter naft "mild hybrid" en 163pk. Inscription uitvoering, lekker luxe.

In principe kan ik hem op vrijdag ophalen (al vrees ik dat het inschrijvingsbewijs er nog niet zal zijn, hij wordt pas in de voormiddag gekeurd)... Maar 't is natuurlijk weer een lang weekend.

Het is een B3, dus een 2 liter naft "mild hybrid" en 163pk. Inscription uitvoering, lekker luxe.

In principe kan ik hem op vrijdag ophalen (al vrees ik dat het inschrijvingsbewijs er nog niet zal zijn, hij wordt pas in de voormiddag gekeurd)... Maar 't is natuurlijk weer een lang weekend.
Mooie auto!
Een idee van het praktijkverbruik van zo'n B3?

Wat zouden jullie trouwens doen: wachten op het fysieke inschrijvingsbewijs (dat wss pas op dinsdag aankomt, verlengd weekend) of het er op wagen en aantonen dat de inschrijving werd aangevraagd (wetende dat dat juridisch niet in orde is). Verzekering ed. is uiteraard perfect in orde, nummerplaten ook.

Terug
Bovenaan