I.p.v. jullie religie aan te vallen, zal ik misschien nog even verduidelijken dat ik niet meteen een wrap zal plaatsen op blindgeloof. Had ik 5k in de schuif om meteen uit te geven, ging dat naar iets nuttiger zoals een laptop + monitor om mijn feitelijke werkomgeving te verbeteren en niet naar een estetische ingreep.
De wrap gaat er wel komen, vandaar dat ik het hier vermelde echter niet meteen. Ik had een tegenbeweging dat een Trumpralie doet verbleken echter niet verwacht, vandaar de beperkte uitleg.
Anyhow:
- iX3 SUV zwart omdat het de enigste impressive full-option stockwagen was dat recent beschikbaar was. Stock Tesla Y vond ik niet en idem met Q4 e-tron. Voor zover ik weet bestaat er nog geen break BEV (al komt er wel een A6 Avant-achtig iets af) en ik ga niet wachten tot de laatste moment om mijn keuze te maken.
- Ik heb de wagen binnen een kleine twee maand nodig en niet binnen een jaar. Ik heb mijn ontslag deze week gegeven en ik start namelijk als zelfstandige op 1 augustus.
- SUV omdat, nogmaals, er geen BEV breaks zijn, en een SUV is dan de beste optie als ik iets praktischer wil. En ja dat is van belang want:
- We gaan binnenkort verbouwen
- Het is gemakkelijk om dochter in en uit de autostoel te halen
- Vrouw vind die ook fijner
- Het hoeft niet perse XPEL te zijn, maar dat SATIN afwerking sprak me wel aan. Het is dus niet matte, althanks het ziet er zo niet uit op de videos and fotos van BC. Van wat ik begrepen heb gaat het meer richting de frosted/frozen kleuren van BMW.
- Als een gewone wrap ook goed genoeg beschermt en zonder problemen op een zwarte wagen gaat, hoeft XPEL niet persé. Ik denk dan bv. aan frozen blue.