Denk niet dat er veel zijn die die optie hebben, ze kosten bijna evenveel of een gewone MeganeLangs de andere kant zijn er mensen die hiermee rond rijden op een Megane he...
Raak daar maar eens een stoeprand mee...![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk niet dat er veel zijn die die optie hebben, ze kosten bijna evenveel of een gewone MeganeLangs de andere kant zijn er mensen die hiermee rond rijden op een Megane he...
Raak daar maar eens een stoeprand mee...![]()

En uw buren?Haha die geeft met de lage temperaturen van de afgelopen dagen net nog een grotere smile op mijne smoel![]()

Ene daarvan heeft een oude isuzu pickup waar die altijd vol gas mee geeft op koude motor en die zijn banden zijn ook nog niet plat gestoken dus ik denk wel dat ik safe zitEn uw buren?![]()

Dat lijkt me niet echt slim met zo'n oude diesel...Ene daarvan heeft een oude isuzu pickup waar die altijd vol gas mee geeft op koude motor en die zijn banden zijn ook nog niet plat gestoken dus ik denk wel dat ik safe zit![]()
Da's echt iets waarvan ik dacht 'overbodige luxe' - maar 't is nondedoeme de fijnste feature van de wagen! Elke dag 10min voor vertrek loopt hij lekker warm, zegelverwarming aan, zaligDat lijkt me niet echt slim met zo'n oude diesel...
Voordeel van een V/i6 met deze temperaturen is dat je snel je binnenkant op temperatuur hebt natuurlijk! Al zal dat met elektrische / hybride standverwarming nog sneller gaan.

Jij hebt best of both worlds, ongeveer 1km rijden met een B58 does the trick normaal...Da's echt iets waarvan ik dacht 'overbodige luxe' - maar 't is nondedoeme de fijnste feature van de wagen! Elke dag 10min voor vertrek loopt hij lekker warm, zegelverwarming aan, zalig![]()

Ik heb deze ook al zomervelgen en overweeg nu om zo opnieuw te laten stralen en gloss black te laten spuiten/poedercoaten.Mijn zomerbanden liggen ook op zo'n velg. Ondanks ik vroeger deze velg niet zo mooi vond, ben ik daar nu wel wild van.
Heb nog collega's die deze velgen hebben en nu toch al zo'n 4 jaar onder hun auto en weinig klachten over.
Enkel steenslag zie je er wel sneller op.
![]()
Zijn er, naast de uitlaat en diffuser, al stukken bij gekomen?C43 zoals @anders. correct vermoedde.

.Misschien heeft dat te maken met dat zo een motor vaak koud aanslaat ofzo? Geen idee, het is allesinds de meest toegenepen versie van de B58 tot dusver. Voorheen was dat de Z4 40i.Raar dat die B58 maar 285pk heeft in een 45e? Dat wist ik niet. Die is op koppel getuned dan in de af-fabriek spec?
Ik heb het ooit overwogen, maar uiteindelijk vond ik die stock (326pk in mijn uitvoering) meer dan snel genoeg... Het is het grote potentieel (400-450pk, afhankelijk van de uitvoering voor de ICE alleen) die wel erg verleidelijk is natuurlijk.
ja, of om die emissienormen te halen in WLTP... Slaat die bij u ook pas aan vanaf 110km/h? Ik voel altijd wat hartzeer als ik met steenkoude motor moet invoegen op de autostrade...Misschien heeft dat te maken met dat zo een motor vaak koud aanslaat ofzo? Geen idee, het is allesinds de meest toegenepen versie van de B58 tot dusver. Voorheen was dat de Z4 40i.
Toch straf dat die 545e sneller sprint naar 100 dan een MK8 golf R. In de wagen voelt dat echt niet zo. De GTI (325pk) voelt echt sneller.
Volgend jaar overweeg ik wel een remap.
Ja bij DVX performance staat hij op 'just added', terwijl ASD zei dat het idd nog niet ging.ja, of om die emissienormen te halen in WLTP... Slaat die bij u ook pas aan vanaf 110km/h? Ik voel altijd wat hartzeer als ik met steenkoude motor moet invoegen op de autostrade...
Pas op met leasing/renting he, daar staan vaak specifieke clausules in over tuning, ook i.v.m. die gegarandeerde overname achteraf... Als je de wagen zo kocht of via de bank financiert is het enkel de garantie waar je mee in moet zitten natuurlijk... Alleen, de ECU's van 2021 en 2022 modellen zijn volgens mij nog niet unlocked. Dan zou je al moeten piggybacken met een JB4 of Racechip of zo...
Die elektro + ICE modellen zijn inderdaad snel. Ik vind de beleving van een pure, enkel B58 leuker dan nu mijn 330e, maar zo veel trager voelt deze niet... (292pk en 420Nm ipv 326 en 450Nm, wel een aantal kilo's zwaarder...). Een B58+elektro moet echt aan de brutale kant zijn volgens mij...
De nieuwe M340i heeft tegenwoordig ook mild hybrid las ik.
Op zich vind ik het gekker dat ze een Golf hebben die in minder dan 5s naar 100 trektMisschien heeft dat te maken met dat zo een motor vaak koud aanslaat ofzo? Geen idee, het is allesinds de meest toegenepen versie van de B58 tot dusver. Voorheen was dat de Z4 40i.
Toch straf dat die 545e sneller sprint naar 100 dan een MK8 golf R. In de wagen voelt dat echt niet zo. De GTI (325pk) voelt echt sneller.
Volgend jaar overweeg ik wel een remap.

Ben geen fan van de looks van een i8. Op zich wel een soort icoon, want dat was toch wel wat toen die pas uitnwam.Op zich vind ik het gekker dat ze een Golf hebben die in minder dan 5s naar 100 trekt
Of een hybride 5-reeks die bijna even snel optrekt als een 911...
Gisterenavond nog eens wat aan het opzoeken geweest, en er is een klein ideetje in me naar boven gekomen. Hier in de buurt staat een relatief goedkope i8 te koop. Eens horen wat voor restwaarde ze daar opplakken bij renting. Als dat meevalt is dat nog wel leuk als 2e auto eigenlijk
En ik verschoot best dat die standaard ook in 4.4s naar 100 trekt.
Ik moet wel zeggen: ik ben totaal geen fan van houten inleg en fel gekleurd leder. Maar dat interieur uit dat filmpje is wel écht knap.
edit: ik wist trouwens niet dat de 5-reeks ook adaptive regeneration heeft.
Haha, wat een kleine wagen.Dit weekend een foto van onze nieuwbouw gaan nemen, mijn wagen stond er ook toevallig op!
![]()