Welke wagen heb jij? Post your pics!

@ugar
Er zijn hoeken waarin hij nog wel te tolereren valt. Maar in deze positie is het toch echt wel een lelijke wagen :p
Het is ook wel het totaal pakket van kleur met die velgen en niet geblindeerde achterruiten en precies of de veren 10cm te hoog zijn.
Met andere woorden: gij vind hem lelijk omdat ugar er gene foorbak van gemaakt heeft. :p

Met andere woorden: gij vind hem lelijk omdat ugar er gene foorbak van gemaakt heeft. :p
De hoek en de velgen doen al veel hoor.
Op deze manier is hij toch ineens al een pak knapper, maar echt waanzinnig veel knapper.

2022_bmw_i4_f34_hero_93021_815.jpg

De hoek en de velgen doen al veel hoor.
Op deze manier is hij toch ineens al een pak knapper, maar echt waanzinnig veel knapper.

2022_bmw_i4_f34_hero_93021_815.jpg
Een auto met pooiervelgen en een een oversized gril die veel weg heeft van konijnentanden.
Er mist nog een spoiler achterop en een vossenstaart of teerlingen aan de spiegel.

Ik vind de Model 3 niet direct mooi, maar hou wel van zijn niet-agressief design.
De BMW (i)4 vind ik gewoon 'zum kotsen' lelijk. En die grote velgen zijn alleen uiterlijk, en hebben geen enkele positieve impact op het rijgedag van de wagen.

Let wel, het zou me niet beletten om die wagen in overweging te nemen, er zijn weinig wagens die ik wel echt mooi vind.

Een auto met pooiervelgen en een een oversized gril die veel weg heeft van konijnentanden.
Er mist nog een spoiler achterop en een vossenstaart of teerlingen aan de spiegel.

Ik vind de Model 3 niet direct mooi, maar hou wel van zijn niet-agressief design.
De BMW (i)4 vind ik gewoon 'zum kotsen' lelijk. En die grote velgen zijn alleen uiterlijk, en hebben geen enkele positieve impact op het rijgedag van de wagen.

Let wel, het zou me niet beletten om die wagen in overweging te nemen, er zijn weinig wagens die ik wel echt mooi vind.
Blij dat je rijgedrag aanhaalt, denk dat de i4 ook daar beter scoort :P
En dan zwijgen we nog over het interieur! Minimalistisch heeft tesla geïnterpreteerd als minimale kwaliteit en emotie, puik gedaan zullen ze gedacht hebben. Bank naar voor die designer, perfect vertaald! :P

Blij dat je rijgedrag aanhaalt, denk dat de i4 ook daar beter scoort :p
Je zegt duidelijk 'denken'. Ik vraag me af of dat zo is, de i4 weegt gewoon 200 kg meer. En de m50 bijna 300 kg.
Laat net dat zware gewicht het grote probleem zijn van elektrische wagens wat weggedrag betreft...
En dan zwijgen we nog over het interieur! Minimalistisch heeft tesla geïnterpreteerd als minimale kwaliteit en emotie, puik gedaan zullen ze gedacht hebben. Bank naar voor die designer, perfect vertaald! :p
Volgens jou. Ik heb geen probleem met dat interieur.
Maar daar gaat het niet over. Wat jij denkt over mijn auto, of eender wie, interesseert me absoluut geen hol.

Je zegt duidelijk 'denken'. Ik vraag me af of dat zo is, de i4 weegt gewoon 200 kg meer. En de m50 bijna 300 kg.
Laat net dat zware gewicht het grote probleem zijn van elektrische wagens wat weggedrag betreft...

Volgens jou. Ik heb geen probleem met dat interieur.
Maar daar gaat het niet over. Wat jij denkt over mijn auto, of eender wie, interesseert me absoluut geen hol.
Wil niet zeggen dat we onze mening daar niet over mogen hebben. Net zoals jij je mening hier ook mag verkondigen..

Soms kom je wel erg arrogant over ugar, no offense ofzo.

Wat is dat nu waar @Wannez mee rijdt? Lijkt op een Cayenne?
@Musk al stoepschade? Welke thuislader gebruik jij trouwens? Mijn benzine wordt begin januari door een hybride gewisseld en ik moet nog kijken voor een laadpunt, idealiter met aparte teller om later af te kunnen rekenen.

Wat is dat nu waar @Wannez mee rijdt? Lijkt op een Cayenne?
@Musk al stoepschade? Welke thuislader gebruik jij trouwens? Mijn benzine wordt begin januari door een hybride gewisseld en ik moet nog kijken voor een laadpunt, idealiter met aparte teller om later af te kunnen rekenen.
Voorlopig nog gewoon een stopcontact, steekt heel de nacht in. Er is wel al iemand hier geweest die gaat me een offerte maken. Volgens mij was dat dan van SMA als ik me niet vergis?

Mijn vorige waren zoiets en moet er toch ook geen meer hebben. Niet alleen omwille van schade, maar na een jaar of 3 begonnen er daar rare plekken in te komen terwijl ze nooit zout gezien hebben.

De vernislaag die los kwam vermoed ik.
Dat is idd de blanke lak die verdwijnt, en dan oxideert de boel (hebben die van mij dus ook).

stpIjwAm.jpg

Mijn zomerbanden liggen ook op zo'n velg. Ondanks ik vroeger deze velg niet zo mooi vond, ben ik daar nu wel wild van. :)
Heb nog collega's die deze velgen hebben en nu toch al zo'n 4 jaar onder hun auto en weinig klachten over.
Enkel steenslag zie je er wel sneller op.

2020_01_29_0709_1_1.jpg

Terug
Bovenaan