Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gok op C43Ik zie alleen de uitlaten, kan hem niet thuisbrengen? Wat voor iets is dat? Stinger?
Ik zou warm worden, maar ik ben aan het sparen dus de chauffage sta op laag pitje ;DIn elk geval een vrij goeie motor.
En qua design is Lotus wel echt serieuze stappen aan het maken nu. Als ik uw smaak een klein beetje ken, moet ge toch ook wel warm worden van dit:
![]()
Was je trouwens niet aan het kijken voor nieuwe Porsche?
. Ook stond ik naast mijn Porsche (zat iemand anders in) en deden we is even een korte dragrace. Tja dan is het al voorbij want mijn auto trok gewoon weg en die gt3 zat er te brulle en dan stopt het helaas voor mij. Je kunt dan zeggen van ja maar dat is toch niet alles? Wel.. ik heb ook iet voor dat geld moet het is iets beter vooruit gaan en dat is het niet. Hij trekt niet sneller door, topsnelheid ook niet, alleen geluid. (en circuit rijden doe ik niet aan mee).Enig idee wat zo'n herstelling kost?Ja man zwijg stil, stoeprand gepakt. Maar volgende week gaat de winterset er onder en dan worden ze (fatsoenlijk) gerepareerd.

Cayman GT4RS misschien? Ook die 9000 rpm, een stuk goedkoper, (volgens mij) betere wegligging, ...Ik zou warm worden, maar ik ben aan het sparen dus de chauffage sta op laag pitje ;D
Ik ben gaan rijden met een GT3 en tja ziet er echt wel graaf uit en geluid is top. Even tunneltje en doortrekken tot 9000 toeren. Zit je wel als een klein kind te roepen van plezier. Echter vloog de voorkant er bijna af toen ik over een verkeersdrempel reed. Ook stond ik naast mijn Porsche (zat iemand anders in) en deden we is even een korte dragrace. Tja dan is het al voorbij want mijn auto trok gewoon weg en die gt3 zat er te brulle en dan stopt het helaas voor mij. Je kunt dan zeggen van ja maar dat is toch niet alles? Wel.. ik heb ook iet voor dat geld moet het is iets beter vooruit gaan en dat is het niet. Hij trekt niet sneller door, topsnelheid ook niet, alleen geluid. (en circuit rijden doe ik niet aan mee).
Je kunt dan zeggen om een nieuwe turbo S te kopen (*tikt op zijn handen om niet te doen) maar daar is het nog te vroeg voor. Ik heb tegen mijn eigen gezegd dat als er een nieuwe GT2 of RS uitkomt dat ik hier absoluut ga naar kijken. (en trust me, de oude gt2 rs op doortrekken en hogere snelheden beter dan de nieuwe turbo S)
In de kortere sprinten niet maar daarna wel dan begint hij te profiteren van zijn paardenkracht.Cayman GT4RS misschien? Ook die 9000 rpm, een stuk goedkoper, (volgens mij) betere wegligging, ...
GT2RS is trouwens niet sneller dan turbo S in sprintjes hoor:Maar de GT2RS kan je nadien wel gewoon doorverkopen aan nieuwprijs of meer natuurlijk...

Ligt eraan hoe diep, hoeveel en of ze spotrepair kunnen doen of volledig herspuiten.Enig idee wat zo'n herstelling kost?
Mijn velgen hebben er ook last van![]()
Bij mijn velgen van de i30N moest je ongeveer het dubbel rekenen hoorLigt eraan hoe diep, hoeveel en of ze spotrepair kunnen doen of volledig herspuiten.
Maar reken een €75-€100 per velg
. Hangt enorm af van wat voor velgen je hebt.Wat was er zo speciaal aan die velgen van de i30N dan? Want die Diamond cut is dat niet alleen op kermisvelgen te vinden?Bij mijn velgen van de i30N moest je ongeveer het dubbel rekenen hoor. Hangt enorm af van wat voor velgen je hebt.

Diamond cut wil eigenlijk zeggen dat ze "afgefreesd" zijn. Dat wil zeggen dat ze voor een reparatie dus eerst terug aluminium er tegen moeten lassen, en dan opnieuw affrezen.Wat was er zo speciaal aan die velgen van de i30N dan? Want die Diamond cut is dat niet alleen op kermisvelgen te vinden?![]()
Dat is den dader ja!Uw slechte invloed rijdt daar voor mij![]()

Hangt allemaal wat van de velg af. Dit zijn bvb ook diamond cut velgen he:En ik moet eerlijk toegeven dat ik die diamond cut velgen echt niet zo mooi vindt![]()
)Uw punt is?Hangt allemaal wat van de velg af. Dit zijn bvb ook diamond cut velgen he:
(en een platte band volgens mij![]()
)

Die vind ik wel knap eigenlijk. Geeft over het algemeen een veel slankere look omdat het zwart verdwijnt tov de achtergrond. Er zijn mooie diamond cut velgen, er zijn er lelijke... Maar het is een dure techniek die heel duur is om te repareren, en daarom heb ik het liever niet meerUw punt is?
Dat zijn toch geen mooie velgen?![]()

Mijn vorige waren zoiets en moet er toch ook geen meer hebben. Niet alleen omwille van schade, maar na een jaar of 3 begonnen er daar rare plekken in te komen terwijl ze nooit zout gezien hebben.Hangt allemaal wat van de velg af. Dit zijn bvb ook diamond cut velgen he:
(en een platte band volgens mij![]()
)