Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heb de Polestar nu een week en is een zaligheid. Kinderen zijn verslaafd aan de ruimte achterin en de zetelverwarming, de vrouw aan de massagezetels vooraan
Momenteel nog geen bugs gemerkt en die binnenspiegel al heel gewoon (tip: zet de helderheid iets zachter, dan wennen je ogen sneller aan het beeld).
Dikke bak (letterlijk), maar ik vind die echt te breed.
6 cm breder dan een X5.
13 cm breder dan mijn huidige Polestar 2, en dan denk ik soms al dat het krap is op parkeerplaatsen (omdat andere wagens ook al meer plaats innemen).
Dikke bak (letterlijk), maar ik vind die echt te breed.
6 cm breder dan een X5.
13 cm breder dan mijn huidige Polestar 2, en dan denk ik soms al dat het krap is op parkeerplaatsen (omdat andere wagens ook al meer plaats innemen).
Hopelijk krijgen we daar ook eens een revolutie, dat men al die features ook in dunnere deuren kwijt kan bvb. Ook de SUV vormen zijn imo niet de meest efficiënte, maar ja - een mooie MPV maken is blijkbaar ook onmogelijk.