Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat je daar sowieso een heel goeie auto mee hebt. De huidige generatie X5 hybride is een serieuze verbetering tov de vorige.Hier komt een 2e EV firmawagen in huis en zijn de omstandigheden zo dat we toch graag nog een privé wagen hebben om:
1. Een paardentrailer te kunnen trekken (2 ton geremd)
2. Opt gemak met het gezin op reis te gaan
3. Korte afstanden kunnen doen puur op batterij
4. Absoluut max 10k km per jaar te doen
Budget +/- 50k EUR
Er staan aan die prijs behoorlijk wat X5 45e's aangeboven op de 2e hands markt, veelal aan ongeveer 50k km stand bouwjaar rond de 2021. Lijkt me wel een goeie deal? Zien jullie nog andere mogelijkheden?
Ik rij nu een goeie 3 jaar rond met deze. Heel tevreden over. Ik doe ook veel korte afstanden die ik elektrisch doe. Kan deze geregeld opladen in het zonnig seizoen wanneer mijne zonnepanelen opbrengen. Kofferruimte valt mss wel wat tegen voor een groot gezin owv de batterij.Hier komt een 2e EV firmawagen in huis en zijn de omstandigheden zo dat we toch graag nog een privé wagen hebben om:
Budget +/- 50k EUR
Er staan aan die prijs behoorlijk wat X5 45e's aangeboven op de 2e hands markt, veelal aan ongeveer 50k km stand bouwjaar rond de 2021. Lijkt me wel een goeie deal? Zien jullie nog andere mogelijkheden?
Op autoreis gaan doen we nu met een GLB met dakkoffer; dus zal wel lukken.Ik rij nu een goeie 3 jaar rond met deze. Heel tevreden over. Ik doe ook veel korte afstanden die ik elektrisch doe. Kan deze geregeld opladen in het zonnig seizoen wanneer mijne zonnepanelen opbrengen. Kofferruimte valt mss wel wat tegen voor een groot gezin owv de batterij.
Hey.Ben vandaag dan toch is kunnen gaan testrijden met de Ioniq 5 N. Een hele tijd met een smile tot achter mijn oren gereden... In februari staat hem op den oprit.![]()
Er zijn toch ook EVs die 2 ton mogen trekken?Hier komt een 2e EV firmawagen in huis en zijn de omstandigheden zo dat we toch graag nog een privé wagen hebben om:
3. Korte
Er zijn toch ook EVs die 2 ton mogen trekken?
Ze hebben gelukkig wel benzine!Wanneer gaan ze nu eindelijk eens elektrisciteit hebben in de ardennen?
Aan het golfterrein in Durbuy alleszins genoeg laadpalen te vinden.Wanneer gaan ze nu eindelijk eens elektrisciteit hebben in de ardennen?
Ik bedoelde niet per se duur als last, maar eerder onderhoud, keuring, banden swap, carwash,...Ja, het blijft duur natuurlijk, mijn berekening komt uit op ongeveer 900€ per maand aan kosten; maar op ons gezinsinkomen valt dat relatief wel mee.
Ja, het is inderdaad mega realistisch om te verwachten dat er op paardensport wedstrijden op afgelegen locaties massaal kan geladen worden. Duidelijk een kenner ter zake.Wanneer gaan ze nu eindelijk eens elektrisciteit hebben in de ardennen?
Zalige wagen om mee te rijden! Ik stap nog steeds iedere dag met een glimlach in mijn auto.Hey.
Hoe bevalt hij na al die tijd?
Ondertussen al problemen-bugs-storingen tegengekomen??
We staan hier in twijfel om een zotte aankoop te doen.
.Je moet niet op die wedstrijd laden he. FF aan snellader kan ook gewoon...Ja, het is inderdaad mega realistisch om te verwachten dat er op paardensport wedstrijden op afgelegen locaties massaal kan geladen worden. Duidelijk een kenner ter zake.
Waarom niet? Er zijn redelijk wat snelladers die je met een aanhangwagen kan gebruiken.Met een volle paardentrailer aan een snellader gaan staan is gewoon helemaal niet praktisch.
GLE350de is een dieselhybride met hoger koppel dan benzinehybride, uitstekend geschikt om te trekken.Hier komt een 2e EV firmawagen in huis en zijn de omstandigheden zo dat we toch graag nog een privé wagen hebben om:
Budget +/- 50k EUR
Geen een van mijn vrienden/kennissen geraakt onder de 9l met die GLE als de batterij leeg is. 6-7l lijkt me dan wel een serieuze stretch.GLE350de
Zelfs met lege batterij ga je maar 6-7l verbruiken
Geen een van mijn vrienden/kennissen geraakt onder de 9l met die GLE als de batterij leeg is. 6-7l lijkt me dan wel een serieuze stretch.