Silence
Well-known member
Op wish bedoelde hij..I wish![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op wish bedoelde hij..I wish![]()

Dubbel,
De 911 klinkt véél beter, en is ook gewoon de knappere wagen. Rijdt vooral als een meer volwassen wagen.
De 718 was (best een pak) sneller, en rijdt veel speelser. Enerzijds door mid-engine, anderzijds wss door RWD vs AWD.
Het interieur is quasi identiek, afwerkingskwaliteit vind ik ook hetzelfde. Dus op dat soort dingen is er geen verschil.
Qua bruikbaarheid is het kofferruimte vs een achterbank. Beide hebben hun nut, maar op een andere manier. De ene keer is de achterbank handiger, de andere keer de koffer...
Wat je wel hebt met 911 is dat je veel meer reactie krijgt. De Boxster blijft de "baby-Porsche" terwijl een 911 Targa al door veel mensen als een top-model bekeken wordt.
Wel, ik reed dit weekend samen met een gewone 718 en daar komt gewoon geen geluid uit...
Vermoed dat de GTS daar wel beter in scoort?
Vroeger was mijn droomwagen de Targa (super mooie lijn), maar door er eens mee te rijden is die al afgevallen.
Ik vond dat er heel veel terugslag was van wind die door die glazen kap wordt opgevangen, ook veel lawaai/gewapper daardoor.
Dan liever een cabrio of coupé met opengaand dakje denk ik
De GTS (de 2.5l) heeft standaard de sportuitlaat. Die maakt het geluid beter, maar het blijft natuurlijk een 4-cilinder boxer geluid. Dat klinkt niet slecht, voor een 4-cilinder... Maar toch de 6-cilinder is het verschil groot.Wel, ik reed dit weekend samen met een gewone 718 en daar komt gewoon geen geluid uit...
Vermoed dat de GTS daar wel beter in scoort?
Vroeger was mijn droomwagen de Targa (super mooie lijn), maar door er eens mee te rijden is die al afgevallen.
Ik vond dat er heel veel terugslag was van wind die door die glazen kap wordt opgevangen, ook veel lawaai/gewapper daardoor.
Dan liever een cabrio of coupé met opengaand dakje denk ik
Je kan… geen gesprekken hebben aan 120?Niet dat je dan tegen 120 nog gesprekken kan hebben, maar dat irritante geluid is wel weg dan.

"Kan je die optie ook activeren op lagere snelheden?"Je kan… geen gesprekken hebben aan 120?![]()
"Kan je die optie ook activeren op lagere snelheden?"
Gohja 2 liter blok vaak erin he. Al helpen de emissies ook niet. Cats, opf,…
)Tot je een 40i hoort en denkt "doeme, das toch beter"Als ik mijn 2 liter z4 dan hoor ben ik toch content hoor (eigen kind schoon kind i know)

Tot je een 40i hoort en denkt "doeme, das toch beter"![]()

Toen ik mijn e89 kocht ook gekeken voor cayman maar dan niet gedaan voor fiscaliteit. Die wagen was toen al eigenlijk limiet wat ik mocht uitgeven aan een wagen.Zal wel zijn, maar in die z4 zit oprecht veel meer leuke sound dan die 718 die meereed, was precies een stofzuiger. Zou dan eerder voor de vorige generatie boxster gaan, 6 cil atmosferisch, en maar janken![]()
Zie pmEn wat kost zoiets?