SpecialK1983
Member
Ja dat klopt. Daardoor heb ik 3 maanden langer op mijn auto moeten wachten en ook wat moeten vechten met HR/en de leasemaatschappij ivm de car policy van ons bedrijfLijkt een individual kleur?
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat klopt. Daardoor heb ik 3 maanden langer op mijn auto moeten wachten en ook wat moeten vechten met HR/en de leasemaatschappij ivm de car policy van ons bedrijfLijkt een individual kleur?
.I wish dat het €770 was... Het was €5k extra (zonder BTW).Dat is Thundernight denk ik, is een van de huidige optiekleuren (voor €770 meer) op bepaalde nieuwe modellen zoals de nieuwe 1 reeks.
Als het die is, is die lichter als de zon er op valt maar anders een relatief donker paars.
Ik vond de standaardkleuren maar niets en had nog leasebudget over dusja. Het was een full option e40 (met individual kleur) of een kale M60.damn... je was wellicht de K-hole nabij toen je die bestelbon tekende?
Niks mis met de kleur an sich by the way, maar op een statische E-segmenter én nog eens 5k bijbetalen... Dan liever mineralgrau![]()
TopkeuzeVenetian Violet Pearl Effect Metallic (W69)
Kaal zijn die inderdaad niet meer te noemen, maar ik lees het eerder als geen budget meer voor andere zaken erbij te stekenEen kale M60?
M60 heeft standaard veel meer opties dan een E40 hoor...
Dank je. Was best even spannend want heb die kleur gekozen zonder ze in het echt te zien. In het echt is het resultaat beter dan op de render van BMWTopkeuze

Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Kaal is een M60 zeker niet, maar ik had dan geen enkel budget meer voor opties en HuD, park assist en verwarmde zetels zijn voor mij essentiële opties.Kaal zijn die inderdaad niet meer te noemen, maar ik lees het eerder als geen budget meer voor andere zaken erbij te steken
(eg. verwarmde zetels, HuD, park assist, DAPP, comfort access, ..) dus in die zin kaal.
Niet zoals vroeger dat er quasi echt niets inzat.
in dat geval kies ik zelf ook liever een e40 full option dan een "kale" M60
Wel vreemde configs soms. Verwarmde zetels is toch standaard op de "gewone" i4?Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Kaal is een M60 zeker niet, maar ik had dan geen enkel budget meer voor opties en HuD, park assist en verwarmde zetels zijn voor mij essentiële opties.
Voor de i5 waren verwarmde voor- en achterzetels alleszins een optie. De i4 weer ik niet meer.Wel vreemde configs soms. Verwarmde zetels is toch standaard op de "gewone" i4?
Volgens mij is dat een optie of in één of ander pakket.Wel vreemde configs soms. Verwarmde zetels is toch standaard op de "gewone" i4?
Bij de i4 was zetelverwarming vooraan gewoon standaard, ik veronderstel nu ook wel nog steeds.Volgens mij is dat een optie of in één of ander pakket.
Voor en achterzetels is al zeker een optie

Ja agreed, echter officiële plaat achteraan dus weet niet of ik daar iets aan ga kunnen doenPrachtige wagen! Veel plezier ermee.
Maar ik vind het storend dat die letters van uw nummerplaat niet mooi in het midden staan![]()

Maar 1 kind hebbenJa agreed, echter officiële plaat achteraan dus weet niet of ik daar iets aan ga kunnen doen![]()

Ik vond die witte striping nogal slecht afgewerkt en ook lelijk, maar ik heb maar niks gezegd, want smaken en kleuren eh.Zal eens deftige fotos maken als de bescherming er volledig af is
![]()
Gisteren de auto opgehaald met de trailer en richting wrapper.
Toch al de volle 20 meter mee gereden. Garage uit - trailer in - trailer uit - andere garage in.
Zal eens deftige fotos maken als de bescherming er volledig af is en deze terug is van de wrapper. Reken op woensdag ergens. (zonde van de feestdag maandag).
Ben wel zeer blij met de spec. De gele accentjes zijn echt![]()