Welke wagen heb jij? Post your pics!

Ik wil de thread niet kapen maar er is dus in Maastricht een .2 geleverd in vrijwel identieke exterieurspec maar dan met zilveren wielen ipv mijn gepland california gold.

b1c0f37a-23d1-4f50-9a17-5eefddff16e4.thumb.jpeg.3d89f42ca9aa14ed15c7c59383b59400.jpeg

Nu twijfel ik dus weer. :laugh:
Bestel er anders één in elke spec, en dan zal ik mijn garage opofferen om er één van de 2 te stockeren.

Porsche ID aangekregen, productie 25 juni, 1-4 juli richting dealer dus midden juli de baan op.

Kan nog de finale spec wijzigen tot het einde van de maand maar twijfel nog een beetje.

iris

California gold wheels met zwarte omlijstingen of zilver wielen met chrome omlijsting. Stoer vs meer classy en classic Porsche.

iris

Zwart is ook wel zeer cool maar dat is ook maar zwart natuurlijk, tenzij icm gouden wielen bv.

iris
Zwart met goud duh :p
Kunt ge die achterste glazen niet laten verduisteren?

Over smaken en kleuren valt niet te discussieren e..
Tuurlijk wel, heel veel zelfs :D

Dit is met getinte ruiten. Op een 911 is dat heel vreemd omdat dat dus halfweg de ruit begint.
De enige waar dat (afhankelijk van de rest van kleur) soms nog oké is, is een Targa, omdat daar de rolbeugel de ruit in 2 splitst.

Het is gewoon spijtig dat absoluut niets mag, zelfs niet iets heel licht op de zijruiten. Ik snap het dus wel dat het er misschien wat vreemd uit ziet, maar ja, valt dat in de praktijk zo hard op?

Argument voor de tinting zou bij mij zijn: mijn dochtertje gaat erin zitten achteraan.

Staat momenteel wel niet gespecd.

Mooie spec Nijntje! Groen en goud op een Porsche altijd zalig gevonden.

De aannemer waar ik nu mee werk heeft een 992.1 GT3 touring - zilver met carbonelementen, manueel, kuipzetels.. zalige kar. Maar toont wel veel minder exclusief dan dat groen. :love:

Porsche ID aangekregen, productie 25 juni, 1-4 juli richting dealer dus midden juli de baan op.

Kan nog de finale spec wijzigen tot het einde van de maand maar twijfel nog een beetje.

iris

California gold wheels met zwarte omlijstingen of zilver wielen met chrome omlijsting. Stoer vs meer classy en classic Porsche.

iris

Zwart is ook wel zeer cool maar dat is ook maar zwart natuurlijk, tenzij icm gouden wielen bv.

iris

Silver for me.
Moet wel zeggen i.c.m. dat groen best wel proper (zowel het goud als het zilver).

Argument voor de tinting zou bij mij zijn: mijn dochtertje gaat erin zitten achteraan.

Staat momenteel wel niet gespecd.
En waarom is dat een argument?

Ik zie weinig 911’s met de tint en ik snap ook goed waarom. Het ziet er niet zo heel mooi uit.

Begin toch terug meer naar zilver te neigen nu. Houdt meer steek voor de touring 'discreet' en iets meer classy te houden.

Soit, zaterdag moet ik spec finaal locken. Nog paar dagen om men hoofd te breken. :crazy:

Dat de zon niet zo fel in de ogen schijnt. Hier nooit van die mottige cm skoebidoe dingen moeten hangen :p
Dat ze is een zonnebrilletje opzet eh :P
Ik snap 100% de insteek voor een family car, en op elke andere wagen zou ik ook getinte ruiten nemen.
Maar op een 911 zouden voor mij toch looks primeren. En laat ons eerlijk zijn, achteraan zitten zal nooit weelde zijn :P

Terug
Bovenaan