Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn lobbywerk om u te overtuigen voor ne Porsche ipv Lotus te kiezen niet vergeten heHier ondertussen, kwestie van weer wat on-topic te gaan, toch ook weer een nieuwe ontwikkeling.
![]()
Hulde aan @BitJager voor het ongezien knappe grafische werk in ons whatsapp groepje.
Airblades zou ik wel doen, privacy glass niet. En dan zelf zou ik misschien de velgen in California goud nemen voor wat extra "flair".Bon ik had dus bericht gekregen dat ik een slot had voor een GT3RS, echter geen optie meer tot PTS (paint to sample) en ik wil heel graag een RS in het geel. Heb een reservatie voor een GT3RS .2 die eraan komt kunnen doen maar zal pas 2027 zijn en dan kan ik tenminste speccen zoals ik hem wil. Krijg het niet over men hart zoveel geld aan een auto te geven als die niet 100% naar men zin is en dat is spijtig genoeg met de rip-off die PTS kleuren zijn. Ook zou het wat zonde zijn de .1 te krijgen en dan een jaar later een .2 zien te verschijnen. Ik koop eigenlijk nooit een auto die naar het einde van zijn levenscyclus is dus wachten op .2 lijkt me de juiste keuze.
Na veel vijven en zessen met Porsche gewoon gevraagd of ik geen GT3 Touring kon krijgen met achterbank, kan men dochtertje mee in is een plezante auto. Moeten we niet altijd met de daily op baan want daar rij ik niet graag mee. Ging verrassend snel, oorspronkelijk zeiden ze december maar na wat aandringen een slot voor juni kunnen krijgen.
Nu zit ik daar beetje met hetzelfde: KLEUR.
PTS is mogelijk maar komt zeker 6-9 maand extra wachttijd bij, potentieel langer en zou hem best snel willen hebben. Dan is het een leuke transitie wagen moest de RS er komen.
Wat denken we van dit?
Oak Green - Chrome accenten - Gele accenten met de klauwen en de gordels.
Zaken waar ik niet zeker van ben: privacy beglazing ja of nee, airblades vooraan in de bumper in koetswerk kleur.
Porsche code: LINK SPEC
Please ignore the price, wil gewoon feedback over de spec. Deze houdt redelijk zijn waarde en gaat dan waarschijnlijk wel weg als de RS er zou komen tenzij ik echt verliefd word op de wagen. Ik vind het erg lastig bij een touring. Het hele concept van een touring is wolf in schaapskleren dus mag wel discreet maar het is natuurlijk wel leuk om een klein beetje flair te hebben zodat het niet gewoon een 'generische' 911 lijkt te zijn.
ik zou eerder wel voor privacy beglazing gaan, airblades ook. Echter ben ik meer voorstander van een zwarte met rode accenten, maar dit is inderdaad zoals iedereen die heeft zekerBon ik had dus bericht gekregen dat ik een slot had voor een GT3RS, echter geen optie meer tot PTS (paint to sample) en ik wil heel graag een RS in het geel. Heb een reservatie voor een GT3RS .2 die eraan komt kunnen doen maar zal pas 2027 zijn en dan kan ik tenminste speccen zoals ik hem wil. Krijg het niet over men hart zoveel geld aan een auto te geven als die niet 100% naar men zin is en dat is spijtig genoeg met de rip-off die PTS kleuren zijn. Ook zou het wat zonde zijn de .1 te krijgen en dan een jaar later een .2 zien te verschijnen. Ik koop eigenlijk nooit een auto die naar het einde van zijn levenscyclus is dus wachten op .2 lijkt me de juiste keuze.
Na veel vijven en zessen met Porsche gewoon gevraagd of ik geen GT3 Touring kon krijgen met achterbank, kan men dochtertje mee in is een plezante auto. Moeten we niet altijd met de daily op baan want daar rij ik niet graag mee. Ging verrassend snel, oorspronkelijk zeiden ze december maar na wat aandringen een slot voor juni kunnen krijgen.
PTS is mogelijk maar komt zeker 6-9 maand extra wachttijd bij, potentieel langer en zou hem best snel willen hebben. Dan is het een leuke transitie wagen moest de RS er komen.
Wat denken we van dit?
Zaken waar ik niet zeker van ben: privacy beglazing ja of nee, airblades vooraan in de bumper in koetswerk kleur.
Please ignore the price, wil gewoon feedback over de spec. Deze houdt redelijk zijn waarde en gaat dan waarschijnlijk wel weg als de RS er zou komen tenzij ik echt verliefd word op de wagen. Ik vind het erg lastig bij een touring. Het hele concept van een touring is wolf in schaapskleren dus mag wel discreet maar het is natuurlijk wel leuk om een klein beetje flair te hebben zodat het niet gewoon een 'generische' 911 lijkt te zijn.
Uitverkocht en hoewel ik zweer bij manuals hoog en laag, heb ik al 2 pretbakken staan met manual en wil ik die touring ook dagelijks rijden. PDK is dan wel echt wenselijk. Kan niet op de S/T en daarnaast is de S/T ook uitverkocht. Een GT3 ligt me met het scherpe stuurgedrag ook wel meer dan een S/T denk ik. Deze dient trouwens niet voor circuit.Zou je dan niet beter een st kopen? Tenzij het echt de bedoeling is om te tracken.
Bon ik had dus bericht gekregen dat ik een slot had voor een GT3RS, echter geen optie meer tot PTS (paint to sample) en ik wil heel graag een RS in het geel. Heb een reservatie voor een GT3RS .2 die eraan komt kunnen doen maar zal pas 2027 zijn en dan kan ik tenminste speccen zoals ik hem wil. Krijg het niet over men hart zoveel geld aan een auto te geven als die niet 100% naar men zin is en dat is spijtig genoeg met de rip-off die PTS kleuren zijn. Ook zou het wat zonde zijn de .1 te krijgen en dan een jaar later een .2 zien te verschijnen. Ik koop eigenlijk nooit een auto die naar het einde van zijn levenscyclus is dus wachten op .2 lijkt me de juiste keuze.

Zelfde verhaal (niet gt3 rs), maar dan de nieuwe 992.2 gt3 touring. Denk dat Tijdloos van mij via whatsapp de foto en config heeft. Ik zit ook alleen met de wachttijd én de kleur die niet volledig mijn goesting is. Enerzijds ook nog wachtend op de release van de 992.2 Turbo S (in ruil voor de huidige).Bon ik had dus bericht gekregen dat ik een slot had voor een GT3RS, echter geen optie meer tot PTS (paint to sample) en ik wil heel graag een RS in het geel. Heb een reservatie voor een GT3RS .2 die eraan komt kunnen doen maar zal pas 2027 zijn en dan kan ik tenminste speccen zoals ik hem wil. Krijg het niet over men hart zoveel geld aan een auto te geven als die niet 100% naar men zin is en dat is spijtig genoeg met de rip-off die PTS kleuren zijn. Ook zou het wat zonde zijn de .1 te krijgen en dan een jaar later een .2 zien te verschijnen. Ik koop eigenlijk nooit een auto die naar het einde van zijn levenscyclus is dus wachten op .2 lijkt me de juiste keuze.
Wat denken we van dit?
Je kunt altijd inderdaad (maar van voor de toekomst) een kleur pakken die in verkoopwaarde goed ligt, en dan een wrap eropzetten, maar ja..Wrappen ?
@Chickenlal zal er ook niets tegen hebben om dat te doen. Zodanig dat je niet moet wachten op een slot met de exacte kleur die jij wenst.![]()
Wat is levertermijn op uw slot?Zelfde verhaal (niet gt3 rs), maar dan de nieuwe 992.2 gt3 touring. Denk dat Tijdloos van mij via whatsapp de foto en config heeft. Ik zit ook alleen met de wachttijd én de kleur die niet volledig mijn goesting is. Enerzijds ook nog wachtend op de release van de 992.2 Turbo S (in ruil voor de huidige).
Zie pmWat is levertermijn op uw slot?
Je kan de ophanging van een gt3 touring trouwens ook laten afstellen gelijk die van de ST. Dus dan heb je op dat vlak dezelfde rijkwaliteit.Uitverkocht en hoewel ik zweer bij manuals hoog en laag, heb ik al 2 pretbakken staan met manual en wil ik die touring ook dagelijks rijden. PDK is dan wel echt wenselijk. Kan niet op de S/T en daarnaast is de S/T ook uitverkocht. Een GT3 ligt me met het scherpe stuurgedrag ook wel meer dan een S/T denk ik. Deze dient trouwens niet voor circuit.
Mooie spec, heb de foto's nog indien je wil dat ik ze hier post.Zelfde verhaal (niet gt3 rs), maar dan de nieuwe 992.2 gt3 touring. Denk dat Tijdloos van mij via whatsapp de foto en config heeft. Ik zit ook alleen met de wachttijd én de kleur die niet volledig mijn goesting is. Enerzijds ook nog wachtend op de release van de 992.2 Turbo S (in ruil voor de huidige).
Ik zou uit u config de keramische remmen en sportstoelen uitlaten.![]()