Welke wagen heb jij? Post your pics!

Welke modellen? Ik zie het nog staan op mijn G60. Zowel wagen als app staan op de laatste update.
Op de mijne i4 LCI is er nog niets veranderd.
En hopelijk doet het dat ook niet, vertrek ook op onregelmatige momenten en zou dat zeker missen.
Moest je kort genoeg bij je wagen zijn (ik zie hem bijvoorbeeld vanuit mijn kantoorraam), kan je wel de middenknop (met dat ruitvormig icoontje) instellen dat je daar de klimatisatie mee kan starten.

Nog BMW eigenaars die de app gebruiken voor dat voorverwarmen? (iOS)

Voor de update had ik gewoon een knop om de verwarming te starten. Dat lijkt nu weg te zijn en enkel een timer instelling is mogelijk?

Ik heb heel onregelmatige uren, dus die knop was heel handig dat ik hem gewoon kon laten starten wanneer ik wou, zonder die timer te moeten instellen.
Hier ook, echt verschrikkelijk dat je gewoon niet op een knop kan duwen op de homepage. Voor ventileren staat die knop er nochtans wel.

Hier ook, echt verschrikkelijk dat je gewoon niet op een knop kan duwen op de homepage. Voor ventileren staat die knop er nochtans wel.

Staat er toch gewoon?

6sGk7zi.jpeg

Dat is allebei (op de i4 toch). Verwarmen in de winter, koelen in de zomer. Of het interieur klimatiseren.

Misschien enkel nog voor idrive 8? Ik heb alles nog beschikbaar.

Dat is allebei (op de i4 toch). Verwarmen in de winter, koelen in de zomer. Of het interieur klimatiseren.

Misschien enkel nog voor idrive 8? Ik heb alles nog beschikbaar.
Dan moet ik dat eens testen, had ergens gelezen dat het enkel ventilatie was. Doet het ook al zetelverwarming en stuurverwarming dan?

Het regelt alles, ook ontdooien ruiten en spiegels in de winter.

Als je erop tikt en de auto bevestigt, dan verandert het icoon van je wagen en toont de app rode golven bij verwarmen en blauwe bij koelen.

bij mij was het blijkbaar omdat mijn remote services na 36 maanden gestopt waren. Gratis te verlengen blijkbaar. Bedankt voor de tip en interventie @Mike Pence.

Mocht je zin/tijd hebben, op 18 januari is het de eerste BG frituurmeeting. 20u in Jabbeke. Ik trakteer voor uw hulp.

bij mij was het blijkbaar omdat mijn remote services na 36 maanden gestopt waren. Gratis te verlengen blijkbaar. Bedankt voor de tip en interventie @Mike Pence.

Mocht je zin/tijd hebben, op 18 januari is het de eerste BG frituurmeeting. 20u in Jabbeke. Ik trakteer voor uw hulp.
Ah, snel opgelost dan maar je moet het maar weten… Stuur maar PM maar als er nog iemand hetzelfde probleem heeft, kan dan eens bekijken.

Thanks voor het aanbod van de frietjes maar niet nodig 😉

Hoe kunt ge dat na 36 maanden gratis verlengen? Want dat zal hier dan ook het geval zijn aangezien mijn ketel 3j is geworden. :unsure:

Edit: potverdikke het is in orde. Chassisnummer opnieuw ingegeven en nu een factuur van €0 ontvangen! de knoppen zijn er weer!

Hoe kunt ge dat na 36 maanden gratis verlengen? Want dat zal hier dan ook het geval zijn aangezien mijn ketel 3j is geworden. :unsure:

Edit: potverdikke het is in orde. Chassisnummer opnieuw ingegeven en nu een factuur van €0 ontvangen! de knoppen zijn er weer!
Aan dit tempo weegt @Mike Pence 130kg tegen het einde van de maand!

Peugeot 308 SW Hybride. Serieuze upgrade van onze 208 XY.

Bijlagen

• IMG_0086.jpeg
    IMG_0086.jpeg
    680,5 KB · Weergaven: 15
  • IMG_0085.jpeg
    IMG_0085.jpeg
    692,4 KB · Weergaven: 19
  • IMG_0087.jpeg
    IMG_0087.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 16
Dan moet ik dat eens testen, had ergens gelezen dat het enkel ventilatie was. Doet het ook al zetelverwarming en stuurverwarming dan?
Op de wagens met gewone verbrandingsmotor is dat enkel ventilatie.

Op hybride en elektrische wagens zal de wagen ook verwarmen of koelen naar de temperatuur zoals in je wagen ingesteld.

Heb je zetelverwarming en/of stuurverwarming, dan gaan die (in de winter) mee aan.

Op de wagens met gewone verbrandingsmotor is dat enkel ventilatie.

Op hybride en elektrische wagens zal de wagen ook verwarmen of koelen naar de temperatuur zoals in je wagen ingesteld.

Heb je zetelverwarming en/of stuurverwarming, dan gaan die (in de winter) mee aan.
Heb het hier vanmorgen getest en klopt inderdaad 😅.

Terug
Bovenaan