Nijntje
Active member
Zo kan het dus ook, genuanceerd.Ik zal niet doorgaans zijn, ik kijk wel degelijk naar beide modellen en voel mij toch ook wel een beetje een autoliefhebber.
Circuits boeien mij dan weer geen hol.
En Nijntje, no offense maar je schrijfstijl geeft nu eenmaal soms het gevoel van ‘mijn waarheid is dé waarheid’. Ik vermoed dat je daarom soms wat weerstand krijgt hier. Niks idioot aan deze discussie hoor.
En ja tuurlijk zijn er mensen die shoppen binnen prijsklasse en niet noodzakelijk segment.
Ben er wel van overtuigd dat een aanzienlijke meerderheid van de typische M-klant, die specifiek een snelle saloon wil, niet snel naar een EV variant gaat kijken
Hence 'doorgaans'. Het zijn in mijn ogen nog steeds zeer verschillende auto's. Een M5 is ideaal als daily, je iets snel maar toch relatief discreet wil en je graag is de hooligan wil uithangen.
Dat lijkt me niet het profiel van iemand die een E-tron gaat kopen.
Dus doorgaans, denk ik dat ik daar redelijk gelijk heb maar er zijn inderdaad mensen die shoppen en zeggen: ik heb budget X, wat kan ik er voor krijgen, terwijl er ook mensen zijn die het benaderen als 'ik wil dit type van auto met budget x, wat kan ik daarvoor vinden'.