Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zekers, mij gaat het er gewoon om dat uitspraken doen dat een Turbo S een saaie wagen is toch beetje "raar" is.Wat een drivers car is, is toch persoonlijk? Voor de een is dat een circuit beest, voor de ander is dat een luxe sloep, voor nog een ander is dat …
Wacht effe, van uw eerste zin. Dus je hebt met de standaard carrera's dus wel gereden, maar dus met de andere speciale modellen dan niet? Indien zo, dan vind ik het toch jammer dat je dan dit direct zegt. Nu soit, let's move on.
Zoals gezegd, niemand koopt een Turbo S als "fun fun" car he. Het publiek dat een Turbo S koopt is écht niet geïnteresseerd om daar op circuit te rijden. Denk dat je dit ook gewoon nergens ziet. Ik heb nu echt met alles al gereden en ik zou dat dus ook nooit doen, daar kost hij bekke te veel voor. Maar nogmaals om te zeggen dat het een saaie wagen is, vind ik beetje kort door de bocht. Ik heb al genoeg volk in mijn wagen meegenomen en best "sportief" gereden en ze zaten der allemaal te giechelen (mensen die niet uit een Dacia gekropen komen) maar toch best uit een SLS, M3, enzovoort en die allemaal zeggen "man man wat een ding". Nog nooit iemand gehad die zei "pff wat een saaie wagen".
Geef mij maar een SL65 AMG black edition dan toch![]()
Drivers car is toch wel een definitie van: driver focussed en maximaal rijplezier.Wat een drivers car is, is toch persoonlijk? Voor de een is dat een circuit beest, voor de ander is dat een luxe sloep, voor nog een ander is dat …

Maar 1 ding is zeker. Een Passat is het zeker nietEn nu 2 kinderen, het is toen maar een Passat geworden.
Definitie van driver/fun car is persoonlijk, ik moet weinig tot niks hebben van al die elektronica shizzle maar je kan er nu helaas niet om heen en ik ga altijd voorkeur geven aan oudere modellen tot ze illegaal zijn om te bezitten!

Inderdaad. Persoonlijk dus.Drivers car is toch wel een definitie van: driver focussed en maximaal rijplezier.
Zet gerust de Mazda MX-5 ND(2) 2.0 er ook maar bij. Mazda heeft naar de kritiek op de NC geluisterd om met de ND terug weer een wagen te maken die weer naar de oorsprong van NA gaat maar dan met alle hedendaagse snufjes als extra, 2.0 met 184pk, 7500rpm en dat op +-1000kg.Goh ik snap wat je zegt maar zelfs als ik met andere budgetten zou shoppen zie ik tal van coole opties: GR86, MX5 NA/NB, Opel Speedster (meest undervalued sportscar out there), ...
Probleem is vooral gewicht. Alle moderne autos zijn TANKS. 1500 is tegenwoordig een lichte auto. Slaat echt helemaal nergens meer op.

Fake news!Maarja, een i8 is ook een GT, en daar kan niemand deftig in en uitstappen![]()
Een driverscar is nooit een luxesloep. It never ever is and will be. Oldtimer kan perfect. Analoog en engaging to drive. Zeker de sportievere dingen.Inderdaad. Persoonlijk dus.
Dat kan perfect een luxesloep zijn. Of een trage oldtimer. Het hangt allemaal van de persoon zijn voorkeuren af.
Dat is gewoon wat uw definitie is van een drivers car.Een driverscar is nooit een luxesloep. It never ever is and will be. Oldtimer kan perfect. Analoog en engaging to drive. Zeker de sportievere dingen.
Kinda disagree maar dat was al duidelijk.Het lijkt mij dat een 'driverscar' voor iedereen wat anders kan betekenen. Voor de ene een circuitbak, voor de andere een sportcars met veel pk's maar wel nog comfortabel, voor nog een ander nog anders..
Exact dit.Het is ook wat de perceptie dat een GT of sportwagen niet leuk kan rijden, en dat is onterecht.
Er zijn ook genoeg drivercars die helemaal niet leuk rijden (typisch te veel vermogen voor het gewicht bvb, waardoor ge continu uw gas moet moduleren).
Gek dat je die quote gebruikt. Want die geeft net aan dat het persoonlijk is door te beginnen met ‘To me’.Kinda disagree maar dat was al duidelijk.
Een driverscar is focussed. Niet goed proberen zijn in veel zaken.
Quote car throttle:
“So, what is a drivers car? To me. A drivers car is a car that sacrifices very very little in the pursuit of speed. It’s a vehicle that has a very few creature comforts. The most they have usually is AC, Touchscreen, some sound insulation and a nice interior (the interior bit is optional).
To me a drivers car should be focused. It shouldn’t try to be everything. It should be the best that it can be at being a very pure experience. It should compromise very little. It should be focused on going fast, not trying to make everyone happy.”
Omdat ik nog gene foto van de winterwielen gepost had:
Ow sorry even in slaap gevallen tijdens deze discussie.
GOT PICS?
Omdat ik nog gene foto van de winterwielen gepost had:
Bekijk bijlage 26355
Geen drivers car, maar toch plezant in de sneeuw.

Rond nieuwjaar heb ik nog eens enkele lange autostrade ritten gedaan op één lading, en toen kwam ik uit op zo’n 320km bereik, maar toen was het een 5-tal graden denk ik. Al bij al verliest ie weinig bereik door de koude, daar zal de warmtepomp wel voor iets tussen zitten.Wat is je reele range nu we rond de vriestemperaturen draaien?
Ik blijf het een zalig mooie wagen vinden. Het zal me altijd wel wat steken dat ik er rationeel gezien niet voor kon gaan![]()
Neen onmogelijk.Reed jij gisteren rond 15u op de e34 Antwerpen -> Eindhoven?Of leek er toch wreed hard op (voor een niet-kenner).