Welke wagen heb jij? Post your pics!

Ik heb hier al met een paar andere forum members over gehad in Pm maar na het hele Buon gedoe heb ik persoonlijk ook weinig interesse om hier nog te posten aangezien het bij sommige mensen toch wat hoog zit. Best jammer wel aangezien dit het enige forum is waar ik op zit en dit wou delen.

Ik heb hier al met een paar andere forum members over gehad in Pm maar na het hele Buon gedoe heb ik persoonlijk ook weinig interesse om hier nog te posten aangezien het bij sommige mensen toch wat hoog zit. Best jammer wel aangezien dit het enige forum is waar ik op zit en dit wou delen.
Kunnen we geen vote houden? Ik zie namelijk heel graag de auto’s die jij koopt :D

Kunnen we geen vote houden? Ik zie namelijk heel graag de auto’s die jij koopt :D
Stuur maar gewoon PM en ik stuur wat foto's door. Het is gewoon jammer persoonlijk. Ik heb persoonlijk niet veel te zoeken in de andere afdelingen van dit forum aangezien die mij niet liggen maar soit. 2024 zal qua BG wel voor mij dan gedaan zijn. Mssh dat ik lid wordt op het autoforum dan.

Hoeveel keer moet ik het hier nog zetten. Als funcar een Mazda MX5 ND 2de hands voor 20k. Meeste fun da ge ooit zult hebben (op vlak van hedendaagse wagens). En een daily boeit niet. Zoekt iets comfortabel/praktisch dat van punt A naar punt B rijdt :unsure:

Gaat dat aub proefrijden, thank me later

Laatst bewerkt:
Een hele tijd weinig gepost hier (druk op 't werk, haha) - maar hoe triestig werd hierop gereageerd zeg. Als relatieve buitenstaander kan ik alleen maar beamen dat de perceptie wel gewekt wordt dat je een pauper bent als je niet met een wagen van minstens 100k rijdt. Het zal wel niet de intentie zijn, maar lees het eens met een neutrale bril... Wat zelfinzicht kan wonderen doen voor het mentale welzijn - zeker niet op 1 persoon gericht trouwens.
Ik vind dat zo een bizarre bedenking want in veel subfora vind ik inderdaad dat men in deen andere wereld leeft. Maar hier toch echt niet? Er wordt vlot advies gegeven over elke klasse van wagen, elke bedrijfswagen, budgetten enzovoort. Soms wordt er wat gedroomd bij een uitzonderlijke wagen maar toch echt niet op een lelijke manier? Ik denk dat dit net veruit het meest toegankelijke subforum is na de sport.

En die post van Buon was gewoon een brok frustratie en afgunst tbh. En dat mag, iedereen mag zijn gal eens kwijt. Maar het weerwoord daarop viel goed mee imo.

Dat @Sovereign001 zich nu voelt alsof die niet meer 'mag' posten is triestiger tbh.

Om nu voor een beetje kritiek te gaan lopen van BG.. ook een beetje lichtgeraakt precies.

Who cares als er een beetje commentaar komt, dat is toch te verwachten?

Alle no offense en je doet wat je wilt natuurlijk, maar het komt voor mij nogal kinderachtig over.

Hoeveel keer moet ik het hier nog zetten. Als funcar een Mazda MX5 ND 2de hands voor 20k. Meeste fun da ge ooit zult hebben (op vlak van hedendaagse wagens). En een daily boeit niet. Zoekt iets comfortabel/praktisch dat van punt A naar punt B rijdt :unsure:

Met de fietshandschoenen aan :smile:.

een ND, is dat ook nog te beschouwen als fun car? Ik dacht nu echt wel dat het stopte bij de vroegere generaties.

Maar ik zou sowieso wel een S2000 nemen in dat segment. Wrs is die gevoelig duurder, maar in mijn perceptie was dat altijd wel de leukere/betere sportwagen-cruiser

Om nu voor een beetje kritiek te gaan lopen van BG.. ook een beetje lichtgeraakt precies.

Who cares als er een beetje commentaar komt, dat is toch te verwachten?

Alle no offense en je doet wat je wilt natuurlijk, maar het komt voor mij nogal kinderachtig over.
Goh kinderachtig, aangenaam is het niet hoor. Het is alvast niet de eerste keer dat er wel eens woorden vallen van wat is nu de standaard e. Ergens is dat een rem dan ook voor mij. Voor mijn part is een mx-5 evengoed als een Lambo Aventador (of zelfs beter, want de andere is altijd kapot en kost te veel:tongue:)

Edit post: too much info..

Laatst bewerkt:
een ND, is dat ook nog te beschouwen als fun car? Ik dacht nu echt wel dat het stopte bij de vroegere generaties.

ND2 met 184pk is zelfs sneller dan een S2000. Was zelfs een uitgebreide vergelijk review van op YT. Nuja zit ook 20j verschil in leeftijd/technologie.

En de ND is zelfs bijna zo licht als de NA met zijn 1000kg. NC is de zwaarste, en oogt ook niet zo mooi.

S2000 daarentegen wel 9k redline en honda.
S2000 cooler, MX5 ND de betere auto.
De honda wil ook wel af en toe uwe nek eraf bijten op circuit, kan heel snappy zijn :)

miljaar...

ik dacht, ik kijk even op 2dehands, ik heb een goed jaar achter de rug. Dus waarom niet.

Toen ik daar 10-12j geleden voor keek had je een prima exemplaar voor 14 ruggen. Nu heb je diezelfde met 100k km extra voor 30 ruggen.
Laat maar
Ja, MX-5 heeft een paar jaar geleden een enorme prijs-increase gehad omdat Mazda er te veel van verkocht voor de emissienormen he. Een nieuwe full option zit tegenwoordig op 40k...

Allez mensen, ik denk dat niemand wenst dat er minder plaatjes van mooie wagens gepost worden, en jammer dat mensen zich geviseerd voelen. Zeker niet mijn bedoeling.

Maar als iemand benoemt dat er een perceptie heerst dat het een draadje is geworden is voor eigenaars van dure luxewagens, dan is dat
1. Niet uit de lucht gegrepen
2. Jammer dat er meteen cynisch gereageerd wordt dat het vast wel een jaloerse gefrustreerde persoon moet zijn

...

Voor mijn part post ik gerust hier binnenkort die Ford en wat andere zaken die in 2024 aankomen hoor, mij niet gelaten als iedereen dat wilt :) Sorry voor de rant, effe uit aseme

Ik zou zeggen, posten die handel ;)

Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik zal je er niet van verdenken een overbetaalde influencer te zijn of een onlyfans account te hebben die die auto betaald heeft - denk ik :p

Het heeft voor mij ook echt niets te maken met waar dat geld vandaan komt - als het maar legaal is zeker? :unsure:

Het kan nooit kwaad om effe uw privilege te checken. Er zijn massa's mensen die mentaal en/of fysiek enorm zwaar werk leveren en daar heel weinig voor betaald worden. Dat is geen reden om gefrustreerd te zijn over de rijkdom van anderen, maar het is wel heel menselijk om dat niet fair te vinden. En t is sowieso onnodig om iemand die frustraties uit verder naar beneden te duwen.

[edit] ik zou terug on topic kunnen gaan maar wij hebben hier de meest banale 13-in-een-dozijn lease-auto's staan dus daar durf ik al zeker geen foto's van delen :")

ik zou terug on topic kunnen gaan maar wij hebben hier de meest banale 13-in-een-dozijn lease-auto's staan dus daar durf ik al zeker geen foto's van delen :")
Wel collega was gisteren bezig over dat zijn Model Y bijna geleverd werd. Dat is een auto die mij weinig aanspreekt, maar voor dat budget in de restricties van een car policy kan ik zijn enthousiasme zeker snappen. Een andere (freelance) collega zijn dan dat hij een MG had, waar ik dan oprecht benieuwd was naar zijn ervaringen daarmee.

Om maar aan te geven dat zelfs saaie leasewagens leuke gespreksstof kunnen vormen :p

Maar als iemand benoemt dat er een perceptie heerst dat het een draadje is geworden is voor eigenaars van dure luxewagens, dan is dat
1. Niet uit de lucht gegrepen

Ik begrijp niet waarom dat niet uit de lucht gegrepen zou zijn, want het enige dat daarvoor zou kunnen zorgen is puur en alleen het feit dat er regelmatig eens dure wagens worden gepost. De enige manier om die perceptie dan te vermijden is geen dure wagens meer posten.

Ik vind dat onterecht.

Laatst bewerkt:
Ik zit er ook niet mee in.
Ben content met wat ik heb.

En als ik echt wou meedoen met de rijke bg-ers of op de lotto winnen dan nog ben ik niet jaloers op porches -ferraris-lambos-rr ...

Dan kocht ik me een nissan gtr 35 nismo in het wit of een nsx
Och hel mag zelfs de oude nsx zijn😊

Terug
Bovenaan