Welke wagen heb jij? Post your pics!

Rond de €120 binnenkant/buitenkant geloof ik.

Da’s dan idd wassen en waxen, diepe reiniging van de velgen (dat doet die echt wel ferm knap) - de banden worden ook zo geblonken met van dat glimmend spul

Binnenkant al het leer wordt behandeld en de ramen binnenkant ook zeer grondig. Dan stofzuigen etc.. ik krijg hem zelf zo proper niet. Koffer ook volledig proper.

En dan het komen halen/afzetten is ook inclusief dan.
Die velgen, met het juiste materiaal is dat eigenlijk maar 5 minuten werk hoor.
Maar 120€ is niet veel voor zo'n reiniging. Ben je zelf toch vlot 2u mee bezig normaal.

Maar 120€ is niet veel voor zo'n reiniging. Ben je zelf toch vlot 2u mee bezig normaal.
Ik heb van die wheel woolie’s, iron X, etc.. ik ben toch een stuk langer dan 5min per velg bezig hoor.

Ik laat dat eens om de 2-3 maanden doen ongeveer.

Ik heb van die wheel woolie’s, iron X, etc.. ik ben toch een stuk langer dan 5min per velg bezig hoor.

Ik laat dat eens om de 2-3 maanden doen ongeveer.
Een simpele detail borstel, iK foam pro, deftige velgenreiniger en hoge druk spuit :p

Nu, als reiniging voor om de paar maanden, vind ik het zeker de moeite om te laten doen ze. Als je elke week zou kuisen, is het een ander verhaal.

5 minuten per velg dan :P
Als je een wagen echt grondig wilt kuisen dan steek je daar een shitload aan tijd in.
Goed materiaal kan het proces sterk versnellen, maar dat is ook een serieuze investering.

120€ voor die behandeling is echt geen geld. Nog maar simpel tellen hoeveel je kwijt bent aan producten kom je al een heel eind, en dan moeten uw uren nog betaald worden.

5 minuten per velg dan :p
Als je een wagen echt grondig wilt kuisen dan steek je daar een shitload aan tijd in.
Goed materiaal kan het proces sterk versnellen, maar dat is ook een serieuze investering.

120€ voor die behandeling is echt geen geld. Nog maar simpel tellen hoeveel je kwijt bent aan producten kom je al een heel eind, en dan moeten uw uren nog betaald worden.
Beetje Dreft voor de lak, schoonmaakzijn voor interieur, cif voor die bandjes en voila 120€!

Uw Porsche moet volgens mij echt een pareltje zijn! :p
The-Worst-Porsche-912-Ever.jpg

blinkt als een spiegeltje.

@Musk : Gisteren sprong mijn BMW plots naar de interne Spotify app ipv Android Auto, en plotseling leek het audiosysteem wel zijn ding te doen!
De subwoofer is nog steeds niet top, maar ik moest me tenminste al niet afvragen of hij wel was aangesloten!

Je merkt het zelfs gewoon al aan het volume, staat véél luider terwijl de schuiver op hetzelfde blijft staan.

@Musk : Gisteren sprong mijn BMW plots naar de interne Spotify app ipv Android Auto, en plotseling leek het audiosysteem wel zijn ding te doen!
De subwoofer is nog steeds niet top, maar ik moest me tenminste al niet afvragen of hij wel was aangesloten!

Je merkt het zelfs gewoon al aan het volume, staat véél luider terwijl de schuiver op hetzelfde blijft staan.
Wel sinds ik Apple CarPlay heb is hier het geluid dus ook een stuk beter. Ofwel ben ik gewend geraakt aan dat systeem ofwel klinkt het gewoon goed nu.

Zal in de week die interne app eens proberen.

Wel sinds ik Apple CarPlay heb is hier het geluid dus ook een stuk beter. Ofwel ben ik gewend geraakt aan dat systeem ofwel klinkt het gewoon goed nu.

Zal in de week die interne app eens proberen.

Dus volgens @anders. is het geluid beter via de BMW Spotify app en volgens @Musk is het beter via CarPlay Spotify app? Is er uberhaupt een verschil?

Beste geluid hier via Apple Carplay.

Maar voor de een of andere reden vreet dat dankzij Waze dat automatisch aanvliegt (en vaak door mij wordt gebruikt) vlotjes batterij. Als ik de telefoon dan via inductie laad valt die uit na 30 minuten wegens oververhitting. Meestal zonder een percent er bij te krijgen.

Vorige keer zelfs eens geladen zonder hoesje.

Nuja, mijn telefoon loopt wel op zijn laatste benen (iPhone 11). Straks eens de deuren van IT intrappen en een nieuwe eisen.

Maar voor de een of andere reden vreet dat dankzij Waze dat automatisch aanvliegt (en vaak door mij wordt gebruikt) vlotjes batterij. Als ik de telefoon dan via inductie laad valt die uit na 30 minuten wegens oververhitting. Meestal zonder een percent er bij te krijgen.

Nuja, mijn telefoon loopt wel op zijn laatste benen (iPhone 11). Straks eens de deuren van IT intrappen en een nieuwe eisen.
Bij BMW ligt de fout in die oplaadpad. Daar hadden ze een ventilator in moeten bouwen. Nu wordt het daar echt gloeiend heet.

Ik kom van een Samsung S21, nu een iPhone 14 Pro. De batterijduur is echt een verademing, verbruikt eigenlijk zeer weinig batterij tijdens het rijden.

Dat inductiebakje gebruik ik niet. Kookt men telefoon ipv op te laden.

Het lukt jullie anders wel goed om mensen uit te lachen precies, en op de een of andere manier dringt zich ook de nood op te verklaren hoe men begonnen is. Mij goed hoor, dit is niet mijn soort thread allessinds. Ajuus.
Een hele tijd weinig gepost hier (druk op 't werk, haha) - maar hoe triestig werd hierop gereageerd zeg. Als relatieve buitenstaander kan ik alleen maar beamen dat de perceptie wel gewekt wordt dat je een pauper bent als je niet met een wagen van minstens 100k rijdt. Het zal wel niet de intentie zijn, maar lees het eens met een neutrale bril... Wat zelfinzicht kan wonderen doen voor het mentale welzijn - zeker niet op 1 persoon gericht trouwens.

Een hele tijd weinig gepost hier (druk op 't werk, haha) - maar hoe triestig werd hierop gereageerd zeg. Als relatieve buitenstaander kan ik alleen maar beamen dat de perceptie wel gewekt wordt dat je een pauper bent als je niet met een wagen van minstens 100k rijdt. Het zal wel niet de intentie zijn, maar lees het eens met een neutrale bril... Wat zelfinzicht kan wonderen doen voor het mentale welzijn - zeker niet op 1 persoon gericht trouwens.
Ik heb hier letterlijk nog geen enkel bericht gezien dat negatief was naar iemand zijn wagen die een beperkt budget te spenderen had.
Ik vind dat je dergelijke uitspraken toch wel mag staven met concrete voorbeelden want die zogenaamde negativiteit spot ik hier alvast dan niet meteen.

Mij persoonlijk maakt dat geen fuck uit alvast. Kan je zeggen, en mensen die al met mij circuitdagen gedaan hebben kunnen dat beamen, dat ik daar meer sta te praten met de mensen die een oude MX5 NA of NB hebben dan een willekeurige sjarel met een dikke Porsche. Liefhebberij is niet gekoppeld aan hoe groot uw bankrekening is, integendeel... Ben zelfs redelijk avers tegenover de clueless badgepoepers maar goed :)

Ik heb echt evenveel respect voor iemand die pakweg een Fiesta ST of een Suzuki Swift Sport koopt hoor dan voor iemand met veel duurdere auto's hoor. Elke prijsklasse heeft goede en slechte keuzes voor elk type gebruik. Een 545e doet mij persoonlijk bvb minder dan een Fiesta ST hoor.

Terug
Bovenaan