Tagliata
Well-known member
Wah 13jaar oud? Mijne is van 2019 e XDHet is dan ook een model van 13 jaar oud he.
Dat is de periode dat een C-klasse er zo uit zag:
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wah 13jaar oud? Mijne is van 2019 e XDHet is dan ook een model van 13 jaar oud he.
Dat is de periode dat een C-klasse er zo uit zag:
![]()
Stoppe bij 5.Ik probeer van die filosofie af te stappenVolgend jaar terug kilometers malen.
Ik ben met de Elise naar daar gereden om een 1 op 1 vergelijk te doen. Dat manueel schakelen blijft toch een plezier dat ik niet wil missen. En niets zo leuk als bochten "aanvallen" zoals een op- of afrit/boerenweggetjes in een gokart.
Ik dacht dat door een upgrade in comfort te doen, dit zwaarder zou doorwegen maar ben niet overtuigd.
Ik gan terug iets leuker als daily moeten zoeken om naar de bakker te gaan. First world problems enzo![]()
ps:Ik zou doodgraag terug een mx5 willen, is een 3de wagen te zot?
Ja, maar het model is van 2011/2012 heWah 13jaar oud? Mijne is van 2019 e XD

??? 991.2 eh? Is nog altijd een update van 991.1 ook qua systeem e. Ik heb al servo stuur heJa, maar het model is van 2011/2012 he![]()

Ik snap scifo.Ik probeer van die filosofie af te stappenVolgend jaar terug kilometers malen.
Ik ben met de Elise naar daar gereden om een 1 op 1 vergelijk te doen. Dat manueel schakelen blijft toch een plezier dat ik niet wil missen. En niets zo leuk als bochten "aanvallen" zoals een op- of afrit/boerenweggetjes in een gokart.
Ik dacht dat door een upgrade in comfort te doen, dit zwaarder zou doorwegen maar ben niet overtuigd.
Ik gan terug iets leuker als daily moeten zoeken om naar de bakker te gaan. First world problems enzo![]()
ps:Ik zou doodgraag terug een mx5 willen, is een 3de wagen te zot?

Dat is dus wat ik ook altijd zeg. Mijn elise cup was een leukere wagen dan de Exige cup. Elke bocht was een plezier, zelfs aan 50km/u. De exige is extatisch maar kan je eigenlijk nooit benutten of je bent binnen de 2 seconden je rijbewijs kwijt. (480pk + 1040kg = stupid fast)Ik snap scifo.
Niet naar de prijs en waarde v d auto gekeken ...
Op de openbare weg is bij wijze van spreken een strak sturende (vb mx-5- crx-ek4-ek9-dc2) auto leuker en levendiger dan een type-r - m5 - ....
je moet hogere snelheden halen op dezelfde beleving te ervaren.
Autorijbewijsgevarensnelheden
Haha moeilijk uit te leggen![]()
Ik dacht dat een 911 vanaf 100.000 begon.Hoeveel denk je dat een nieuwe Boxster kost?
De mijne had stickerprice van 125k he...
Ik kan dat toch niet geven aan een auto dus t maakt ook niet uit.Een nieuwe Boxster heb je wel al vanaf 70k.Ik dacht dat een 911 vanaf 100.000 begon.Ik kan dat toch niet geven aan een auto dus t maakt ook niet uit.
Ik gebruik altijd Google Maps. Enige nadeel daarvan is dat het er visueel veel minder gelikt uitziet dan de navigatie in men BMW.Ooit al eens Apple maps gebruikt?
Ik moet zeggen, ook niet slecht hoor!
De Google whereabouts tracker.Ik gebruik altijd Google Maps. Enige nadeel daarvan is dat het er visueel veel minder gelikt uitziet dan de navigatie in men BMW.

. Ik kwam langszij en ging erover en kreeg een lach en een duimpje 
Ha op carwashes wordt er echt wel gediscrimineerd. Als ik met de GTI ga is dat stukje hogedrukreiniger misschien 1/4de van de tijd dan als ik met de BMW ga.De Q8 kan precies toch hier en daar op wat sympathie rekenen.
Stond vandaag aan de lichten naast een BMW 5 (uitlaatje links en rechts maar verder geen idee qua motor - ik vermoed een 530e), op groen ging hij en ik dacht ook maar eens even te proberen. Ik kwam langszij en ging erover en kreeg een lach en een duimpje
Eens het klein kind uithangen mag ook zeker...
Daarna richting carwash (yep, sorry, ik heb niet genoeg tijd om mijn wagens altijd met de hand te wassen), rij ik daar binnen en hoor ik die mannen al "holaaa!" roepen. "Is dat een Q8??" Duimpjes all around. Hebben een paar minuten bezig geweest om hem met de hogedrukreiniger af te spuiten - met de A6 was dat een kort rondje op 30 seconden - en ondertussen onderling discussiëren over hoe deze "de originele" Q8 was en hoe die heel anders was dan de Q8 E-Tron.
Vind het wel grappig allemaal. Ik zie ook echt niet vaak ene rijden, laat staan in dezelfde kleurencombo.
ik zie max 1 Q8 per week vermoed ik. Voor de helft van het forum denk ikGisteren de i5 voor het eerst in het wild gespot. Ga er toch ook eens een testrit mee gaan boeken, want ik vermoed dat dat de volgende zal worden.
al vind ik hem eigenlijk echt niet zo mooi...Heb hem eens geconfigureerd en ik vind dat er wel iets van te maken valt.Voor de helft van het forum denk ikal vind ik hem eigenlijk echt niet zo mooi...

Ha op carwashes wordt er echt wel gediscrimineerd.
Voor de helft van het forum denk ikal vind ik hem eigenlijk echt niet zo mooi...
Ik laat hem tegenwoordig wassen bij een detailer, ik heb het licht gezienZo fel discrimineren doen ze niet hoor. Ze krassen elke wagen even hard.
Dacia of BMW, krassen en nog eens krassen!
De helft van het forum gaat met een i5 rijden?
Dat lijkt mij nu toch wel een sterke stelling. Dat is een wagen die direct de 75k excl.btw aantikt. Dat is geen spek voor ieders bek.

Zal ook wel een ander prijskaartje zijn ookIk laat hem tegenwoordig wassen bij een detailer, ik heb het licht gezien
Die komt hem ophalen als ik aan het werk ben en zet hem mooi gewassen terug op de parking. Zeer handig.
Toch ook wel een heel ander niveau van proper t.o.v. de carwash.

Rond de €120 binnenkant/buitenkant geloof ik.Zal ook wel een ander prijskaartje zijn ook
Hoeveel betaal je daarvoor als ik vragen mag? En welke behandeling krijgt hij dan, gewoon wassen en een spray wax/ coating?
Dat is nog zo zot niet als je rekent hoelang je daar mee bezig bent. Hoe vaak laat je dat doen?Rond de €120 binnenkant/buitenkant geloof ik.
Da’s dan idd wassen en waxen, diepe reiniging van de velgen (dat doet die echt wel ferm knap) - de banden worden ook zo geblonken met van dat glimmend spul
Binnenkant al het leer wordt behandeld en de ramen binnenkant ook zeer grondig. Dan stofzuigen etc.. ik krijg hem zelf zo proper niet. Koffer ook volledig proper.
En dan het komen halen/afzetten is ook inclusief dan.
Rond de €120 binnenkant/buitenkant geloof ik.
Da’s dan idd wassen en waxen, diepe reiniging van de velgen (dat doet die echt wel ferm knap) - de banden worden ook zo geblonken met van dat glimmend spul
Binnenkant al het leer wordt behandeld en de ramen binnenkant ook zeer grondig. Dan stofzuigen etc.. ik krijg hem zelf zo proper niet. Koffer ook volledig proper.
En dan het komen halen/afzetten is ook inclusief dan.