Welke wagen heb jij? Post your pics!

Gij moet auto's huren af en toe. Kost u hooguit 20k/jaar.

Bam, kheb u nen hele hoop geld gespaard en nu kan ge gewoon 50u/week werken!

Trouwens, als uwe vriend elke week naar de cinema kan is die wel redelijk rijk eerlijk gezegd. Miljaar, das pas duur geworden.
Elke week cinema kost u werkelijk 18,90€ per maand.

Vergeten op dit in te pikken : Ik zou nu wel een nieuwe wagen kunnen kopen, maar ik zou het niet doen. Zelfs al verdubbel ik mijn loon zou ik dat niet doen. Dat is puur geld wegsmijten imo. Misschien een nieuwe Nissan Z ofzo, die zou ik nog wel nieuw durven kopen.

Als ik mijn bedrijfswagen jong tweedehands zou kunnen kopen, ik zou het ook doen tbh.
Ik heb exact dit gedaan. Ik stond op het punt een nieuwe BMW i4 te kopen maar de wachttijd schoof weer een jaar op en ik had dringend een auto nodig. Dus nu heb ik een jonge tweedehands benzine BMW 118i gekocht. Kwam fiscaal nog altijd gunstiger uit door de veel lagere aankoopprijs en met hoe weinig ik maar rijd, zou ik het zonde vinden een dikke bak te kopen die vooral in mijn garage stil staat.

Ik vind auto's nog altijd tof dus andere mensen mogen gerust coole auto's kopen om het verkeer wat op te vrolijken. Moest ik echt veel meer interesse hebben in auto's en veel meer rijden, zou ik nog altijd iets beter gekocht hebben dan een saaie kleine BMW 1 die niet eens een echte BMW is want voorwielaandrijving. En in het grijs dan ook nog, de enige kleur die ik nooit zou nemen als ik vrije keuze had. Maar voor mezelf is een auto nog altijd iets functioneel en dan ben ik wat rationeler. Kan het begrijpen dat andere mensen zo niet denken.

Als @anders. eerlijk is met zichzelf, de schuldig is de cruise control he. In de regen met een sportwagen op CC rijden is gewoon een fout.
Shit happens zeker. Zo lang er geen stoffelijke schade is, dat is het belangrijkste.
lichamelijke schade bedoel jij denk ik, aangezien de wagen per total is :unsure:

Elke week cinema kost u werkelijk 18,90€ per maand.
Tot ge naar de popcorn kijkt, een medewerker haalt dan al een briefje uit uw broek terwijl ge kijkt in welke emmer het meeste zit. Ik ben samen met mijn vriendin vlot 60+ euro kwijt voor een avondje film. (cosy seats + snacks)

Dat is veel geld imo. En ge kan voor de barebones ervaring gaan en puur enkel zitjes kopen in een drukke zaal... Maar dat is een vreselijke ervaring imo.

Of een abonnement, maar zelden zijn er +5 films cinemawaardig op een jaar en dan stelen ze even goed uit uw zakken.

Tot ge naar de popcorn kijkt, een medewerker haalt dan al een briefje uit uw broek terwijl ge kijkt in welke emmer het meeste zit. Ik ben samen met mijn vriendin vlot 60+ euro kwijt voor een avondje film. (cosy seats + snacks)

Dat is veel geld imo. En ge kan voor de barebones ervaring gaan en puur enkel zitjes kopen in een drukke zaal... Maar dat is een vreselijke ervaring imo.

Of een abonnement, maar zelden zijn er +5 films cinemawaardig op een jaar en dan stelen ze even goed uit uw zakken.
Die cosy seats is pure geldklopperij. Laatst keer dat ik ben geweest hadden ze die normale stoelen vervangen door stoelen waar het zitgedeelte een stuk korter is dan hoe het ervoor was. Onderbenen totaal geen steun meer en na 2,5 uur met een kramp de cinema terug buitenwandelen. Ja zo zullen ze hun cosy seats wel verkocht krijgen. Maar mij niet gezien zal volgende keer wel filmke thuis kijken :unsure:

Over steun voor de onderbenen gesproken binnen de context van auto's: gebruikt er eigenlijk iemand hier de mogelijkheid om het zitvlak van je autozetel naar voor te verlengen? Dat zat op mijn vorige auto en de huidige (en mogelijks nog op auto's daarvoor) maar ik merk dat ik dat eigenlijk nooit gebruik, ook al zou dat meer steun moeten geven.

Over steun voor de onderbenen gesproken binnen de context van auto's: gebruikt er eigenlijk iemand hier de mogelijkheid om het zitvlak van je autozetel naar voor te verlengen? Dat zat op mijn vorige auto en de huidige (en mogelijks nog op auto's daarvoor) maar ik merk dat ik dat eigenlijk nooit gebruik, ook al zou dat meer steun moeten geven.
Ja, altijd.

Eerste maanden niet gedaan omdat ik het gat wat vormde liever niet zie. Maar nu een paar weken terug toch gedaan en het comfort is wel echt een stukje hoger!

Binnenkort de Exige is droppen voor zijn grote winter onderhoud. Alle vloeistoffen, front splitter is wat fixen want die bouten zijn afgevlakt van te schrapen op non-reglementaire drempels waar ik tegen 10km/u overkruip en toch raak (met een straatlegale gehomologeerde rijhoogte trouwens).

Ben ook wat aan het twijfelen om toch is die big diffuser te steken van eltech want is toch echt wel zeer bruut.

ELTECH_V6RrDiffuser1.jpg

ik rijd al een hele poos BMW, in aflopende volgorde: iX3, 3-reeks, 1-reeks, 5-reeks, 3-reeks maar ik heb nog nooit de sportstoelen gehad die dat hebben. En élke fucking keer vervloek ik mezelf, want dat is zo ongelofelijk lekker.

Ik ben niet heel erg groot met mijn 185cm, maar ik heb wel relatief lange dijbenen, dus dat maakt wrs ook wel een verschil.

ik rijd al een hele poos BMW, in aflopende volgorde: iX3, 3-reeks, 1-reeks, 5-reeks, 3-reeks maar ik heb nog nooit de sportstoelen gehad die dat hebben. En élke fucking keer vervloek ik mezelf, want dat is zo ongelofelijk lekker.

Ik ben niet heel erg groot met mijn 185cm, maar ik heb wel relatief lange dijbenen, dus dat maakt wrs ook wel een verschil.
Mijn madam heeft de sportzetels in hare iX1 en zijn zeer goede stoelen. Die sportzetels bij BMW zijn altijd al dik in orde geweest.
Die in men E89 Z4 waren echt geweldig.

Dat is werkelijk de eerste optie die aanklik. Als het niet mogelijk is, bijvoorbeeld omdat het deel is van een optiepakket dat ik me niet kan permitteren met mijn budget, dan valt de auto meteen af. Ik bemerk met mijn lange benen een enorm verschil in vermoeidheid tijdens/na lange ritten als ik onvoldoende steun heb.

Altijd en zo ver mogelijk naar voor.

Eerste maanden niet gedaan omdat ik het gat wat vormde liever niet zie.

Dat is wel leuk in mijn huidige. Daar vormt geen gat, werkt met een gedeelte zetel dat afrolt naar voor (van onderuit). Zit ook mee in het zegelgeheugen dus staat altijd goed 🙂

Hieronder foto waarin die maximaal naar voor staat.
IMG_20231213_170425230.jpg

Terug
Bovenaan