Ik denk dat Poeperman aan het grappen was hoor...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat Poeperman aan het grappen was hoor...

Mijn eerste auto was een Toyota Corolla van 1994... .Iedereen die hier nu duurdere auto's post, is ooit ook gestart met iets "normaal" hoor. Ik vermoed dat mijn eerste post hier een Mercedes A160 (zo'n bommamodel) was...
Ik heb hier nog nooit een post gezien van iemand met een normale auto die hier wordt uitgelachen ofzo. Hoogstens komt er een discussie over de specifieke keuze (bvb. Een discussie over waarom iemand voor een Golf gaat ipv een Focus).
Zijn mijn kleuren saai?Vanaf welk prijspunt mogen we niet meer praten over onze auto's? Of baseren we ons op inkomsten?
En dan mogen we ook niet meer over onze eerste wagen praten?
Beetje belachelijk allemaal hoor. Sovereign ofzo werkt zich te pletter maar moet dan zwijgen over zijn wagens want 'de gewone mens' kan zich wel eens slecht voelen.
Dat is hier een tread waar Kia's en Ford GTs samenkomen, niemand hoeft te bleiten. Alleen MrKendl die af en toe komt neuten over hoe saai uw kleur is en hoe slecht uw auto rijdt.

De normale burger lijkt in deze thread nochtans niet veel meer te zoeken te hebben.

Dus als ge 1 of meerdere dikke wagens hebt moeten we ons publiek verantwoorden... ?Het lukt jullie anders wel goed om mensen uit te lachen precies, en op de een of andere manier dringt zich ook de nood op te verklaren hoe men begonnen is. Mij goed hoor, dit is niet mijn soort thread allessinds. Ajuus.
Het lukt jullie anders wel goed om mensen uit te lachen precies, en op de een of andere manier dringt zich ook de nood op te verklaren hoe men begonnen is. Mij goed hoor, dit is niet mijn soort thread allessinds. Ajuus.
Je weet dat je oud bent als je naar Raf Picavet, Dr Pepper enz zat te kijken en of de DVD van Gunk naar Vegas keek.Man hoe negatief sta jij in het leven? Je komt de thread binnen, komt letterlijk gewoon ff azijn pissen, krijgt weerwoord (en terecht) en dan meteen slachtoffer rolletje gaan spelen. You must be super happy in life.
Fact of the matter is, de meeste mensen hangen hier nog sinds Telenet Games of 9lives, zaten hier sinds hun 15 jaar waarschijnlijk, eerste auto gekocht en ondertussen is iedereen 10-20 jaar verder. Logisch dat er dan meer kapitaal beschikbaar komt omdat mensen gaan werken en kapitaalkrachtiger worden.
Snap eigenlijk niet goed wat het punt is van uw initiele reactie. Je lokt iets uit en dan ben je verontwaardigd dat er op gereageerd wordt.
Misschien aparte thread openen voor privé jets en jachten?

Er zegt hier niemand "ga werken en dan kan je dat ook" (buiten @poeperman in een overduidelijke grap).Vind het gewoon degoutant hoe normaal jullie alles vinden. “Ga werken en dan kan je dat ook.” Newsflash, de meeste mensen werken en kunnen dat niet. Noem het jaloezie, noem het wat je wil. I don’t give a shit anymore.
Vind het gewoon degoutant hoe normaal jullie alles vinden. “Ga werken en dan kan je dat ook.” Newsflash, de meeste mensen werken en kunnen dat niet. Noem het jaloezie, noem het wat je wil. I don’t give a shit anymore.
You're welcome.Waarom zou je jaloers zijn op een supercar?
- functionaliteit: 0,0 in het dagelijks verkeer
- 95% van de tijd een garage queen
- veel technologie aan boord, wat toch wel af en toe een kleine "system malfunction" zal geven
- "handling" voelt "doods" aan met snelheden < 90 km/h
Positiever zaken zijn dan de jaarlijkse rondrit en de 100-200 km/h kick op de autosnelweg.
ps: vind het altijd grappig dat non-car mensen op het werk bv. altijd een Audi RS6... verkiezen. Terwijl de leukste "handling" auto's meestal betaalbaar zijn en weinig vermogen nodig hebben. Ik voel me soms de enigste die dat "licht" gezien heeft![]()
De meesten hebben hard gewerkt, gij hebt gewoon chance gehad @anders.Er zegt hier niemand "ga werken en dan kan je dat ook" (buiten @poeperman in een overduidelijke grap).
Iedereen die hier met een 100k auto rondrijdt, beseft goed genoeg dat ze veel geluk hebben gehad om dat punt te bereiken.
Het is wél een feit dat je in élke budgetklasse kan kiezen voor een leukere auto dan de concurrentie.

Rofl. Ik wou eigenlijk nog een video posten in mijn vorige post maar zo'n Civic leek me net iets te hardcoreHier ben ik ook akkoord mee.
Met een oude crx vtec kan je veel meer beleving hebben dan met de nieuwe type-r
Als ik echt mijn enigge echte drivers car moet opnoemen waar ik mee gereden heb.
Dat was een integra type-r DC2
Zelfs een evo 8 gaf niet hetzelfde plezier
Alé bij deze:Ik neem aan dat je nieuw bent op BG. Want die comment van @poeperman is echt overduidelijk een grap. Je hoeft niet verder te discussiëren waarbij je doet alsof het geen grap is.Vind het gewoon degoutant hoe normaal jullie alles vinden. “Ga werken en dan kan je dat ook.” Newsflash, de meeste mensen werken en kunnen dat niet. Noem het jaloezie, noem het wat je wil. I don’t give a shit anymore.
You're welcome

Vind het gewoon degoutant hoe normaal jullie alles vinden. “Ga werken en dan kan je dat ook.” Newsflash, de meeste mensen werken en kunnen dat niet. Noem het jaloezie, noem het wat je wil. I don’t give a shit anymore.