Welke wagen heb jij? Post your pics!

Amai slechtste moto ooit. 1198s panigale met volledige termignoni setup waardoor 211pk. Vreselijk, ketting om de vijf botte kapot, kon niet eens zien dat er genoeg naft in zat. De automatische verschakelaar dieje af en toe besloot om van racestand naar omastand te gaan waardoor ik bekan over men stuur vloog enzovoort. Mijn kawasaki zx12r uit japan geimporteerd was 1000000x beter.
Een man met smaak! Heb ook al lang een Hypermotard op het oog, maar wil niet in het Ducati leven stappen...

Ach ja, back to cars!

Kawasaki kan ik alleen maar achter staan, topmachine.
KTM maakt op zich ook wel leuke moto's? Kwaliteit weet ik wel niet.
In mijn omgeving: Kawasaki Z900 -> Opgeblazen versnellingsbak van een A2 versie
KTM Duke 390 -> 8 maanden wachten op vervangings steunvoetje.

Zelf heel tevreden van de prijs/kwaliteit bij Yamaha. Maar ieder zen ding. Beetje gelijk bij Auto's. Zat zelf te twijfelen tussen Lexus of Audi. Betrouwbaarheid of toch iets speelser. Uiteindelijk voor het 2de gekozen.

Zelf heel tevreden van de prijs/kwaliteit bij Yamaha. Maar ieder zen ding. Beetje gelijk bij Auto's. Zat zelf te twijfelen tussen Lexus of Audi. Betrouwbaarheid of toch iets speelser. Uiteindelijk voor het 2de gekozen.
Audi, speels? :unsure:

Oei tot mijn weten is Lexus 1 van de betrouwbaarste merken in de wereld. Audi zelf scoort verre van betrouwbaarheid, zeker op vlak van elektronica. Maar ja, den ene is op een maandag gemaakt en de andere heeft er nooit problemen mee.

Audi, speels? :unsure:
I meannnn tegenover een Lexus bedoel ik dan. + Ik moet zeggen dat mijn wagen echt wel redelijk dynamisch de bochten in wil.

Oei tot mijn weten is Lexus 1 van de betrouwbaarste merken in de wereld. Audi zelf scoort verre van betrouwbaarheid, zeker op vlak van elektronica. Maar ja, den ene is op een maandag gemaakt en de andere heeft er nooit problemen mee.
Ja dat was het punt. De Audi heeft ondertussen al wat mankementen laten merken. Maar goed, de LFA viel nu ook wel buiten budget en de IS500 krijgen we niet in Europa. Dus het zal afwachten zijn tot de Audi nog eens zonder reden motorstoring krijgt ofzo.

Ford GT :love:

Voor zijn prijsklasse niet de beste maar verre van slechtste. In The Grand Tour S2E2 heeft Clarkson er met zo eentje gereden.

Dit weekend op autoscout aan het zoeken voor 2024. Mijn oog is op iets zoets gevallen. (serieus, geen clickbait) - echter NUL ervaring met dit merk.
1920x1080.webp
Ik vind die heel vet, maar restwaarde gaat wel onderuit gaan volgens mij. Ford op zich is een deftig merk he, maar het is nu ook niet dat ze een gigantische ervaring hebben met supercars...
Moest ge uw Turbo S voor een prijsje weg doen, ik zoek nog wel iets nieuw :D

Terug
Bovenaan