We kunnen volgende zomer wel eens een rondritje doen en van auto wisselen. Zolang er geen te zotte toeren gedaan worden, moet dat wel lukkenIk heb een beter idee. We wisselen eens een dagske![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We kunnen volgende zomer wel eens een rondritje doen en van auto wisselen. Zolang er geen te zotte toeren gedaan worden, moet dat wel lukkenIk heb een beter idee. We wisselen eens een dagske![]()

Hoe, ik mocht toch is op Zolder rijden met den uwe en gij als passagier?We kunnen volgende zomer wel eens een rondritje doen en van auto wisselen. Zolang er geen te zotte toeren gedaan worden, moet dat wel lukken![]()
Is goed. Gelukkig ben ik niet "Nijntje"We kunnen volgende zomer wel eens een rondritje doen en van auto wisselen. Zolang er geen te zotte toeren gedaan worden, moet dat wel lukken![]()

Maar gij kunt mij ne nieuwe kopen als ge hem kapot doetHoe, ik mocht toch is op Zolder rijden met den uwe en gij als passagier?

Bij diene 718 moet je niet blippen dus de versnellingsbak gaat alvast content zijn.Is goed. Gelukkig ben ik niet "Nijntje"![]()
Door iedereen is proberen mee te trekken naar een trackday is er wel een groepje dat dagelijks contact heeft via een ander platform. Doen vaak wel is samen een ritje of trackdays. Of allemaal samen roepen en discussieren met @anders.Vroeger in den "oude" tijd van 9Lives waren er ook nog zotte Ardennenritjes. Dat waren de tijden. Ik heb indertijd nog de eerste uitgestippeld met Jimmy (BMW E46 M3) en Geert (Nissan GT-R). Misschien moet dat hier eens terug gebeuren. Wat rondrijden, BBQ, terrasjes, etc.
#ikvoelm'nmidlifecrisisalopkomen
Getrouwd met de vrijheid van mijn vrijgezellenleven.Aah ik hoor het, ge zijt getrouwd.

Kan best wel leuk zijn en ergens nen strip trekkeVroeger in den "oude" tijd van 9Lives waren er ook nog zotte Ardennenritjes. Dat waren de tijden. Ik heb indertijd nog de eerste uitgestippeld met Jimmy (BMW E46 M3) en Geert (Nissan GT-R). Misschien moet dat hier eens terug gebeuren. Wat rondrijden, BBQ, terrasjes, etc.
#ikvoelm'nmidlifecrisisalopkomen

Jij hebt een 991 turbo s? Dat is volgens mij rond de 3 sec naar 100? Dan moet je al met van die gekke EV’s afkomen om dat te verslaan denk ikIk zou hier graag is met iedereen op een verlaten strip staan en een dragrace houden. Elke keer als ik zo'n rally meerijdt hoop ik dat ze dit organiseren, echter helaas...

Bij Porsche zijn die launches wel echt door software mogelijk. Met een chip van zowel motor als versnellingsbak, zit je met een 718 al op 3,35sJij hebt een 991 turbo s? Dat is volgens mij rond de 3 sec naar 100? Dan moet je al met van die gekke EV’s afkomen om dat te verslaan denk ik
Mijn 545e stage 1 (530 paarden) doet het in 4 seconden, en da’s al ferm rap.
Haha wtf. Is dat standaard? Of remap?2,7 sec volgens zo'n toestelletje dat we eraan hadden
992 911 Turbo S zou standaard 2.7 moeten halen.Haha wtf. Is dat standaard? Of remap?
Ik meen dat hij een 991 heeft?992 911 Turbo S zou standaard 2.7 moeten halen.
Standaard is 2.9, maar Porsche is wel vaker "conservatief" qua acceleratie. Dus als ge wat geluk hebt kunt ge daar misschien wel onder geraken.Haha wtf. Is dat standaard? Of remap?

Correct, my bad.Ik meen dat hij een 991 heeft?
991.2.Ik meen dat hij een 991 heeft?
En omdat het een Ducati was vlogen uw motoronderdelen ook bekan weg991.2.
Ik heb wel via vroeger is hoge octaan shell getankt. (was nog hoger dan die v-special 98+ van shell toen) Waren speciale vaten ofzoiets. Toen ik dit in mijn ducati deed dan vloog ik bekan weg.

Amai slechtste moto ooit. 1198s panigale met volledige termignoni setup waardoor 211pk. Vreselijk, ketting om de vijf botte kapot, kon niet eens zien dat er genoeg naft in zat. De automatische verschakelaar dieje af en toe besloot om van racestand naar omastand te gaan waardoor ik bekan over men stuur vloog enzovoort. Mijn kawasaki zx12r uit japan geimporteerd was 1000000x beter.En omdat het een Ducati was vlogen uw motoronderdelen ook bekan weg![]()