De AudiV6? Als de motor van bmw komt is het toch een 6 in lijn?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De AudiV6? Als de motor van bmw komt is het toch een 6 in lijn?

Lees eens opnieuw. Gaat over de Audi motor heV6? Als de motor van bmw komt is het toch een 6 in lijn?

Jep had langun al vermeld.Lees eens opnieuw. Gaat over de Audi motor he![]()
Zal er ook wel vanaf hangen in welke wagen natuurlijk.Ik vond de Audi 60 TFSIe aandrijflijn weinig onderdoen eigenlijk. Toch als we over "leuk" spreken. De B58 klinkt nog net iets beter dan de 3.0 V6, maar gevoelsmatig verder weinig verschil.
Wel superieur op vlak van elektrisch rijbereik natuurlijk.
Ik zou een 5 nu niet meteen vergelijken met een A8, die auto staat meer tegenover de 7 serie denk ik.Maar qua beleving is een 5 of een X5 toch wel andere koek dan een Q8 of een A8.
Zal er ook wel vanaf hangen in welke wagen natuurlijk.
Naar prestaties toe zal dat weinig onderdoen. Maar qua beleving is een 5 of een X5 toch wel andere koek dan een Q8 of een A8.
Qua geluid is een B58 gewoon prachtig eh.
De V’s van audi klinken in mijn oren toch nooit super, maar het uitlaatsysteem waaraan ze hangen doet ook wel veel.

Maar in een hybride X5 klinkt die B58 heel wat gedempter/stiller dan in bvb mijn 440. De beleving komt niet in de buurt, en ik heb er wel degelijk even naar gezocht![]()

Dat werkt bij Porsche ook maar dan omgekeerd. Zekering uittrekken om de sound actuator te disablenIk lees her en der hacks om klepjes open te zetten in de uitlaat van de X5 45e door een zekering uit te trekken, etc
Maar 't blijft idd een SUV ... als ge met zo'n zaken bezig zijt, hebt ge volgens mij toch de verkeerde auto gekocht.![]()

Gaat dat ook bij de 545e? Zoja hoe? Zou het wel eens willen testen. Ik vind het geluid van mijne ook echt ondermaats navenant er een B58 insteekt.Ik lees her en der hacks om klepjes open te zetten in de uitlaat van de X5 45e door een zekering uit te trekken, etc
Maar 't blijft idd een SUV ... als ge met zo'n zaken bezig zijt, hebt ge volgens mij toch de verkeerde auto gekocht.![]()
Bij de Hyundai kon je die kleppen zien steken. De bij koude start gaan die sowieso open. Als je dan de connector los trekt, blijft die ook open staan.Gaat dat ook bij de 545e? Zoja hoe? Zou het wel eens willen testen. Ik vind het geluid van mijne ook echt ondermaats navenant er een B58 insteekt.
Ja cold starts maak ik niet mee aangezien het hybrideverhaal ..Bij de Hyundai kon je die kleppen zien steken. De bij koude start gaan die sowieso open. Als je dan de connector los trekt, blijft die ook open staan.
Maar geen idee hoe dat bij BMW werkt (Bij Porsche is het een vacuümsysteem, dus daar lukt dat niet)

Dat is dan ook waar een Turbo (S) in uitblinkt he. Dat is de "ideale daily" van Porsche. Terwijl een AMG GT-R echt het tegenovergestelde bij Mercedes is. De AMG 4-doors GT of de nieuwe SL gaan volgens mij meer uw ding zijn.Tijdelijke wagen om eens stoom af te blazen (zie vorige week ergernissen)
![]()
Zou ik hem permanent aanschaffen ? No freaking way. Power, vermogen enzovoort vergelijking met de Turbo S, komt stevig in de buurt maar het doortrekken is toch niet te vergelijken. Je wilt hier constant maar gas geven en brullen en na een tijd wordt iedereen het wel beu. (GT3 van de AMG lijn)

Zen zo fucking depressed dat ik daar zat te gassen met een gezicht :|Dat is dan ook waar een Turbo (S) in uitblinkt he. Dat is de "ideale daily" van Porsche. Terwijl een AMG GT-R echt het tegenovergestelde bij Mercedes is. De AMG 4-doors GT of de nieuwe SL gaan volgens mij meer uw ding zijn.
Al is zo'n GT-R ongetwijfeld wel een ervaring om eens mee te rijden![]()
Imo, als ge iets wilt dat uw focus puur op het autorijden trekt. Dan moet je naar dingen als Morgan Threewheelers gaan kijken. In elk geval naar auto's die niet gemaakt zijn om zo snel mogelijk te rijden, maar die gemaakt zijn om u meer te betrekken bij het rijden. Caterham, Lotus, Morgan, AC, Ariel, ... Daarmee rijden is zo'n inspanning dat uw gedachten geen tijd hebben om aan iets anders te denkenZen zo fucking depressed dat ik daar zat te gassen met een gezicht :|
Mijn gedachten zijn tegen 350per uur non-stop bezig met vanalles dus hoopte dat dit wat verandering ging in brengen maar helaas..

Zo van die oudere wagens interesseren mij niet waar je met handschoentjes staat rond te rijden. Het is inderdaad wel zo dat deze wagens allemaal civiel zijn qua rijden wegens de elektronica.Imo, als ge iets wilt dat uw focus puur op het autorijden trekt. Dan moet je naar dingen als Morgan Threewheelers gaan kijken. In elk geval naar auto's die niet gemaakt zijn om zo snel mogelijk te rijden, maar die gemaakt zijn om u meer te betrekken bij het rijden. Caterham, Lotus, Morgan, AC, Ariel, ... Daarmee rijden is zo'n inspanning dat uw gedachten geen tijd hebben om aan iets anders te denken![]()
Hier is hij dan
De Y performance full black is best wel nice eigenlijk qua stance en velg.
Binnenkort natuurlijk nog een wrapje er op.
Bekijk bijlage 20570
Ik zou gaan voor felroze!Hier is hij dan
Bekijk bijlage 20570
Ferme bak!Hier is hij dan
Bekijk bijlage 20570