En hoe warm dat wordt in de zomer (vooral voor het wassen).Die zwarte vind ik super knap, maar rij nu zelf nog maar 2 weken met een zwarte wagen en ik ben zo verschoten van hoe snel dat die vuil is![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En hoe warm dat wordt in de zomer (vooral voor het wassen).Die zwarte vind ik super knap, maar rij nu zelf nog maar 2 weken met een zwarte wagen en ik ben zo verschoten van hoe snel dat die vuil is![]()
En als er dan nog een vogel op kakt...En hoe warm dat wordt in de zomer (vooral voor het wassen).
Ik heb al eentje gespot in een heel subtiel groen kleurtje. Ik zou ofwel dat subtiele groen of wel het minder subtiele rood nemen.Zwart!
Ik vind zo van dat legergroen ook nog wel schoon bij die RR'en.
Zegt Mr. turbo SKnappe wagens iedereenIk kan er alleen maar van dromen!

Ja ik bedoel gewoon als ik morgen een range rover koop, dan sta ik een week later al in de garage. Heb nooit geluk met zo'n wagens, dus ik kan er alleen van dromen.Zegt Mr. turbo S![]()
Nu, in dit geval is dat gewoon heel de aandrijving door BMW (die van de X5). Ik voorzie daar eigenlijk weinig problemen mee?Ja ik bedoel gewoon als ik morgen een range rover koop, dan sta ik een week later al in de garage. Heb nooit geluk met zo'n wagens, dus ik kan er alleen van dromen.
296 GTB/SF90 likes to have a word!Ik denk zowat de leukste hybride aandrijving die er te krijgen is.
Ja bon, efkes serieus blijven he296 GTB/SF90 likes to have a word!

Velar + disco's= veersysteemNu, in dit geval is dat gewoon heel de aandrijving door BMW (die van de X5). Ik voorzie daar eigenlijk weinig problemen mee?
Dat veersysteem bedoel je die luchtvering?Velar + disco's= veersysteem
Disco= Schijfremmen kapot + adblue om de zoveeltijd kapot
Velar= deursysteem zat vast en ging niet open tijdens het vriezen
Velar= vasthangen van elektronische display in het midden
...
Prachtige wagens maar ik geef gene cent er meer aan uit. X5M + 3008 gaan allebei toch de deur uit dus er zal wel iets nieuws komen maar ik weet alleen niet wat. Oftewel Macan, Lexus of X3M.

Luchtveer correctDat veersysteem bedoel je die luchtvering?
Velar heeft toch geen coupédeuren? Wat zat er dan juist vast aan die deur? Nu
Moet het een ICE zijn, of mag een EV ook?
Want Eletre vind ik eigenlijk wel de moeite om nu te bekijken. Het is eens wat anders dan de rest en (nog niet IRL gezien) hij ziet er goed uit!
Of de Purosangue, maar dat gaat een andere prijsklasse zijn![]()
Internal Combustion Engine (aka: ne naftLuchtveer correct
Velar bedoel de klinkers die eruit gaan.
ICE?
ik weet allemaal niet over wat je praat eerlijk gezegd en zoals ik in een andere thread heb geschreven, ik zit op werkweken tegenwoordig van 70uren+ en om mijn centen dan altijd aan zo'n auto's uit te geven is gedaan. Ik wil gewoon deftige SUV hebben die blijft rollen zoals Lexus of iets anders. De Turbo S zal misschien binnenkort ook weggaan voor tijdelijk iets anders (2dehands GT2 ofzo)
)is de 991 waarover ik spreek. Heb er een op het oog en die was 470k.Internal Combustion Engine (aka: ne naft)
996 en 997 GT2 zijn nog "schappelijk" qua prijs vind ik. Ik weet niet waarom die zo ondergewaardeerd lijken, maar zijn niet echt duurder dan de GT3RS uit dezelfde generatie... En je ziet de GT2 ook echt nooit rijden...
991 GT2RS daarentegen... dat is wel een ander verhaal.
Ik denk zowat de leukste hybride aandrijving die er te krijgen is.
V6? Als de motor van bmw komt is het toch een 6 in lijn?Ik vond de Audi 60 TFSIe aandrijflijn weinig onderdoen eigenlijk. Toch als we over "leuk" spreken. De B58 klinkt nog net iets beter dan de 3.0 V6, maar gevoelsmatig verder weinig verschil.
Wel superieur op vlak van elektrisch rijbereik natuurlijk.