Welke wagen heb jij? Post your pics!

Eerste RR of wederkerende klant? Aangezien ik er drie gehad heb én nooit ne voet meer zal binnensteken in de Peeters H. of ne cent aan onderhoud aan die wagens zal uitgeven. (Disco, Disco Sport, Velar)
Vennoot vogue gehad en vorige RRS. Nooit miserie.

Plus als het kapot is, you fix it. Teveel miserie? Verkoop in en iets anders. :)

Verwacht ook niet noodzakelijk veel kosten op vlak van motorische of hybride lijn. Aandrijving is van BMW als ik me niet vergis.

Eerste RR of wederkerende klant? Aangezien ik er drie gehad heb én nooit ne voet meer zal binnensteken in de Peeters H. of ne cent aan onderhoud aan die wagens zal uitgeven. (Disco, Disco Sport, Velar)
Het is nu ook wel een dealership waarvan mijn werkgever destijds zei "ge moogt ne Jaguar kiezen, maar niet bij die garage" (terwijl de werkgever in Herentals zit...) :p

Dat neem men er met liefde bij voor zo'n auto.
Enorm merktrouwe mensen die met Land Rover rijden. Anders was dat merk al lang failliet :D

Goh beschouw me niet echt merktrouw en al zeker niet aan Land Rover. Moest het niet zijn voor fiscale redenen, kindje onderweg en lievelingsauto van men vrouw had ik deze oprecht nooit gekocht. Is eigenlijk echt niets voor mij :tongue:

Tijd geleden zo ene gewrapt, was wel een autobiography, maar weet niet als dat veel scheelt.

Die zetels zijn fucking hemels man, je zou ze zo demonteren en in je living voor de tv zetten.

Hier nog steeds aan het twijfelen tussen een grijs zwarte combo of alles zwart. Momenteel heb ik een donkerblauw kleur en merk toch dat het een merde is om te onderhouden. Anderzijds heeft alles zwart met een coating ook wel iets 😍

HthuWB7.jpg
94yMBjP.jpg

Hier nog steeds aan het twijfelen tussen een grijs zwarte combo of alles zwart. Momenteel heb ik een donkerblauw kleur en merk toch dat het een merde is om te onderhouden. Anderzijds heeft alles zwart met een coating ook wel iets 😍

HthuWB7.jpg
94yMBjP.jpg
Persoonlijk gaat de voorkeur uit naar het grijs! Geeft net iets meer aan de vormen etc.

Die zwarte vind ik super knap, maar rij nu zelf nog maar 2 weken met een zwarte wagen en ik ben zo verschoten van hoe snel dat die vuil is :help:

Terug
Bovenaan