Welke SP games zou je beter willen kunnen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum
Celeste zodat de B en C sides ook binnen de mogelijkheden ligt.
Nioh 1 Heb alle souls games uitgespeeld + de meeste plantinum maar Nioh 1 blijft voor mij een moeilijke game. Heb het opgegeven bij de final boss Hundred Eyes.
Hollow Knight - Pantheon of Hallownest is onmogelijk voor mij.
En blijkbaar ook Nioh 2... Ik word oud.

Souls games, uit ps+ bloodborne en nioh 1 al geprobeerd maar heb daar echt geen geduld meer voor. Ik probeer alle frustratie bij het gamen te mijden als me iets niet lukt begin ik veel te snel te vloeken.
Vroeger toch een paar ps2 controllers gesneuveld :unsure:
Heb hier doom eternal ook nog liggen en zit ook in gebied waar die vijanden blijven komen en ga altijd dood op een domme manier😆

Hier ook ze

Ik start deze nog wel op, wegdoen doe ik niet, als ik de moed vind begin ik er nog eens aan
Tower knight bijvoorbeeld, al een paar keer tot bijna 1/4 van zijn leven gekregen, dus damage doe ik genoeg. Ik maak eerst die crossbow kerels af vanboven ook. Als hij 2x die shield smash doet ben ik dood. Dan is de moed wel op na een paar tries.

Kheb wel ontdekt dat die demon met rode ogen op de brug als je het pad naar boven pakt met die mannekes met hun flame zwaarden,.. die levert 3000 souls op dus die farmen is geen slecht idee.

1 level up kost mij nu rond de 6100 souls en ik ben grotendeels op vitality en damage aan het focussen. Wapens heb ik ook al grotendeels geupgrade. Zit nu aan de meer exotische requirements voor een upgrade.

Kleine edit: gisteren nog eens een guide bekeken over de tower knight en verslagen eerste try.. heb zelfs die spin kleingekregen in een andere gate..

Laatst bewerkt:
Als je sukkelde met de vorige bosses, veel geluk tegen de volgende boss daar :laugh:.
Dit wordt het punt dat je het spel aan de kant legt
Toegegeven, heb ze hiervoor maar 1x geprobeerd en ik HAAT spinnen gewoon, zeker van dat formaat. Heb int begin gewoon links gehangen en bows gebruikt tot ze nog 3/4 leven gehad en dan gewoon hack and slash. Vrij easy nog. De tower knight is ook niet zo moeilijk ALS JE WEET HOE.
Gaat op voor alle bosses neem ik aan :woohoo:

En blijkbaar ook Nioh 2... Ik word oud.
Dat zijn ook niet de makkelijkste games die je daar hebt staan. :D Maar als je bij Nioh 1 al tot bij Hundred Eyes geraakt, ben je toch wel heel streng voor jezelf. Als ik het mij goed herinner, heb je dan eigenlijk de laatste boss van het verhaal al achter de rug. Hundred Eyes vond ik ook maar een vervelend gevecht, een van de mindere van het spel.

Ik weet het niet, maar bij mij geldt vooral "oefening baart kunst". Ik ben geen slechte gamer. Ik ben ook nergens echt pro is. Gewoon normaal denk ik. Online FPS shooter misschien niet de beste in (maar ook niet dat ik niets kon), FIFA was ik wel vrij goed in, maar ook geen pro zoals sommigen zijn.

Denk dat de spellen die ik het "best" kan, de strategie games zijn. Vooral Paradox hun games (en specifiek EUIV) en Civilization VI (grappig genoeg ben ik een pak beter in Civ VI dan in Civ V). In die twee games ben ik vrij goed als ik de smaak te pakken heb.

Terug
Bovenaan