Welke Madeleine mag zich Madeleine noemen?

Welk Lotus Madeleine koekje 🍪 mag zich het echte Madeleine koekje noemen?


  • Totaal aantal stemmers
    12
En dat zeg je me nu maar pas? Ik zit hier al jaren te denken dat ik hier aan het zeveren ben met advocaten, dokters en notarissen uit Sint-Martens-Latem, Brasschaat, Knokke en de Vlaamse rand.
Sorry hoor maar in vergelijking met de BG elite is een dokter uit Sint-Martens-Latem maar een triestig geval. Jij doet maar uw goesting maar ik verlaag mij niet tot het niveau van een dokter uit Sint-Martens-Latem, zelfs niet in zwam.
 
Sorry hoor maar in vergelijking met de BG elite is een dokter uit Sint-Martens-Latem maar een triestig geval. Jij doet maar uw goesting maar ik verlaag mij niet tot het niveau van een dokter uit Sint-Martens-Latem, zelfs niet in zwam.
Ok, Dr. PhD MisterV ! 🤗
 
Maak daar maar Dr. Phd. Ir. Nobelprijswinnr. MisterV van, of wie denk je dat die fameuze hete fysicaboy anders is?
🤷🏽 Ik heb niet zo veel ervaring met fysicaboys en al zeker geen hete.
Maar het schijnt een unicum te zijn.
Zelfs binnen 2000 Tinder matches zal je er slechts sporadisch eentje vinden.
 
Alleen boomers eten madeleines
Daar heb je gelijk in.
Generatie Z eet enkel Brusselse wafels van Roger Van Damme, verfijnd met Hoogstraatse aardbeien die gewassen zijn met bronwater uit Spa en vergezeld met twee bolletjes ambachtelijk vanille ijs, bereid met de nodige vanillestokjes.
Optioneel een roze wolkje suikerspin met hoogkwalitatief suiker uit Brazilië.

Uiteraard enkel te betalen met crypto munten, zoals Tomorrowland pearls.
 
Daar heb je gelijk in.
Generatie Z eet enkel Brusselse wafels van Roger Van Damme, verfijnd met Hoogstraatse aardbeien die gewassen zijn met bronwater uit Spa en vergezeld met twee bolletjes ambachtelijk vanille ijs, bereid met de nodige vanillestokjes.
Optioneel een roze wolkje suikerspin met hoogkwalitatief suiker uit Brazilië.

Uiteraard enkel te betalen met crypto munten, zoals Tomorrowland pearls.
OK boomer!
 
Terug
Bovenaan