Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
World Of Warcraft.
En misschien maar goed want als ik zie hoeveel uren vroeger een maat had op dat spel ben ik ergens blij dat ik er nooit aan begonnen ben.
World Of Warcraft.
En misschien maar goed want als ik zie hoeveel uren vroeger een maat had op dat spel ben ik ergens blij dat ik er nooit aan begonnen ben.
Als je dat soort spellen begint te spelen heb je geen tijd niet meer voor een ander spel. Dus ja ik begin daar ook niet meer aan. Dat is geen klassieker die je moet gespeeld hebben denk ik.
Als je dat soort spellen begint te spelen heb je geen tijd niet meer voor een ander spel. Dus ja ik begin daar ook niet meer aan. Dat is geen klassieker die je moet gespeeld hebben denk ik.
Bwoah pas op, de allereerste world of Warcraft is los van het MMO gebeuren echt wel een parel van werelddesign en sfeer tbh. Het MMO gebeuren van toendertijd kan je nu niet meer ervaren, maar de game op zich blijft echt wel overeind.