Welke job als technieker.

LeBateauRouge

New member
Dag,

Welke jobs of welke bedrijven zijn goed voor techniekers die vooral storing willen zoeken in PLC en elektriciteit? (minima aan mechnica) Ik werk nu als technieker containerkranen en rolbruggen. Vooral Service. Storingzoeken zit hier ook bij, maar vooral onderhoud en vervangingen. Ik heb nu een opleiding PLC technieker gedaan en zou me hier liever nog wat in willen verdiepen, maar er zijn zoveel bedrijven dat ik niet weet welke goed zijn of niet.

alvast merci voor te antwoorden

Ik denk dat je best in de industrie aan de slag gaat als je PLC wilt doen. Niet als technieker die naar alle bedrijven wordt gestuurd, maar als vaste technieker binnen een bedrijf. Tenzij je natuurlijk meer houdt van dat rondrijden en veel bedrijven zien.

Dag,

Welke jobs of welke bedrijven zijn goed voor techniekers die vooral storing willen zoeken in PLC en elektriciteit? (minima aan mechnica) Ik werk nu als technieker containerkranen en rolbruggen. Vooral Service. Storingzoeken zit hier ook bij, maar vooral onderhoud en vervangingen. Ik heb nu een opleiding PLC technieker gedaan en zou me hier liever nog wat in willen verdiepen, maar er zijn zoveel bedrijven dat ik niet weet welke goed zijn of niet.

alvast merci voor te antwoorden
Welke regio zoek je? Infeite is de volledige industrie je speelgrond. Volvo Gent zal wsl de grootste werkgever voor PLC technici in België zijn.