Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Inderdaad, dit is het eerste spel sinds de eerste Zelda's dat mij helemaal terug datzelfde gevoel kon geven van ontdekking en mysterie. Dit is Zelda worship op zijn best, zonder dat het aanvoelt als een rip-off.
Jaag zeker alle manual pages na, dat maakt deel uit van het meest mind-blowing aspect van het spel imo.
Doe ik sowieso, ik wil alles gevonden hebben. Zelfs die details dat je met een bom hidden walls kunt vinden, en die geluidjes, subliem echt

Tunic staat al een tijdje op mijn wishlist maar ik wacht een deftige sale af. Ook al zal het waarschijnlijk 100% mijn ding zijn.

Momenteel bezig met: Divine Divinity Original Sin 2 (Definitive edition) op PS5.
Mijn eerste spel in dit genre. Allemaal overweldigend maar zeer positieve eerste indruk. (voor de kenners, ik ben net uit Fort Joy).

Tunic staat al een tijdje op mijn wishlist maar ik wacht een deftige sale af. Ook al zal het waarschijnlijk 100% mijn ding zijn.

Momenteel bezig met: Divine Divinity Original Sin 2 (Definitive edition) op PS5.
Mijn eerste spel in dit genre. Allemaal overweldigend maar zeer positieve eerste indruk. (voor de kenners, ik ben net uit Fort Joy).

Divinity...man hoeveel uren heb ik daar niet ingestoken, meesterstuk, ik vond de 2 zelfs beter dan de 1

Ik moet die dringend nog eens verderspelen, jammer genoeg speel ik niet meer op PC… En er is enkel cross-save tussen PC en Switch, maar zou het ook liever op PS5 spelen. En dat opnieuw beginnen, daar zie ik toch tegenop.

Ghost of Tsushima (PS5)

Ik heb deze zonder verwachtingen opgestart. Het spel heeft me omver geblazen. Van begin tot einde me geamuseerd. Zoveel zelfs dat ik misschien voor de platinum ga, iets wat ik normaal nooit doe. Ook de expansion al gestart en daarna de legends mode aanpakken.

Dying Light 2 opzij gelegd, zat net in dat 2de stadsdeel maar ik kom er echt niet in. Het voelt ook allemaal veel te arcade- en cartoonachtig aan, de sfeer, setting en gameplay van de eerste game vond ik zoveel beter.

Far Cry 6 dan maar begonnen, stond aan 23€ in de store, voorlopig de typische Far Cry feel dus dat zit wel goed.

Brothers, a tale of 2 sons. Stond al eeuwig op ´t lijstje, vanmorgen dan maar eens aan begonnen. In 1 ruk uitgespeeld 😅Leuke controls. Verhaal beetje cliché maar vermakelijke game.

Eind vorig jaar begonnen aan AC: Valhalla en tegen juni ergens volledig uitgespeeld (behalve Dawn of Ragnarok, fuck dat shit). De Crossover Story triggerde me om Odyssey opnieuw te installeren. Twee jaar geleden had ik Odyssey volledig uitgespeeld als Alexios en gezien Kassandra canon is, ben ik dus herbegonnen met AC: Odyssey in de zomer ergens.
Vorige week heb ik alles uitgespeeld en nu ook het einde van Kassandra (Korfu) kunnen meemaken. Prachtig einde, heb er enorm van genoten. In tussentijd kwam de Last Chapter uit voor Valhalla en deze week heb ik het einde kunnen beleven van Eivor. Helaas vond ik deze minder geslaagd. Was allemaal te snel en goedkoop in elkaar gestoken. Het valt gewoon te hard op dat ze hun zinnen richten op Mirage. Ahja.

Druk jaar, dus weinig gametime, maar toch 2 grote games uitgespeeld, haha xD

Guardians of the Galaxy (Xbox). Even wennen dat de personages niet de acteurs zijn uit de film, maar verhaal en humor zitten op zelfde niveau als de films. Zeker aanrader als je van de films houdt. Kan gezien worden als het "interactieve" derde deel van de serie.

Inderdaad, dit is het eerste spel sinds de eerste Zelda's dat mij helemaal terug datzelfde gevoel kon geven van ontdekking en mysterie. Dit is Zelda worship op zijn best, zonder dat het aanvoelt als een rip-off.
Jaag zeker alle manual pages na, dat maakt deel uit van het meest mind-blowing aspect van het spel imo.
Ik ben heel rustig mijnen tijd aan't nemen. Net door wat je met die grijze stenen en gele vierkanten kan doen bv. En dat terwijl ik al 6 uur aan't spelen ben. Geweldige map ook imo: ze is niet zo enorm groot maar voelt wel zo aan. Mede dankzij al die coole shortcuts.

Bv. na het verslaan van de Garden Knight, loop je naar de Western Tower. Dan kan naar rechts lopen en een brug neerlaten. Na wat stappen kom je dan achter die molen uit. Echt zot dat er achter die molen een pad verstopt zat. Daar talloze keren gepasseerd en nooit gemerkt.

Pokémon Scarlet gespeeld en afgewerkt, was aangenaam verrast en vond dit zelf een zeer leuke game, 75 uur op de teller gezet.

Wilde aan Far Cry 6 beginnen, maar er moest eerst nog een grote update gedownload worden... zucht...
Dan maar AC Unity opgestart (deze stond al klaar, maar bedoeld voor later) en ik heb de smaak weer te pakken 🙈

Wilde aan Far Cry 6 beginnen, maar er moest eerst nog een grote update gedownload worden... zucht...
Dan maar AC Unity opgestart (deze stond al klaar, maar bedoeld voor later) en ik heb de smaak weer te pakken 🙈
Unity lang geleden bij mij, maar was wel goed.

As dusk falss uitgespeeld. Ook wel redelijk goed.

The Last of Us.
Met een serieuze vertraging hier aan begonnen omdat de remaster gratis te spelen was op PS5 (via PS Plus)
Heb me hier enorm mee geamuseerd maar als ik heel eerlijk moet zijn snap ik wel de hype niet. Het is een goed spel en de story zit goed in elkaar maar tenzij ik toch ergens iets gemist heb ben ik niet zo overweldigd als veel mensen (zowel hier als ergens anders) beweren te zijn na het uit te spelen.

Soit, het blijft wel een goeie game hoor. Goed genoeg om vanavond aan Left Behind te beginnen de sequel te spelen ook.

Terug
Bovenaan