Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

EINDELIJK gestart met Days Gone.
Dat ligt al 2 jaar in 't plastiekske in de kast.

Fijne game. Update van 35 gig die ik voorlopig genegeerd heb wegens gelimiteerd internet. Is de update de moeite?

Speelt vlot en blijft interessant. Heb wel het gevoel dat ik GTA speel met zombies. Ik begin cutscenes of dialogue te skippen wegens onnodige vulling. Evenals de side missions. Midden een zombie-apocalyps uw vel wagen om een souveniertje uit een winkeltje te moeten gaan halen voor een random NPC die je een uur kent, neemt voor mij de spanning volledig uit de game.

Maar dat is een plaag met alle open-world games.

Ik denk dat Boozer samen met mij naar het Noorden wil rijden. Ze hebben dat nog maar 26 keer besproken iedere keer dat ik hem via de radio hoor.

Terug begonnen met Hearts of Iron IV, extra DLC "Waking the tiger" geïnstalleerd en ik wil er ook nog andere hebben maar dat is telkens weer geld neertellen ... Man the guns en No step back zien er ook wel interessant uit. HOI II heb ik vroeger zéér vaak gespeeld, HOI III amper en HOI IV is wel een knappe update.

Het is een spel met een leercurve en als je daar niet genoeg tijd in kan investeren (lees: werk en gezin) duurt het wel even voor die operatie Barbarossa eindelijk lukt zoals het hoort.

Terug begonnen met Hearts of Iron IV, extra DLC "Waking the tiger" geïnstalleerd en ik wil er ook nog andere hebben maar dat is telkens weer geld neertellen ... Man the guns en No step back zien er ook wel interessant uit. HOI II heb ik vroeger zéér vaak gespeeld, HOI III amper en HOI IV is wel een knappe update.

Het is een spel met een leercurve en als je daar niet genoeg tijd in kan investeren (lees: werk en gezin) duurt het wel even voor die operatie Barbarossa eindelijk lukt zoals het hoort.
7 inf + 2 art + eng + recon + field hosp

You're welcome :unsure:

Vampire Survirors. Op het eerste zicht heel simpel maar er zit toch een dun laagje tactiek in verscholen en gewoon heel verslavend. :)

2k20 nooit gespeeld maar ik vind em alleszins een pak beter en toegankelijker dan 2k19. Enkel de roster vind ik wat minder qua legends.

2k20 nooit gespeeld maar ik vind em alleszins een pak beter en toegankelijker dan 2k19. Enkel de roster vind ik wat minder qua legends.
Dat is vaak mijn probleem, ik ben een fan van de 80's en 90's en heb wat minder gevoel voor de huidige generaties, een storiemode van oude glorien of my career gebaseerd in die jaren zou voor mij direct een instant buy zijn

Er zijn nog heel wat legends in de game, hoor. Je moet het roster maar eens opzoeken. De Showcase mode is dit jaar met Rey Mysterio. Je kan ook veel goede CAWs downloaden van de overige legends, met juiste movesets, stats en uiterlijk.

Edit: https://www.thesmackdownhotel.com/wwe2k22/roster/#legends

Dit zijn alle legends. Sommige legends zijn nog steeds actief en vind je onder de gewone worstelaars.

Europa Universalis 4 begonnen. Precies gene kak :unsure:
Leercurve en mogelijkheden van EU4 zijn enorm. Maar geeft wel veel voldoening wanneer het goed gaat. Ook de geregelde ragequit wanneer je weeral wordt gestackwiped of de troonsopvolger onverwachts sterft wanneer de huidige koning 60+ jaar is en een jaar later zijn hoofd ook legt.
Mijn totale game time volgens steam is 645u (don't ask
:unsure:
) en ik leer nog geregeld nieuwe dingen bij.

Gisteren de EU4 World Conqueror achievement binnen gehaald als Austria -> Holy Roman Empire. :woohoo: Wel stressy/vermoeiend om gans de wereld te pakken voor 1821. Spel is imo ook gewoon leuker om te spelen in de eerste eeuwen.

Meerdere DLCs zijn trouwens aangeraden om uw gametime een pak aangenamer te maken. DLCs als Art of War en Common Sense zijn imo zelfs redelijk essentieel. Thanks Obama Paradox.

Leercurve en mogelijkheden van EU4 zijn enorm. Maar geeft wel veel voldoening wanneer het goed gaat. Ook de geregelde ragequit wanneer je weeral wordt gestackwiped of de troonsopvolger onverwachts sterft wanneer de huidige koning 60+ jaar is en een jaar later zijn hoofd ook legt.
Mijn totale game time volgens steam is 645u (don't ask
:unsure:
) en ik leer nog geregeld nieuwe dingen bij.

Gisteren de EU4 World Conqueror achievement binnen gehaald als Austria -> Holy Roman Empire. :woohoo: Wel stressy/vermoeiend om gans de wereld te pakken voor 1821. Spel is imo ook gewoon leuker om te spelen in de eerste eeuwen.

Meerdere DLCs zijn trouwens aangeraden om uw gametime een pak aangenamer te maken. DLCs als Art of War en Common Sense zijn imo zelfs redelijk essentieel. Thanks Obama Paradox.
Tips als noob? Ben nu die tutorial campaign aan het volgen

Spel is imo ook gewoon leuker om te spelen in de eerste eeuwen.

Is dat niet een beetje een oud zeer in het genre? Bijna elke tbs is early game het leukste imo :p

Ot: voornamelijk Elden Ring en Hunt Showdown.
Elden Ring zal hier pas tegen het einde van het jaar uit zijn vermoed ik, wat een gigantisch spel.

Terug
Bovenaan