Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

En ook nog Metroid: Zero Mission uitgespeeld. Bedoeling is om nog Samus Returns, Super Metroid en Metroid Fusion uit te spelen voor Metroid Dread.
Heb mixed feelings bij deze Zero Mission. De eerste helft bij de Metroid vond ik heel sterk, maar eens bij de space pirates was het minder mijn ding. Verschillende keren moeten hetstarten vanaf save points en veel meer trial en error vond ik. Maar bon, al bij al wel een goeie game, op naar Samus Returns.

Iemand al aan Tribes of Midgard begonnen? Ziet er een interessante combo uit tussen verschillende genres maar ik vraag mij af of hij beginner-friendly is en niet té survival.
Vanmorgen even aan begonnen. Wel opletten want dit is echt geen survival game, wel een roguelike met survival elementen. Je begint telkens opnieuw eens je tree neergehaald is, maar je verdient wel opgrades die je meeneemt. Vanavond doe ik wel terug even door.

Vanmorgen even aan begonnen. Wel opletten want dit is echt geen survival game, wel een roguelike met survival elementen. Je begint telkens opnieuw eens je tree neergehaald is, maar je verdient wel opgrades die je meeneemt. Vanavond doe ik wel terug even door.
Gisteren ook twee solo sessies gedaan. Ben wel aangenaam verrast eigenlijk. Misschien zal de herspeelbaarheid niet groot zijn maar zeker met vrienden kunnen we ons hier wel even mee bezighouden denk ik. Verdient wat meer aandacht, er komen zelfs met moeite reviews binnen op metacritic, daags na release.

Net een paar uur the ascent gespeeld en damn dat spel speelt zalig. Normaal zijn van die twin stick shooters m’n ding niet. Grafisch ook echt een pareltje.

MGS V uitgespeeld... chapter fucking 1 :crazy::crazy::crazy:

Na 52u even genoeg Metal Gear, later misschien voortspelen of gewoon op Youtube het verhaal verder bekijken.
Qua spel: geweldig
Qua verhaal: enorme anticlimax

Net een paar uur the ascent gespeeld en damn dat spel speelt zalig. Normaal zijn van die twin stick shooters m’n ding niet. Grafisch ook echt een pareltje.
Ziet er inderdaad heel goed uit. Als die ooit op PS uitkomt, heeft hij prijs:)

the ascent 100 procent complete
eindbaas vond ik best pittig... game heeft enorm grote spikes in moeilijkheid vond ik, het is echt een boeltje op dat vlak,
Over het algemeen enorm van genoten,

Control. Moet wel nog een hoop side missions doen en ga zeker ook nog de DLC kopen. Fantastisch spel zeg! Zeer, zeer benieuwd naar de sequel.

Death’s door. Heb een 100% run. En dan een 2de run voor de umbrella archivement (zit daar op 90%, maar game is uit).

even genoeg van :)

Kentucky Route Zero
Dit was een lichte teleurstelling. Sfeer en verhaal zat wel goed, alleen net iets te traag voor mij en te weinig game, het leek eerder een interactieve film (of eerder serie in dit geval). Het deed me wat denken aan Oxenfree (waar ik eens mee verder moet gaan).

Outer Wilds
Bewust op voorhand zo weinig mogelijk over opgezocht waardoor het nog meer een verrassing was hoe goed dit spel is. Zeer aan te raden, maar echt gewoon blind eraan beginnen en u laten drijven door nieuwsgierigheid om het spel te ontdekken.

Nier Automata
Ik zit net voorbij de proloog en tot nu toe bevalt het me. Wist dat het een actiespel is en dat deze hoog aangeschreven staat, maar dat was het zo’n beetje.
Ik wist dan ook niet dat de je voorbij de eerste echte baas moet geraken voor je kan saven, dus ik heb de proloog twee keer mogen spelen :unsure:

En de volgende Metroid is ook uit! Metroid: Samus Returns. Heel erg genoten van deze game, difficulty lag wat hoger dan Zero Mission (vaak goed, af en toe frustratie). Samengevat:
+ Verbeterde Space Jump
+ Vlotte gameplay
+ Aeon Powers
- 3DS-stick voor movement
- Alle “echte” bosses op het einde (maar wel zeer toffe bosses)
- In essentie constant hetzelfde: nieuwe area, metroids farmen, volgende area (and repeat)
Op naar Super Metroid!

Net het laatste einde van Cyberpunk 2077 gespeeld. Uiteindelijk toch iets meer dan 200h in gestoken. Dat had ik eigenlijk niet verwacht. Ik mis 3 trophies (op GOG) waaronder die van alle auto's kopen. Niet zeker of ik die nog ga halen.
Ik ben eens gaan kijken. 1 alle auto's kopen, de 2 andere zijn missie trophies die niet triggerden.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan