Eindelijk God of War Ragnarok uit. Eens gekeken en was er juist iets meer dan 2 jaar geleden mee begonnen.
Denk dat ik door dit spel quasi gestopt ben met gamen. Ik snap eerlijk gezegd niet hoe deze aan die torenhoge reviews is geraakt; heeft denk ik iets van een 94% of zo op metacritic. Ik vond het heel repetitief met een verhaal dat alle kanten uitging en nergens op leek. De vorige vond ik echt heel goed, deze toch wel een grote teleurstelling. Ze hadden het beter wat meer gefocust en korter gemaakt. Vond het ook irritant dat je tegen het einde redelijk vaak in arena's met vrij sterke enemies gedropt wordt, waardoor die soms van hetzelfde niveau als een boss fight zijn. Dit maakte het nog meer een sleur; als je al bij +/- elk gevecht moet strategisch spelen... Ik voel mij toch graag af en toe een beetje God of War als ik een dergelijk spel speel. Tegen het einde
daarom toch maar overgeschakeld op story mode, had ik misschien al veel eerder moeten doen. Nu iets vinden dat me mijn goesting om te gamen teruggeeftna die 2 Valkyries![]()
Kan me hier wel wat in vinden. Vond de vorige ook heel knap, ben nu bezig aan deze op PS5 pro, graphics en omgevingen zijn natuurlijk wel heel knap, maar alles voelt idd vrij repetitief aan.
Heb even getwijfeld om te stoppen, maar toch besloten om door te doen met het hoofdpad en quasi geen zijmissies te doen.
.
. Tegen het einde