DwightSchrute
Well-known member
6 maand hier, what a newborn doesIk heb al 3 weken niet meer gegamed, is er iemand die mij kan rebooten of het een of ander?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
6 maand hier, what a newborn doesIk heb al 3 weken niet meer gegamed, is er iemand die mij kan rebooten of het een of ander?

Ender Magnolia kan je misschien wel rebooten.Ik heb al 3 weken niet meer gegamed, is er iemand die mij kan rebooten of het een of ander?
Dien van mij wordt er 5 binnekort, tis wa later toegeslagen hier precies xD6 maand hier, what a newborn does![]()
Ken ik niet, tis ook niet dat ik geen games heb ofzo, ik heb gelijk de motivatie en zin niet om iets te starten ofzo kweni.. Der zijn veel zaken waar ik over denk maar dan uiteindelijk gewoon toch weer niet aan begin.Ender Magnolia kan je misschien wel rebooten.
Ender Magnolia!Ik heb al 3 weken niet meer gegamed, is er iemand die mij kan rebooten of het een of ander?
Was hier niet bewust van ... ziet er super cool uit.Nog eens aan Tarkov begonnen, maar dit keer in een SPT modded jasje.
Heerlijk hoeveel beter dat is. Veel QoL mods en het spel lekker aanpassen naar hoe ik het wil.
Weinig andere games die EFT benaderen kwa game feeling imo.
Niet bewust van EFT of SPT?Was hier niet bewust van ... ziet er super cool uit.
Hoe speelt die SPT?
Ken ik niet, tis ook niet dat ik geen games heb ofzo, ik heb gelijk de motivatie en zin niet om iets te starten ofzo kweni.. Der zijn veel zaken waar ik over denk maar dan uiteindelijk gewoon toch weer niet aan begin.

Jaa, heb het na twee levels toch uitgezet, was grote fan van Medievil 1 en heb 2 enkel demo kunnen spelen vroeger, dus keek wel uit naar deze. Maar zoals je beschrijft is dit quasi onspeelbaar door de mankementen van toen.Medievil 2 op ps5 via de playstation classics
Damn dit spel heeft zoveel mankementen dat ik men nostalgiebril nauwelijks nog op kan houden. Besturing is enorme jank want Dan kent slechts twee looptechnieken: spastisch zwenkelen en onnauwkeurig lopen. De game is verplicht om u constant health-fountains te geven omdat vijanden onnozel veel schade aanrichten en fall-damage u met een simpele misstap naar het game-over scherm stuurt. De camera is ook rampzalig en geeft u zodanig weinig controle dat je echt nooit zeker bent over waar je heen stuurt.
De Britse humor en cartoony gothic-stijl doen wel iets om het interessant te houden, maar verder is het gewoon frustrerend geweest om deze te herspelen.
Het is fijn dat Sony enige moeite doet om deze oude PS1-games terug wat leven te geven, maar ze houden het beter bij andere titels. Games gelijk Kula World, Tekken 3, Syphon Filter, Vagrant Story.. besturen allemaal veel beter en zijn anno 2025 nog steeds perfect speelbaar.

Ik heb dat met praktisch elke open world game van zulke omvang, inclusief deze 2 Zelda's... Ik kan daar enorm verslaafd aan geraken en dan toch plots van de ene op de andere dag geen zin meer hebben om verder te doen. Ik heb altijd veel moeite om terug de draad op te pikken bij zoiets, super vervelendTerug begonnen met Zelda: Tears of the Kingdom.
Mijn laatste savegame was dus van november 2023: game is dus lang blijven liggen. Bij Breath of the Wild heb ik ook zo een periode gehad dat ik dat lang niet gespeeld heb, daarna terug opgepikt en uitgespeeld.
uiteindelijk speel ik die gewoonlijk wel uit, maar bij Tears is dat er nog niet van gekomen.Ik denk dat we gewoon op een bepaald punt "voldaan" zijn. Zoals een maaltijd eet ge maar zoveel dan dat je nodig hebt, ipv te schranzen gelijk een zwijnik begrijp het zelf niet want ik zou Elden Ring mogelijks mijn favoriete game ooit durven noemen.

Returnal.. hoe meer da'k het speel hoe liever. Schande als we hier nooit een vervolg op krijgen want ondanks wat tekortkomingen en schoonheidsfoutjes hier en daar, is het toch een uitstekende blueprint waar op verder gebouwd moet worden.
Net eens gekeken: bij BotW heb ik 135 uren op de teller en bij TotK voorlopig 60 uren. Bij TotK zat ik qua story progress in de (voor mij) vierde dungeon (in de woestijn).Ik heb dat met praktisch elke open world game van zulke omvang, inclusief deze 2 Zelda's... Ik kan daar enorm verslaafd aan geraken en dan toch plots van de ene op de andere dag geen zin meer hebben om verder te doen. Ik heb altijd veel moeite om terug de draad op te pikken bij zoiets, super vervelenduiteindelijk speel ik die gewoonlijk wel uit, maar bij Tears is dat er nog niet van gekomen.

Benieuwd of ze nog bezig zijn aan hun nieuwe IPZiet ge waarom ik een tijd geleden aan het flippen was toen Housemarque iets nieuws teasede, met de ogen van Selene, maar dat het om een f@#&ing comic ging.
Heb ik ze tot op heden nog niet vergeven, zit diep.
Kingdom Come Deliverance
En ondertussen herbegonnen op PS5 en bijna uitgespeeld volgens mij. Heb het toch nog eens een kans gegeven nu nummer 2 voor de deur staat. Unieke game, blijft moeilijk/frustrerend maar je moet er gewoon tijd in steken. Niets gaat vanzelf alles moet geleerd worden. Dan wordt zowel Henry in-game als jijzelf als speler vanzelf beter.
Zitten hele leuke missies in: die met father Godwin ga ik niet snel vergeten![]()