Slyke
Well-known member
Niks gaat boven mijn grote crush van BG!Ma gij toch ook niet dan?
Nuja zo een klein scherm doet Julie nu ook geen eer aan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks gaat boven mijn grote crush van BG!Ma gij toch ook niet dan?
Nuja zo een klein scherm doet Julie nu ook geen eer aan
Snap ik, de Ruigen stelt mij meer teleurNiks gaat boven mijn grote crush van BG!
En wie stond er bij jou ook al weer op?Snap ik, de Ruigen stelt mij meer teleur
James HetfieldEn wie stond er bij jou ook al weer op?
Was dat dat Luxemburgs kippetje van Eurovision?
James Hetfield
Er is hier precies iemand die zijn nederlaag nog niet helemaal verwerkt heeft.Iemand heeft hier precies een crush op onze SEO en droomt over zijn “grote jongeheer”. Vandaar zijn obsessie met Julie, codenaam voor Jules…De maskers vallen af.
Maar geen probleem jongens, we zijn hier openminded. Geniet van elkaars “grote meneer”!
Mods moeten neutraal blijven vind ik. Ik stel voor dat TRUMP of AgeOfAI de bijstand verlenenEr is hier precies iemand die zijn nederlaag nog niet helemaal verwerkt heeft.
Moeten we een hulpgroep oprichten met één van de moderators naar keuze voor psychologische bijstand?
Chance dat er 'vind ik' bij staat, want andersMods moeten neutraal blijven vind ik

Wanneer het gaat om psychologische bijstand heChance dat er 'vind ik' bij staat, want anders![]()
Aaaaaaah, op die manier...Wanneer het gaat om psychologische bijstand he
Reported for being West (Ned) Flanders.Het rookgordijn dat jullie optrekken doet niks af van jullie innige virtuele omhelzing, en meer.
Ik heb geen hulp nodig vriendjes, jullie hebben elkaars gulp nodig. Veel plezier!
Wie heeft er een bloot gat op zijn scherm staan? Aldus volgens de poll...Het rookgordijn dat jullie optrekken doet niks af van jullie innige virtuele omhelzing, en meer.
Ik heb geen hulp nodig vriendjes, jullie hebben elkaars gulp nodig. Veel plezier!
Ik zie niks over een bloot gat op de poll staan. Daarbij, wat weet de Pol daar nu over?Wie heeft er een bloot gat op zijn scherm staan? Aldus volgens de poll...
Ahaaaaaaa... Hmmm ?
Volgens Doortje allesIk zie niks over een bloot gat op de poll staan. Daarbij, wat weet de Pol daar nu over?
Als uw achterste op een foto staat, is't altijd met uw broek op uw enkels.Ik zie niks over een bloot gat op de poll staan. Daarbij, wat weet de Pol daar nu over?
Volgens Doortje alles
Weinig tachtigplussers hier op het podium, Sylvain'ke. Verdwaald op weg naar seniorennet?Voor mijn generatie
Es't eten nog niet gereed?Weinig tachtigplussers hier op het podium, Sylvain'ke. Verdwaald op weg naar seniorennet?