Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Die stoelDat telefoonkotje?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die stoelDat telefoonkotje?![]()
Nee, dat gaat niet.Die stoel
Ze passen er allemaal onder. En wie vervangt Felice?Nee, dat gaat niet.
Stoelen aan de kant bij Het Swingpaleis!
Ik denk dat Manu Van Acker dat echt goed zou doen.Ze passen er allemaal onder. En wie vervangt Felice?
True met Red Sebastian als side-kickIk denk dat Manu Van Acker dat echt goed zou doen.
Fixed that for youIk dacht eerder aan @MisterV als Red Side Rim.
Fixed that for you
Die kennis wenst anoniem te blijven maar wist mij te melden dat de date in kwestie "een prettig oogje op mij heeft" en op Eline De Munck lijkt.We mogen het liefdesgeluk van @MisterV niet verstoren.
Hij heeft in het dating topic geschreven dat hij binnenkort door een "kennis" (vermoedelijk iemand van het forum dus) gekoppeld wordt en een wilde date tegemoet gaat.
Dus veel geluk met jouw date met @recipe4hate , beste @MisterV.
Een verslagje achteraf is niet nodig.
Sinds wanneer is Eline De Munck knap?Die kennis wenst anoniem te blijven maar wist mij te melden dat de date in kwestie "een prettig oogje op mij heeft" en op Eline De Munck lijkt.
Ter verduidelijking, ze zei "de knappe zus van Eline De Munck".Sinds wanneer is Eline De Munck knap?
Nu zijt ge tegen uzelf bezig GertjeMoeilijk uit te leggen aan iemand die het meer heeft voor Marina Wally.
Uw ontkenning op een anoniem forum weerlegt niet het feit dat Marina en Margriet "lekker zijn blijven hangen" bij u. Veel succes ermee en innige deelneming.Nu zijt ge tegen uzelf bezig Gertje
Mwoa seg heUw ontkenning op een anoniem forum weerlegt niet het feit dat Marina en Margriet "lekker zijn blijven hangen" bij u. Veel succes ermee en innige deelneming.
Lekker blijven hangen, is dat van Samson & Gert?Uw ontkenning op een anoniem forum weerlegt niet het feit dat Marina en Margriet "lekker zijn blijven hangen" bij u. Veel succes ermee en innige deelneming.
Mwoa, ik heb nu pas die referentie door... Gimme a support...Lekker blijven hangen, is dat van Samson & Gert?
Intussen weet ik ook met wie je op date gaat - net gelezen van een ander forumlid dat hij op blind date mag gaan.
Zoals Jos Brink (iemand?) zou zeggen:
Toi
Toi
Toi
Mwoa seg he
Woef
Gij merkt toch echt alles op eh...

Ik merk vooral op dat Julie Taton hier nog geen enkele stem heeft gekregen.Gij merkt toch echt alles op eh...![]()
Ma gij toch ook niet dan?Ik merk vooral op dat Julie Taton hier nog geen enkele stem heeft gekregen.
Nog ene die haar mojo heeft verloren...