Mr.Anderson
Well-known member
Ja, pakt em!Braeckman?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, pakt em!Braeckman?

Dus gelijk een latje en een safke dabei??Qua gewone simpele BVs kan ik hier ook een resem namen opnoemen die ik al wel eens casual gezien heb, maar als ik echt ga kijken naar personen die ook in het buitenland gekend zijn en waar ik effectief ook woorden mee heb uitgewisseld:
1) Op een of andere namiddag aan het rondstappen in het centrum van Antwerpen tot daar opeens een opvallende Ferrari kwam aangereden. Uiteraard trok dat mijn aandacht en wie stapt daar toch wel niet uit zeker? Radja Nainggolan. Dat was toen ergens op de vooravond van het WK 2018 toen pas bekend was dat die niet zou meegaan en op dat moment eigenlijk de meest besproken Rode Duivel van het moment was. Maakte vriendelijk tijd voor een korte babbel + foto en kwam echt over zoals we hem kennen van z'n interviews![]()
Prins Laurent al vaker tegen gekomen
En dan een resem comedians aangezien ik er zelf eentje ben

De vraag die iedereen zich nu dus stelt is:
Waar ben je prins Laurent tegengekomen?
Urbanus, ben jij het?Prins Laurent al vaker tegen gekomen

Ik zou in het pissijn toch ook niet meteen vragen om een selfie.Urbanus, ben jij het?
Zelf nooit bewust contact gelegd als ik een BV tegenkwam. Buiten misschien eens, als klein manneke, op de foto met een paar artiesten.
In de meest recente geschiedenis nog naast elkaar staan urineren met Alex Agnew en samen met Kamal in dezelfde rayon naar iets staan zoeken in de Carrefour. Maar ze vroegen allebei geen selfie, dus heb ik ook niet de moeite genomen om een praatje te beginnen.
Urbanus, ben jij het?![]()

William BoevaNee maar wel meermaals bij Urbanus thuis geweest![]()
Via de deur of het hondenluikje?Nee maar wel meermaals bij Urbanus thuis geweest![]()
William Boeva

Allez leef eens een beetjeIk zou in het pissijn toch ook niet meteen vragen om een selfie.

- Veronique van Familie.
)
Die van rond 2002.De oude of de nieuwe (die er inmiddels ook wel al een lange tijd zit)
Heb dansles gevolgd bij de nieuwere. Sympathieke madam eerlijk gezegd. Moest soms eens goed lachen met mij want ik bakte er wss niet veel van![]()