Welke celebrity heb je ooit ontmoet?

Patje Krimson. Die zat toen ik een jaar of 10 was ineens langs mij in het stadion van Genk en die vroeg alle informatie over spelers. Mij mama zei toen na een tijd: "Weet ge wie dat is?". Ik zei: "Nee". Zeer vriendelijke mens. Naderhand ben ik die ook nog eens in Liverpool tegengekomen met de Champions League match van Genk daar.

Voor de rest nog Luna Stevens, maar weer had ik niet door wie dat was. Knap meisje, maar wel vrij klein.

- Patje Krimson
- Regi
- Armin van Buuren
- Axel Red
- Frank Molnar
- Kevin De Bruyne
- Hanne Troonbeeckx
- Virgini Claes
- Patrick Steward
- Eva Mendez
- Franki Muniz
- Paul Walker
- Ludacris
- Pol van merlina
- Dana Winner
- Dinand Woesthoff
- Katja Schuurman
- Matteo Simoni

Ooit toen ik 12 was heeft mn ma gefikst dat ik Michael Jackson mocht ontmoeten toen hij naar Oostende kwam optreden. Helaas is toen t concert afgelast en is de ontmoeting niet doorgegaan maar heb ik wel als één van de kindjes op t podium gestaan tijdens heal the world en elke keer ik passeerde hem ook aangeraakt (in b4 pedo jokes)

Ken ik best goed, als in al es over de vloer komen: Anke Buckinx en Elke Clijsters.
Zeg ik goedendag tegen en es een babbelke: Hanne Troonbeeckx, Elisabeth van de mol, Nawal Farih, Rob Beenders en Virginie Claes.
Ooit es mee gebabbeld op haar boeklancering waarop ze me uitgenodigd had: Rose Bertram
Sven Ornelis hoor ik vooral geregeld via socials.

Zal er nog een paar vergeten zijn, denk ik. Toen ik net alleen was ook iemand de dagen erna thuis over de vloer gehad en wat liggen sturen, begon zowat iets te worden maar uiteindelijk niets van gekomen.
Michael Jackson had ik ook graag ooit ontmoet! Wat voor nen legendarische mens was me dat. Ik denk niet dat iemand ooit in zijn voetsporen kan treden qua zang-en danstalent en beroemdheid. Jammer genoeg is hij veel te vroeg gestorven en ik ben nooit naar een concert van hem geweest. Nu wel spijt van.

Michael Jackson had ik ook graag ooit ontmoet! Wat voor nen legendarische mens was me dat. Ik denk niet dat iemand ooit in zijn voetsporen kan treden qua zang-en danstalent en beroemdheid. Jammer genoeg is hij veel te vroeg gestorven en ik ben nooit naar een concert van hem geweest. Nu wel spijt van.

Ja, gemiste kans.
2 keer gezien en na zn overlijden naar LA gevlogen maar dat moment op podium met hem is één van de hoogtepunten uit m'n leven.

één van de kindjes op t podium gestaan tijdens heal the world en elke keer ik passeerde hem ook aangeraakt (in b4 pedo jokes)
Ah, en wie heeft daar het meeste van genoten?
Heb jou daar trouwens gezien op dat podium.
Speciaal concert, vooral omwille van de media aandacht dat het kreeg.
Ongezien. Nooit zoiets meer meegemaakt bij andere wereldsterren.

Ah, en wie heeft daar het meeste van genoten?
Heb jou daar trouwens gezien op dat podium.
Speciaal concert, vooral omwille van de media aandacht dat het kreeg.
Ongezien. Nooit zoiets meer meegemaakt bij andere wereldsterren.

Ah gij waart daar ook?
Zalig!

Bill Clinton in een shopping center in Dubai.
Hij kwam met de roltrap naar beneden, en wij naar boven.
Ik riep snel 'Aah yoow!' toen ik hem herkende en terwijl ik hard tegen mijn compagnon elleboogde omdat die naar de andere kant aan het kijken was.

"Hi guys, how are you!" antwoordde Clinton in het passeren, breed glimlachend al wuivend.

Sympathieke kerel, dienen Bill. Ik begrijp Monica volledig!

Onlangs Thibault Christiaensen van Equal Idiots, op 't scherm heel amicale kerel, in 't echt totaal geen vriendelijke gast. Of hij had een heel slechte dag.

Op Alcatraz zoals elk jaar Pascal Braekevelt en Frank Duboccage, beiden heel sympathiek. Vorig jaar op Pukkelpop Stef Wauters en Lotte Vanwezemael, toffe mensen.

3 weken geleden bovenop de Mont Ventoux de nederlandse zanger 'Snelle' tegen het lijf gelopen.

Mijn ex heeft in Brussel in een hotel gewerkt, en ik ging daar dan soms op logement, als zij moest werken.

Op een zaterdagavond werd ze naar beneden geroepen, omdat er iemand moest ontvangen worden, ik totaal geen idee hoe of wat, maar toen ze terug naar boven kwam wist ik het wel, Matthias Schoenaerts dus.

Die was er volledig van ondersteboven (mijn ex hé, niet de Mattie), plezant zu, heel den avond mogen horen hoe sympathiek en knap die wel nie is.

Enkele die direct bij me opkomen met leuke herrinering:

*Axel Daeselaire/Dimitri Leue/Tanja Kloek. Begin 2000 in een café aan de Vogelenmarkt in Antwerpen. Top avond.
*Pfaffs. (bompa lag in Klina Brasschaat de kamer naast mijn grootmoeder) Top mensen.
*Peter Van De Velde (Piet Piraat) woont in onze buurt. Zoontje van schoonzus was erbij en was aan het twijfelen. Waarop Peter heel luid "schip ahoi, maatje). Kleine moeite voor hem, maar die kleine heeft weken op wolken gelopen.
*JP Van Rossem in zijn gouden periode op de Sinksenfoor. Redelijk druk toen hij aankwam. "als ik voor mag, trakteer ik voor iedereen die nu staat aan te schuiven" 😂

Ook leuk, beetje beschamend:

Denk ergens 2006-2007 met een maat naar Musicstore in Keulen.
Aan de kassa aanschuiven en een paar gasten voor ons hoorden dat we ook belgen waren en aan de praat geraakt over gitaren.
Dachten dat het ook gewoon amateurs zoals ons waren.
Iets later zagen we die mannen op tv....Das Pop.

Laatst bewerkt:
Een hoop prof darters(Belgisch en internationaal), maar zijn dat celebs? :thinking:

De periode dat Mike samen was met Elke Clijsters, trokt die altijd naar mijn vriendin voor girly talk, maar die van ons moest er niks van hebben😂.

Esteban Cambiasso en Youri Thielemans ooit es gespot in de airport.
Ahja en Adil Arbie, of hoe noemt hij van Bad Boys 3 en 4 regisseur, ook.

dat is het zowat

ah en Marc Degryse aan het joggen.

Ik ben vooral benieuwd naar de échte celebreties (= wereldsterren) (als in mensen die minstens 10% van de wereld zou kennen als je hun naam zegt en/of foto toont).
Bij mij zijn dat dan Gwyneth Paltrow (een kleine 10 jaar geleden eens gepasseerd tijdens mijn verlof in Genève) en Bryan Cranston (een paar jaar daarvoor, ten tijde van de "Breaking Bad" - hype) op de trappen van Montmartre in Parijs.
(Enfin, geen idee of minstens 10% van de wereld die kennen, maar die komen in elk geval het dichtst in de buurt :tongue: )

Als je in Antwerpen woont kom je een BV wel eens om de x-aantal weken tegen, maar Lesley-Ann Poppe of Axel Daeselaire behalen de 0.1% wereldbekendheid nog niet vrees ik.

Tom cruise eens ontmoet. En dan paar bekende voetballers als ik nog in London woonde.

Prins William heeft eens voor mij gestopt ook aan een park als ik overstak.

Inderdaad gek hoe de helft van bekend Vlaanderen in Antwerpen lijkt te wonen. Eens namiddag in de werkweek geweest en er drie gespot. Fernand Huts zat in restaurant aan tafel naast ons. Kan het goed uitleggen.

Ontmoeten en zien passeren zijn niet echt hetzelfde. In dat laatste rijtje heb ik nog Gina Gina Lollobrigida qua wereldsterren. Lokale bekendheden veel meer, maar dat weet ik niet meer zo uit het hoofd.

Het Vlaamse charme zangers ensemble Katastroof ( Zjuul krapuul, enz.).

Hele leuke rider ( geen bolognese, geen erwten, en heel, heel veel sterken drank, in grote glazen).

Bangelijk concert, het enige waar we ooit -zonder subsidie - uit de kosten zijn geraakt.

In een ander, minder ernstig genre: Yves Leterme en Geert Bourgeois die Vlaanderen kwamen vertegenwoordigen.

Verder nog wat bekende voetballers en minder bekende F1 piloten. Ayrton Senna nog zien terugwandelen naar de pits toen ie het leven van Eric Comas had gered in Blanchimont.

Bekendste personen die ik ontmoet heb was backstage voor hun optreden, was Blink 182.
Vond ik wel cool 😎
Vriendelijke mensen maar ik vermoed dat er wel al een hoeveelheid alcohol was geconsumeerd.

Terug
Bovenaan