Welk sporthorloge of welke tracker voor mij?

Welke sporthorloge heb jij?

• Garmin

Stemmen: 198 59,6%
  • Polar

Stemmen: 27 8,1%
  • Apple Watch

Stemmen: 47 14,2%
  • Fitbit

Stemmen: 11 3,3%
  • Samsung

Stemmen: 19 5,7%
  • TomTom

Stemmen: 4 1,2%
  • andere...

Stemmen: 26 7,8%

• Totaal aantal stemmers
    332
@Jonas89 As adventure neemt nog ecocheques aan voor smartwatches, daarom heb ik hem daar gekocht (de prijs was ook wel ok). Wettelijk gezien mag dat niet meer. Enkel AS en coolblue doen dat nog.

Goed dat je dan geen F8 gekocht hebt dan!

Ik wens je er veel plezier mee, top keuze!

Ja, een fenix was veel te bulky geweest op mijn relatief smalle pols. Ik wilde safierglas, anders was het de 570 geworden. Een 970 is overkill voor mij, een 570 eigenlijk ook al.

Net een uurtje gaan lopen en het is toch een zaligheid om te weten wat je tempo, afgelegde afstand en hartslag is. Voor de rest nog niet veel meer gedaan als ingesteld.

Ik ben daar ook super tevreden mee. Mapje maken en saven in strava, kiezen in de klok en hup... Als je met headphones loopt, heb je ook pace en map aanwijzingen, gesproken... Pace pro is ook tof als je eens een wedstrijd mee doet en als je ze aan houdt bij het slapen zijn die HRV en daarmee body training status indicaties wel heel handig...

Ik ben daar ook super tevreden mee. Mapje maken en saven in strava, kiezen in de klok en hup... Als je met headphones loopt, heb je ook pace en map aanwijzingen, gesproken... Pace pro is ook tof als je eens een wedstrijd mee doet en als je ze aan houdt bij het slapen zijn die HRV en daarmee body training status indicaties wel heel handig...

Map gebruik ik niet.
Heb hem zaterdag om 14h aangedaan (100%) en er dan veel me zitten spelen. Zondag, maandag en vandaag gaan lopen en de batterij is nog 55%. Werkt wel goed en snel allemaal, ook snel een GPS fix. Draag hem 24/24, dus batterij is top. Mijn apple watch was elke dag laden.

Mijn HRV was heel laag altijd, gisteren dan eens 3h voor het slapen niks meer gegeten en dat schiet ineens als een raket omhoog.
Hij geeft wel melding dat ik veel te weinig slaap…
Veel werkt nog niet wegens te weinig data, maar dat komt wel.

Terug
Bovenaan