Welk nummer krijg je op dit moment niet uit je hoofd?

  • Onderwerp starter Deleted member 2145
  • Startdatum
Dit wonderlijke, magische, prachtige nummer van Amon Düül, dat ik na 11 jaar nog steeds zo vind, en dan die tekst ook...! 🥲 😍

Amon Düül - Paramechanical World

"Hey man, use the power of life
You're born for more so use your time
White light from the stars in your mind
You've come to learn
Don't be blind
"

"Here you are in between it all
You're bound to rise
You're bound to fall
You're so hard to reach
But your heart will teach you
Time and speech"

"'Cause it's a paramechanical world
'Cause it's a paramechanical world"

:love:


(Is dit nu die "frisson"?)
 

Al de ganse dag de nieuwe (oude) van Neil Young & Crazy Horse :love2: . Enkel Neil Young kan zo'n nummer 20 jaar in de schuif laten liggen.
 
In de top 5 van MNM/Q zit Nederlandse hit met hoge stemmetjes, ik vermoed dat het Eefje Vissers is, ooooooe-hoe enzo, aaargh, zonder al die airplay çava nummer, nu kotsbeu
 
Voorlopig nog in de Bumba-fase, bedankt om me mentaal al voor te bereiden. Ik probeer mijn dochter af en toe wel kennis te laten maken met Sleep, maar daar kan ze nog niet zo vrolijk op dansen.

Toen ze klein was danste mijn dochter op alles tot pompende beats van Four Tet tot opzwepende gitaren van GOAT maar plots krijgen ze een eigen willeke en is het K3 geworden :biglaugh:
 
Carl Douglas - Kung Fu Fighting, dankzij deze stokoude Nederlandse sketch 😅
 
Laatst bewerkt door een moderator:
"Hefflumps and Woozles" uit The Many Adventures Of Winnie The Pooh komt al tijden regelmatig spontaan in mijn hoofd hangen, en nu ook weer!
De film komt oorspronkelijk uit 1966 en dit nummer klinkt psychedelisch en haunting, dus dat verklaart veel... 😎😍

 
Terug
Bovenaan