Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voor €0.99 op Kobo Simon Scarrow - Under The Eagle gekocht.
Op wiki zag ik dit staan "As of 2025, there are 23 books in the series; the latest, Revenge Of Rome, was published in 2024" dus ik voel me een beetje alsof ik met een drugsdealer zaken heb staan doen en een proevertje met korting heb gekregen![]()

Verklaar de roots?For Whom the Bell Tolls - Ernest Hemingway
Niet omwille van Metallica, wel omwille van de roots, ben benieuwd

Die liggen op 3 kwartier van Cordoba, overgrootouders daar geboren, grootmoeder is met het gezin nog teruggekeerd in 1940 en na WO2 teruggekeerd naar België. Grootvader ook halve Spanjaard, dus ben net geen halve SpanjaardVerklaar de roots?![]()
Zie het nu pas en het lijkt al voorbij. Toch merci vo de tip!De eerste 8 boeken in de serie staan aan 0.99£ op Amazon UK en Kobo UK. Als je met Paypal betaalt, kan je vrij gemakkelijk je locatie wijzigen op je Kobo-profiel.
Zit nu aan 16/24 boeken in de serie![]()
Zie het nu pas en het lijkt al voorbij. Toch merci vo de tip!
Die Enneaden van Plotinus heb ik ook liggen. Toen ik nog wijsbegeerte studeerde was ik begeesterd door diens Neoplatonisme, maar er is helaas veel vervlogen. Hopelijk kan ik de draad ooit weer oppakken.Boekenverkoop bij de bibliotheek:
Ennaeden - Plotinus
Fascinerend Leven - Johan Braeckman
Magische vierkanten - Arno Van den Essen
Barok - Könemann
Ik heb Plotinus en het Neoplatonisme zo'n 5 jaar geleden leren kennen via het werk van John Vervaeke, al volg ik z'n podcasts de laatste tijd niet meer zo. Het was vooral zijn lessenreeksen Awakening from the Meaning Crisis, After Socrates en de verschillende complementaire praktijken die ik interessant vond. Ik heb toen ook veel van die boeken gelezen die hij aanraadde, in verband met de studie van de Socratische dialogen en de Kyoto school (Nishitani, Religion and Nothingness) enzo.Die Enneaden van Plotinus heb ik ook liggen. Toen ik nog wijsbegeerte studeerde was ik begeesterd door diens Neoplatonisme, maar er is helaas veel vervlogen. Hopelijk kan ik de draad ooit weer oppakken.