Master_Chief
Active member
Yep, een beginnend vogelaarTof! Vogelliefhebber?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yep, een beginnend vogelaarTof! Vogelliefhebber?

Uit mijn ervaring hangt dat heel erg af van de vertaling. Oudere vertalingen lezen vaak stroever terwijl recente vertalers toch een eigentijdse draai geven aan een vertaling. Het vertalen op zich is een onderschatte kunst. Je kan héél letterlijk vertalen, wat quasi onmogelijk is omdat elke taal een eigen toonaard heeft die je niet zomaar kan overzetten naar een andere taal, maar dat levert niet niet altijd een goed boek op. Een vertaling is in dat opzicht eigenlijk een hervertelling.War & Peace vind ik eigenlijk verrassend vlot lezen voor zo'n oude klepper.

Voor €0.99 op Kobo Simon Scarrow - Under The Eagle gekocht.
Op wiki zag ik dit staan "As of 2025, there are 23 books in the series; the latest, Revenge Of Rome, was published in 2024" dus ik voel me een beetje alsof ik met een drugsdealer zaken heb staan doen en een proevertje met korting heb gekregen![]()

Ik heb beiden, die eerste is nu een wat outdated, maar zeker niet slecht.The barefoot investor - Scott Pape
How not to die: Discover the foods scientifically proven to prevent and reverse disease - Michael Greger (tweedehands)
Ik heb beiden, die eerste is nu een wat outdated, maar zeker niet slecht.
Die boek van Greger vond ik steengoed, veel goede inzichten in gezondheid en voeding en welke (simpele) acties je kan nemen om je dagelijkse levensstijl te verbeteren. Ik heb daar veel nuttige tips uit gehaald die ook effectief heb kunnen gebruiken.