Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ken ik niet, maar een snelle zoektocht via Wikipedia laat me wel weten dat het geen slechte schrijver moet zijn. Maar the proof of the pudding is in the eating.![]()
Een 'luchtig' boekje gekregen van mijn belezen schoonmoeder voor mijn verjaardag. Nobelprijs gekregen, alles erop en eraan. Ik vrees dat dit wat te hoog gegrepen gaat zijn, maar zelf was ik er wellicht niet op gestoten! Ben benieuwd.
De naam Pirandello is volgens de zoekfunctie nog niet gevallen hier. Zijn er bekenden met zijn werk?
Ik pleit voor leesverlof.6 boeken gekregen voor mijn verjaardag: het dikke boek van onze bijzondere aarde, heelal, dino’s, natuur, water & dieren.
Zo’n mooie boeken! Zowel qua illustraties als de kaften!
Verder de afspraak met mezelf gemaakt dat ik eerst werk aan mijn TBR-stapel vooraleer ik iets nieuws koop.
In mijn hoofd zit het zo dat ik elk boek dat ik nog niet gelezen heb moet lezen. Dus ook de onnozele meisjesboeken die ik tien jaar geleden kocht.Ik pleit voor leesverlof.
Boeken zijn boeken!In mijn hoofd zit het zo dat ik elk boek dat ik nog niet gelezen heb moet lezen. Dus ook de onnozele meisjesboeken die ik tien jaar geleden kocht.

Toch weer opvallend hoe gelijk onze smaak valt. The Makioka Sisters, Life A User's Manual en The Book of Disquiet liggen hier ook nog ongelezen. Misschien dat deze post me aanspoort om ze op mijn leeslijst voor 2025 te zetten... The Pale King heb ik ook in mijn boekenkast staan maar als pocket paperback, een van de weinige DFW's die ik nog niet gelezen heb. Eigenlijk zou ik die moeten vervangen door een normaal exemplaar want die pocket is heel erg vervelend om te lezen.
Makioka Sisters!
Op jouw aanbeveling.Makioka Sisters!

Maar je moet mijn 5-sterren boeken van dit jaar nog kopen.Ik heb er ook nog eentje gekregen. Blijkbaar helpt het om heel vaak tegen iemand "oh deze wil ik al lang hebben" in een boekenwinkel te zeggen.
Ilja Leonard Pfeijffer - Grand Hotel Europa
Nu een jaar lang geen nieuwe boeken kopen! Easy!