Tom Waes was één van de allereerste gasten, als ik me goed herinner. (Kan natuurlijk altijd nog eens terugkomen, zoals enkele anderen)

Waarom zou een Jeroen Meus of Sergio Herman niet in dit format passen? Die hebben allebei al zoveel verschillende dingen gedaan en zijn al op zoveel plaatsen geweest. Die mannen zitten ongetwijfeld boordevol verhalen, los van het koken zelfs.

Los daarvan, zijn er nochtans al een paar gasten langsgeweest die het wél over grotendeels over koken/eten hebben gehad (die BBQ kerels bv. of die gast met zijn 'pepers' helemaal in het begin)
Klopt, is nu ongeveer 5j geleden maar die kan nog wel wat vertellen. Daarom Tom Waes 2 zou ik fijn vinden.

Ik heb Sergio en Jeroen gehoord op andere podcasts en die mannen zijn toch wel anders ingesteld ofzo, kan er moeilijk mijn vinger opleggen.
Die bbq/peper mannen zijn laagdrempeliger. Vond dat trouwens helemaal geen interessante gasten, dat terzijde.
 
Klopt, is nu ongeveer 5j geleden maar die kan nog wel wat vertellen. Daarom Tom Waes 2 zou ik fijn vinden.

Ik heb Sergio en Jeroen gehoord op andere podcasts en die mannen zijn toch wel anders ingesteld ofzo, kan er moeilijk mijn vinger opleggen.
Die bbq/peper mannen zijn laagdrempeliger. Vond dat trouwens helemaal geen interessante gasten, dat terzijde.
Tom Bertels na een uurtje ook wel wat eentonig om naar te luisteren. Maar de bbq tips vond ik wel interessant.

Imo kan je iedereen uitnodigen die iets te vertellen heeft en een beetje deftig zich verstaanbaar kan maken.
 
Ik ben wel voorstander van terug wat onbekendere gasten die iets te vertellen hebben.
De aflevering met Jan Van Der Cruysse (was voor mij tenminste een onbekende) vond ik bijvoorbeeld bij een van de interessantste. Hoewel ik op voorhand niet zo geneigd was om ernaar te luisteren omdat'k de persoon niet kende, was dat dus zeker een leuke verrassing.

Heb het precies wel een beetje gehad met de stand-up comedians. William Boeva begint me zelfs wat te enerveren met al zijn issues.
 
Ik ben wel voorstander van terug wat onbekendere gasten die iets te vertellen hebben.
De aflevering met Jan Van Der Cruysse (was voor mij tenminste een onbekende) vond ik bijvoorbeeld bij een van de interessantste. Hoewel ik op voorhand niet zo geneigd was om ernaar te luisteren omdat'k de persoon niet kende, was dat dus zeker een leuke verrassing.

Heb het precies wel een beetje gehad met de stand-up comedians. William Boeva begint me zelfs wat te enerveren met al zijn issues.
Dit!

Ik heb het hier ook al ooit gezegd. (Redelijk) onbekende gasten met een boeiend verhaal.

Die verhalen waarmee je begint met 0.0 voorkennis en na 1u je alles wil weten over het thema. De ene keer zal het tegenvallen de andere keer zal het bonk erop zijn.
 
Ik ben wel voorstander van terug wat onbekendere gasten die iets te vertellen hebben.
De aflevering met Jan Van Der Cruysse (was voor mij tenminste een onbekende) vond ik bijvoorbeeld bij een van de interessantste. Hoewel ik op voorhand niet zo geneigd was om ernaar te luisteren omdat'k de persoon niet kende, was dat dus zeker een leuke verrassing.

Heb het precies wel een beetje gehad met de stand-up comedians. William Boeva begint me zelfs wat te enerveren met al zijn issues.
Gewoon de combinatie ideaal voor mij. Want ook bekende mensen kunnen nog verrassend uit de hoek komen.

Die met Boeva vond ik wel weer heel interessant. Toffe gast met een interessant verhaal. Kan niet wachten om zijn show te zien.
 
Ook in de aflevering van vandaag weer enkele momenten dat Andries een goeie vraag stelt of verhaal wil starten maar Alex het nodig vinden om te blijven lollig te onderbreken.

Maar overall aangename episode
 
Dit!

Ik heb het hier ook al ooit gezegd. (Redelijk) onbekende gasten met een boeiend verhaal.

Die verhalen waarmee je begint met 0.0 voorkennis en na 1u je alles wil weten over het thema. De ene keer zal het tegenvallen de andere keer zal het bonk erop zijn.
Ja nu ook weer een comedian. Ik wil ook terug wat meer "maatschappelijke" afleveringen. Die zijn meestal ook gekoppeld aan een boek wat iemand wil promoten, maar dat is nog nooit storend geweest. Afleveringen waar ik meest aan terugdenk zijn die met Matthias Dobbelaere-Welvaert, Maarten Boudry, Joel de Ceulaer, Khalid Benhaddou,... Of laatst die over Ukr/Rus, of Yamina Krossa of...
 
Ja mannen, niet voor het een of het ander, maar als deze podcast u zo tegensteekt: zoek dan een andere podcast, de poel is belachelijk groot om uit te vissen.

Had gehoopt om hier te kunnen lezen of een gast waar ik het minder mee heb, toch interessant blijkt om te luisteren. Maar in de plaats lees ik hier alleen maar negatief commentaar. Neem de bluts met de buil he, je weet intussen wel hoe Alex als host is.
 
Ja mannen, niet voor het een of het ander, maar als deze podcast u zo tegensteekt: zoek dan een andere podcast, de poel is belachelijk groot om uit te vissen.

Had gehoopt om hier te kunnen lezen of een gast waar ik het minder mee heb, toch interessant blijkt om te luisteren. Maar in de plaats lees ik hier alleen maar negatief commentaar. Neem de bluts met de buil he, je weet intussen wel hoe Alex als host is.
Je hebt gelijk hoor. Maar zolang de ergernissen niet overheersen blijf ik luisteren. En om die reden luister ik niet meer naar bepaalde afleveringen (zoals die waarin Alex en Agnew over hun leven praten).
 
Ja mannen, niet voor het een of het ander, maar als deze podcast u zo tegensteekt: zoek dan een andere podcast, de poel is belachelijk groot om uit te vissen.
Het feit dat we nog luisteren wil zeggen dat het ons nog genoeg boeit hè, zeker gezien het gigantische podcast aanbod.

Maar zie het probleem niet met het benoemen van zaken die in de podcast voorkomen, inclusief het gedrag van de hosts.
 
Je hebt gelijk hoor. Maar zolang de ergernissen niet overheersen blijf ik luisteren. En om die reden luister ik niet meer naar bepaalde afleveringen (zoals die waarin Alex en Agnew over hun leven praten).
giphy.gif
 
Colin H. Van Eeckhout was een interessante gast. Voor iemand die zo'n intense muziek maakt heeft die een verrassend zachte stem en persoonlijkheid.
 
Terug
Bovenaan