Ga eens langs bij een ambachtelijke barbier ipv bij de doorsnee kapper. Kaart het probleem aan en die zal u zeker tips geven qua verzorging, snit, en haargel.
En dan bedoel ik niet het soort "barbier" die aan 15 euro per snit werkt, maar aan 40 euro.
Ik ga al bij nen hele goeie, ik heb het nog niet gevraagd om er mee rekening te houden, maar hij knipt mijn haar met telkens een lichte variant maar wel met een basiskapsel naargelang het weer, winters wat langer, zomers wat korter...
Kerel is echt fantastisch goed, ik ga er nu al een jaar of 2,en eindelijk ne goeie gevonden, tervoor was het altijd afwisselend in salons, maar iemand die je wat beter kent (en om een voorbeeld te geven, ziet hoe je daar toekomt, en hoe je je haar draagt als je niet net van de kapper komt, en die ook rekening houdt met hoe dat er na een klein maandje zal uitzien...)
Dude woont nu al jaren in BE, hij heeft zijn examen gewoon de praktijk meegedaan zonder theorie enzo te volgen, want hij kon het al. Hij knipte nog altijd beter dan 95% van de rest van de groep...ik geef ook altijd een pour boirke, hij vraagt net geen 30 euro, maar is top in wat hij doet.
Kan dus zijn dat het momenteel iets minder ideaal is geknipt, voor de weerborstels dus, de rest is piekfijn, as always... Maar heb het nog nooit zoveel dagen achter elkaar voorgehad. Mjah, meestal is het hoe je slaapt hetgeen die weerborstels geeft.
Zoals ik hier al lees is er weinig tegen te doen, eenmaal je het hebt, soit. Ik merk wel op dat het vroeger soms wel lukte om het door te douchen weg te krijgen, en nu veel minder, ik denk dat mijn haar stugger is tov vroeger, dat wel...