wc's

Crashtestdummy

Well-known member
iemand een idee waarom ik stroom zou moeten voorzien voor een wc?

er staar een stopcontact afbeelding bij deze

ik heb er ook gezien met koolstoffilter (waarvoor ge stroom nodig hebt veronderstel ik), maar das nu ook nie echt nodig voor mij,
zit er van deze specifiek toch ook niet op.

zijn er modellen waarbij ge het blokske die ge normaal in de wc hangt, mogelijk via een vloeistof ingebouwd zit in de bak?
 
ah ok, ik dacht dat het iets met de inbouwbak zelf te maken had.

ik veronderstel dat al die wc ophangmaten universeel zijn?
 
Of het moet zijn dat je daar een “afval vermaler “ op wilt zetten .
Indien je geen grote buizen kunt steken is dat zeer aan te raden .

(Heb er zelf zo 2 staan en gebruik een afvoerpijp van 50 mm )
 
Mijn vader had er ook ene voorzien zodat ik mijn gsm kon opladen terwijl ik op het wc zat. 🤣

(Hij zit er idd een half uur op. :S )
 
Is idd enkel nodig voor douchewc.
Van geberit bestaat wel een systeem om blikjes via de duwplaat in uw binnenwerk te steken, dan zit dat te weken in uw reservoir. Sowieso zijn wcblokjes dikke bullshit en de grootste oorzaak van verstopt wc's
 
Douchewc is de toekomst.

Los van de bemerkingen hierboven heb je ook nog actieve afzuiging voor geurtjes.
Bijvoorbeeld Geberit duofresh, dat heeft ook elektriciteit nodig.

Voor douchewc's heb je ook gewoon opzetbrillen die je in een stopcontact ernaast kan steken. Dus je zou ook gewoon een stopcontact en kw aansluiting kunnen voorzien. Ik en de madam willen alvast niet meer zonder. Voel mij precies een holbewoner tijdens het kakken op verplaatsing :')

Ook werkbesparend met kleine kindjes :)

En je moet niet panikeren voor tekorten in wc papier. Of voor na de zwangerschap,...

Echt onbegrijpelijk waarom niet iedereen dat heeft...

Een simpele opzetbril met enkel water, zelfs geen elektriciteit nodig kan vanaf €120 ofzo...

Vb:

Toegegeven zijn de luxere versies wel fijner. Verwarmde bril, nachtlicht, instelbare temperatuur voor de waterstraal, instelbare temperatuur voor de luchtdroging, pulserende straal, automatisch programma, user preferences. I shit you not.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan